Haha ! Peter Luger is een instituut, daar moet je een keer geweest zijn natuurlijk ! Maar ik ben er inmiddels al een paar keer geweest, en dan vind ik de 'algehele' ervaring/beleving bij andere restaurants toch iets prettiger !
MattRob schreef:Bedoelen jullie met 'de' Applebee's van Times Square, diegene bij de M&M Store, of op 42nd Street ?
Die van ons was niet op Times Square zelf maar er wel héél vlakbij. Ik denk dat het die in 42nd street is geweest. Wij hadden ook een plek bij het raam en het uitzicht was toen het enige wat ons goed bevallen is
Sonja
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015 New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009 Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014
ik ook ben een voorstander om te gaan !
Ik had nog niet mee gedaan aan deze "discussie",wij zijn er de laatste dag 's middags geweest.Ik was met name verast door het feit dat overal de calorien bijstaan.Hierdoor heb ik iets gezonder gegeten en verassend lekkere salade dan ik normaal gekozen zou hebben !!
Nog 8 dagen!!!!
Ik heb er zo'n zin in! Maar ja die aswolk........
Vliegen met Icelandair en overstappen op IJsland klinkt niet zo alsof het zeker door gaat!
Ik maak me wel wat zorgen.....
jokaluma schreef:ik ook ben een voorstander om te gaan !
Ik had nog niet mee gedaan aan deze "discussie",wij zijn er de laatste dag 's middags geweest.Ik was met name verast door het feit dat overal de calorien bijstaan.Hierdoor heb ik iets gezonder gegeten en verassend lekkere salade dan ik normaal gekozen zou hebben !!
Dat viel mij sowieso in vrijwel elk restaurant in NY op deze keer.
Werkelijk overal staan de calorieen bij (waardoor je haast niks meer durft te eten want mijn hemel je schrikt je dood).
In Nederland willen ze het ook in gaan voeren hoorde ik laatst
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.