Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis magic_mono: Eerste keer naar New York
Re: Reis magic_mono: Eerste keer naar New York
Dat is heel fijn!
Ik zag nl dat Ellis Island + Vrijheidsbeeld alle dgn al volgeboekt is vroeg in de ochtend. Er is dus nog hoop...!
Ik zag nl dat Ellis Island + Vrijheidsbeeld alle dgn al volgeboekt is vroeg in de ochtend. Er is dus nog hoop...!
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
hoe kom je erbij dat alle kaartjes al zijn uitverkocht??? Als je de illusie hebt dat je met je pas een klim naar de kroon van het Vrijheidsbeeld kunt doen, dan moet ik je teleurstellen, en die kaartjes zijn waarschijnlijk wel al uitverkocht .... maar 'gewoon' naar het beeld en Ellis Island, daar zijn nog zat kaartjes voor .... 

Ik zie geen tickets meer vóór 11h in de eerste week mei voor Vrijheidsbeeld (+ voetstuk)/ Ellisisland op de site. Over de kroon heb ik het al helemaal niet meer, maar dat hoeft ook niet.
-
- Amerika-ontdekker
Hi Puckiet,
op de Facebook pagina van NewYork.nl kun je 2x een New York City Pass winnen. Zomaar een tip.
Groeten,
Andre
op de Facebook pagina van NewYork.nl kun je 2x een New York City Pass winnen. Zomaar een tip.

Groeten,
Andre
-
- Amerika-ontdekker
Overigens heb ik de prijs van 3 kaartjes via de website van Imperial Theatre eens vergeleken met de prijs van 3 kaartjes via de app van BroadwayBox en dan is het via de app toch $120 goedkoper. En dat is toch wel veel geld. Pfffff. Vertrouw ik die app van BroadwayBox? Pfffff.
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
ah, nou, dan durf ik niet te beloven dat je met de pas wel vroeg naar het voetstuk mag ..... ik weet alleen dat je niet kunt reserveren, tenminste, niet online ... (is de pas goed voor het voetstuk?)Puckiet schreef:Ik zie geen tickets meer vóór 11h in de eerste week mei voor Vrijheidsbeeld (+ voetstuk)/ Ellisisland op de site.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1425 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 7 Reacties