jojostravelusa schreef: ↑22 jan 2024, 12:06
Toch gaat mijn voorkeur uit naar Yellowstone
Snap ik helemaal. Maar voor mij is het veel te massaal geworden. Misschien word ik wel te oud. Voor mij niks fijner dan helemaal alleen in mn eentje op Painted Hills te staan. Met een paar man bij Crater Lake. Of 3 mensen tegen te komen in Silver Falls Park. Ik mijd tegenwoordig Multnomah Falls al in de zomer omdat we dat te druk vinden. En dan kunnen er maximaal geloof ik 150 auto's op de parkeerplaats staan. Ik heb niks met 200 mensen die om een bison staan. Hoe mooi en prachtig het ook kan zijn. Geloof me, dat is het in Montana ook. Daar kan je dagen rond lopen zonder iemand tegen te komen.
Maar goed, heeft wellicht ook met mn werk te maken. In het weekend in stadions waar tussen de 60.000 en 110.000 mensen helemaal uit hun panty gaan. Dan vind ik het wel ff lekker om op andere momenten helemaal niemand tegen te komen.
Nu ook. Prachtige dag hier geweest. 87e verjaardag gevierd van de vader van onze beste vrienden waar we naast wonen. Heerlijk met zn allen onder de porch, BBQ en haardje aan. Nu is iedereen naar huis. Doodstil. Kraakhelder. De sneeuw op Mt Hood reflecteert door het maanlicht en in het dal dansen de lichtjes van Portland. Veel beter wordt het voor mij niet. Zeker niet met de gedachte dat ik volgende week de hele week in die open inrichting mag verblijven die ze hier ook wel Las Vegas noemen...
Ga er trouwens wel lekker heenrijden. Twee dagen heen, en twee dagen terug door de meest fantastische landschappen. Mn baas verklaart me voor gek...