Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reizen zonder ouders
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reizen zonder ouders
Ik denk dat hij vooral moet kijken naar hoe het ging toen zijn vriendinnetje bij hem in Nederland kwam: bleef ze ook zo lang, heeft ze ook heel de tijd op hun kosten geleefd, en hebben zij ook veel dure uitstappen met haar gemaakt?
Als het antwoord "Ja" is, dan zal het wel niet zo schokkend zijn als hij dat nu ook doet.
Als het antwoord "neen" is, dan moet hij eens gaan rekenen om te kijken wat het allemaal zou kunneng aan kosten.
In ieder geval zou ik mijn zoon nooit zo'n lange tijd met zo weinig geld weg willen laten gaan, maar dat is een persoonlijke keuze.
Als het antwoord "Ja" is, dan zal het wel niet zo schokkend zijn als hij dat nu ook doet.
Als het antwoord "neen" is, dan moet hij eens gaan rekenen om te kijken wat het allemaal zou kunneng aan kosten.
In ieder geval zou ik mijn zoon nooit zo'n lange tijd met zo weinig geld weg willen laten gaan, maar dat is een persoonlijke keuze.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
- KevinAmerican
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Niet niks? Ik vraag me af of je de waarde van geld wel goed begrijpt. In Amerika kun je op zich vrij goedkoop eten, voor 20 dollar heb je wel een hoofdgerecht en een drankje. Spijkerbroeken en sneakers zijn er ook heel betaalbaar. Daarentegen zijn andere zaken soms weer duurder dan hier. Entree voor pretparken is weer erg hoog. Voor Universal Studio's ligt dit ongeveer op een dollar of 60.
Ik weet niet of jij wel goed beseft hoeveel 250 dollar is en wat je daar ongeveer mee kunt. Je lijkt er ook vanuit te gaan dat zo goed als alles voor je betaald wordt. Misschien betalen ze een hoop voor je, maar ik zou me er niet prettig bij voelen als dat ook echt moest omdat ik het geld zelf niet eens bij me heb. Toen ik net 18 was geworden ging ik 2 weken op vakantie bij familie in het buitenland, en daar werd ook alles voor me betaald. Maar ik was erg blij dat ik daarnaast nog ongeveer 400 euro bij me had. Ik heb regelmatig een drankje of een hapje gekocht, een nieuwe bikini toen ik die tegenkwam en wat souvenirs voor mee naar huis. En dat was maar 2 weken he!!
Niet niks als in dat is eigenlijk best veel, ik vind het aardig veel, $80 dollar voor een pretpark
- KevinAmerican
- Amerikafan
kastelke schreef:Ik denk dat hij vooral moet kijken naar hoe het ging toen zijn vriendinnetje bij hem in Nederland kwam: bleef ze ook zo lang, heeft ze ook heel de tijd op hun kosten geleefd, en hebben zij ook veel dure uitstappen met haar gemaakt?
We hebben eigenlijk alles voor haar betaald, ze heeft van haar eigen geld souvenirs gekocht
We zijn naar Volendam geweest, Kibbeling gegeten, op de foto geweest in klederdracht, Bioscoop, The tree musketeers en de pizzeria
Ze was hier maar voor 1 week omdat het in een schoolweek voor haar was, ze kon vrij nemen
En ik krijg waarschijnlijk nog zakgeld bij omdat ik dit jaar niet mee op vakantie ga
Al met al klinkt het als een groot avontuur (ik weet dat ik eerder met twijfels t.a.v. hoeveelheid geld gereageerd heb).
Ik wou dat ik op jouw leeftijd, Kevin, de mogelijkheden voor zo'n reis had.
Ik wens je echt alle succes en plezier toe! Een reis als dit zal je nooit meer vergeten.
Ik wou dat ik op jouw leeftijd, Kevin, de mogelijkheden voor zo'n reis had.
Ik wens je echt alle succes en plezier toe! Een reis als dit zal je nooit meer vergeten.
- KevinAmerican
- Amerikafan
Dankjewel

Laatst gewijzigd door Dude op 08 jun 2012, 00:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten --> quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten --> quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
@KevinAmerican, ik wens je toptijd toe. Maar blijf toch mijn twijfels houden over de hoeveelheid geld die je meeneemt. Zorg dat je een noodplan hebt voor meer geld te kunnen krijgen.
- KevinAmerican
- Amerikafan
Dankjewel
Komt wel goed, ik zou me geen zorgen maken. Mocht het nodig zijn zullen je ouders / je gastouders je sowieso wel geld lenen. Dan moet je na je vakantie misschien nog even wat werken voor je vakantie, maar dat maakt dan ook niet uit. Have fun. 
- KevinAmerican
- Amerikafan
Thanks
, nog 1,5 weken en dan gaat het gebeuren

- KevinAmerican
- Amerikafan
Bedankt voor alle hulp en informatie 
- KevinAmerican
- Amerikafan
ik kom de laatste tijd dingen tegen over een DS-160 form ofzo, is dit ook verplicht om te hebben ??
Waar kom je dat dan precies tegen over het DS-160 formulier? En in welke context?
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Het is een aanvraagformulier voor een visum: http://travel.state.gov/visa/forms/forms_4230.html
Jij reist onder het VWP: http://dutch.belgium.usembassy.gov/visa ... ogram.html, je hebt dus geen visum nodig.
Fijne reis.
Jij reist onder het VWP: http://dutch.belgium.usembassy.gov/visa ... ogram.html, je hebt dus geen visum nodig.
Fijne reis.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- KevinAmerican
- Amerikafan
Hockey schreef:Waar kom je dat dan precies tegen over het DS-160 formulier? En in welke context?
Op pagina 2 van dit forum kwam ik het tegen in een bericht dus toen ik ging kijken popte dat op over het DS-160 form
- KevinAmerican
- Amerikafan
Old Faithful schreef:Het is een aanvraagformulier voor een visum: http://travel.state.gov/visa/forms/forms_4230.html
Fijne reis.
Dankje wel, dacht even dat ik iets vergeten was haha
Nerveus aan het worden ??

Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
- KevinAmerican
- Amerikafan
"Klein beetje" maar haha, ja het komt nu wel erg dicht bij

-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zijn je proefwerken al voorbij? Hoe ging dat?
Elke
- KevinAmerican
- Amerikafan
Ik ben met vlag en wimpel geslaagd

- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Gefeliciteerd, en alvast een goede reis. Aan het weer zal het niet liggen het is hier (NY State) warm en zonnig 
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht