Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen in Cary/Raleigh. Voor ons is dat ook het gebied (Raleigh/Durham/Chapel Hill) waar onze vestigingsvoorkeur naar uitgaat. We zijn er een paar weken terug even wezen kijken. Komende maand gaat ons huis de verkoop in en zodra het verkocht is (geen idee hoe lang/kort dat zal duren) beginnen we de hele immigratieprocedure. Vervolgens ga ik proberen een baan in die regio te vinden. Lokale contacten kunnen daarbij heel nuttig zijn
Houd me op de hoogte. Ik ben benieuwd.
Marcel
Hoi Marcel,
Spannend Marcel. Het is een hele stap. Heb je al meer navraag gedaan over het verkrijgen van de visa's? Wel een hele uitdaging en zo zien wij het ook.
We hebben inmiddels ook ons huis verkocht en de visa's zijn binnen. Mijn man's werkgever heeft in Apex een dochteronderneming. En daar zal mijn man dus gaan werken. Wij vinden het een hele mooie omgeving. Wij zijn er in 2001 geweest en op slag verliefd op geworden. Uiteindelijk is het 2005 en we gaan er nu dus echt naar toe.
Op mijn website hou ik overigens een blog bij, kun je zien hoe het er is t.z.t. Eind maart zullen we gaan vertrekken.
Veel succes met de voorbereidingen!
Groetjes Petra
Hallo Petra
prachtige foto's, alleen zou je ze de volgende keer wat kleiner willen maken. Nu moet ik bij elke boodschap in deze draad de schuifbalk gebruiken om het voledige bericht te kunnen lezen.
groeten
Harm
hdeweert schreef:Hallo Petra
prachtige foto's, alleen zou je ze de volgende keer wat kleiner willen maken. Nu moet ik bij elke boodschap in deze draad de schuifbalk gebruiken om het voledige bericht te kunnen lezen.
groeten
Harm
Ze waren niet van mij. Ik had Stratos gequoted
Hij lijkt inderdaad nu veel groter.....
Ik zou juist graag in een wat kleiner stadje willen wonen..met veel meren en rivieren. Rustig sfeertje waar iedereen elkaar kent.
Een beetje zoals de tv serie Dawson's Creek. Dat is opgenomen in Wilmington NC als k het mij goed herriner.
Iemand nog meer suggesties voor zulke steden..?
ja das waar
dat is ook wel leuk maar ik
hou meer van de grote steden zoals
New York City
weet iemand ook waar de serie gilmore girls is opgenomen??
in stars hallow geloof ik maar waar ligt dat?
gilmore girls wordt opgenomen in the warner bros studios.
als je de vip tour volgt kom je terecht in het huis van de girls (staat binnen in studio) en rijdt je voorbij het restaurant, het pleintje en zo van alles.
is trouwens toffe tour, je ziet er ook de pub van in friends. spijtig genoeg mogen er geen foto's genomen worden.
jacques
ik zou een buitenwijk van L.A. wel mooi vinden of een stadje ten noorden van L.A. aan de pacific. Ook in Florida zou ik het wel mooi vinden, eigenlijk zoveel staten maar daar gaan mijn voorkeuren naar.
Omgeving Washington VA - maar dat is het enige wat ik tot nu toe 'bewust' (vanaf een bepaalde leeftijd) gezien heb ..
Maar wie weet volgend jaar als we de Westkust aandoen..
Sandy schreef:Omgeving Washington VA - maar dat is het enige wat ik tot nu toe 'bewust' (vanaf een bepaalde leeftijd) gezien heb ..
Maar wie weet volgend jaar als we de Westkust aandoen..
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.