Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Liveverslag hekkie: 8 juni t/m 8 juli
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Marjan, zojuist heb ik de laatste dagen van jouw verslag gelezen. Het is nu dus compleet.
Ik wil jou hartelijk danken voor het mogen meebeleven van jullie reis en ik heb er iedere keer weer van genoten.
Het is een heel werk om het "live" bij te houden en dat is, op een paar dagen na, jou prima gelukt. Mijn complimenten.
Het is een mooi aandenken voor jullie zelf en veel toekomstige Amerikareizigers kunnen het goed gebruiken om zich in te leven in de diverse bezienswaardigheden, die jullie hebben bezocht.
Ik wil jou hartelijk danken voor het mogen meebeleven van jullie reis en ik heb er iedere keer weer van genoten.
Het is een heel werk om het "live" bij te houden en dat is, op een paar dagen na, jou prima gelukt. Mijn complimenten.
Het is een mooi aandenken voor jullie zelf en veel toekomstige Amerikareizigers kunnen het goed gebruiken om zich in te leven in de diverse bezienswaardigheden, die jullie hebben bezocht.
Ik heb heerlijk meegelzen met jullie avonturen.
Heel erg gaaf!!!
Volgende reis weer??
Heel erg gaaf!!!
Volgende reis weer??
http://ucla.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Hey Marjan
Ook ik heb de laatste dagen van je verslag gelezen.
Ik vond het echt schitterend om het te lezen.
Ik heb het volledig afgeprint en zal het later nog wel eens terug doorlezen.
Groetjes
Bjorn
Ook ik heb de laatste dagen van je verslag gelezen.
Ik vond het echt schitterend om het te lezen.
Ik heb het volledig afgeprint en zal het later nog wel eens terug doorlezen.
Groetjes
Bjorn
Je kan het verslag van mijn 1e Amerikareis lezen op volgende link....
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
- ess
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Hallo,
Ook jou verslag heb ik nu helemaal uit gelezen...
Was ook erg leuk...
En gaan jullie volgend jaar weer??
Groetjen Ess
Ook jou verslag heb ik nu helemaal uit gelezen...
Was ook erg leuk...
En gaan jullie volgend jaar weer??
Groetjen Ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht