Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis magic_mono: Eerste keer naar New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Puckiet
Amerika-ontdekker

Re: Reis magic_mono: Eerste keer naar New York

Bericht door Puckiet »

Dat is heel fijn!
Ik zag nl dat Ellis Island + Vrijheidsbeeld alle dgn al volgeboekt is vroeg in de ochtend. Er is dus nog hoop...!
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

hoe kom je erbij dat alle kaartjes al zijn uitverkocht??? Als je de illusie hebt dat je met je pas een klim naar de kroon van het Vrijheidsbeeld kunt doen, dan moet ik je teleurstellen, en die kaartjes zijn waarschijnlijk wel al uitverkocht .... maar 'gewoon' naar het beeld en Ellis Island, daar zijn nog zat kaartjes voor .... :D
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Puckiet
Amerika-ontdekker

Bericht door Puckiet »

Ik zie geen tickets meer vóór 11h in de eerste week mei voor Vrijheidsbeeld (+ voetstuk)/ Ellisisland op de site. Over de kroon heb ik het al helemaal niet meer, maar dat hoeft ook niet.
magic_mono
Amerika-ontdekker

Bericht door magic_mono »

Hi Puckiet,

op de Facebook pagina van NewYork.nl kun je 2x een New York City Pass winnen. Zomaar een tip. :wink:

Groeten,
Andre
magic_mono
Amerika-ontdekker

Bericht door magic_mono »

Overigens heb ik de prijs van 3 kaartjes via de website van Imperial Theatre eens vergeleken met de prijs van 3 kaartjes via de app van BroadwayBox en dan is het via de app toch $120 goedkoper. En dat is toch wel veel geld. Pfffff. Vertrouw ik die app van BroadwayBox? Pfffff.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

Puckiet schreef:Ik zie geen tickets meer vóór 11h in de eerste week mei voor Vrijheidsbeeld (+ voetstuk)/ Ellisisland op de site.
ah, nou, dan durf ik niet te beloven dat je met de pas wel vroeg naar het voetstuk mag ..... ik weet alleen dat je niet kunt reserveren, tenminste, niet online ... (is de pas goed voor het voetstuk?)
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer