Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
American football game (college of high school)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: American football game (college of high school)
Bedankt voor de reactie! Ik heb de de website die je noemt al heel vaak geprobeerd maar krijg telkens een foutmelding. Erg vervelend. Dus ben bang dat er niets anders op zit dan op stubhub kaarten te kopen.
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor je informatie! Het vervelende is dat het me al twee dagen lang niet lukt deze websites te openen. Ben dus bang dat er niets anders opzit dan via stubhub mijn kaarten te kopen.
sidenote: college games zijn lang niet altijd goedkoop hoor, het hangt heel erg af van de kwaliteit en status van de teams die spelen. Als je bijvoorbeeld een game tussen Ohio en Michigan wilt zien ben je voor de goedkoopste kaarten al een paar 100 dollar kwijt.
===== Permanent Resident since July 23, 2014 =====
- FloridaFabian
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Wij hebben afgelopen oktober hier in St Petersburg,FL. een High School game bijgewoond, betaalden (ik geloof) $6 p.p. en ik kocht voor $2 nog een boekje met het programma en de spelersnamen etc.
Was een zeer aangename ervaring, uiteraard veel kleinschaliger dan de NCAA/NFL wedstrijden maar dit heeft zeker zijn charmes. Het spel was dan logischerwijs ook van lager niveau dan je in de college/NFL wedstrijden zult zien maar ook dat was juist leuk om een keer mee te maken!
In ieder geval wil ik even zeggen stinkjaloers te zijn, veel plezier!:)
Was een zeer aangename ervaring, uiteraard veel kleinschaliger dan de NCAA/NFL wedstrijden maar dit heeft zeker zijn charmes. Het spel was dan logischerwijs ook van lager niveau dan je in de college/NFL wedstrijden zult zien maar ook dat was juist leuk om een keer mee te maken!
In ieder geval wil ik even zeggen stinkjaloers te zijn, veel plezier!:)
Klik https://www.youtube.com/watch?v=EAk46A2LiaA voor het eerste deel van onze NIEUWE reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor alle reacties! We hebben er uiteindelijk voor gekozen de kaarten via stubhub te kopen daar via de officiele site van de trojans dit niet lukte. Kaarten waren 60 dollar per stuk. Dus 19 september gaan we naar de USC Trojans vs. Stanford Cardinal. Ben benieuwd!
- FloridaFabian
- Amerika-ontdekker
Onwijs veel plezier gewenst, op www.noonkick.com kun je jezelf alvast een beetje voorbereiden met de wedstrijden van het vorige seizoen.Mazzel55 schreef:Bedankt voor alle reacties! We hebben er uiteindelijk voor gekozen de kaarten via stubhub te kopen daar via de officiele site van de trojans dit niet lukte. Kaarten waren 60 dollar per stuk. Dus 19 september gaan we naar de USC Trojans vs. Stanford Cardinal. Ben benieuwd!
Klik https://www.youtube.com/watch?v=EAk46A2LiaA voor het eerste deel van onze NIEUWE reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!
Heel veel plezier inderdaad! Misschien dat je wel zo verslaafd raakt aan de sport dat je hier in Nederland ook eens een wedstrijd mee wilt pikken (op amateurniveau met lang niet zoveel spektakel natuurlijk
)
Heeft iemand wellicht een website waar je makkelijk High School games in een bepaalde regio op kunt zoeken?
Google heeft mij hier nog niet aan kunnen helpen...

Heeft iemand wellicht een website waar je makkelijk High School games in een bepaalde regio op kunt zoeken?
- FloridaFabian
- Amerika-ontdekker
Geen idee hoe het met andere staten is maar voor 'mijn staat' geldt:Randy86 schreef:Heel veel plezier inderdaad! Misschien dat je wel zo verslaafd raakt aan de sport dat je hier in Nederland ook eens een wedstrijd mee wilt pikken (op amateurniveau met lang niet zoveel spektakel natuurlijk)
floridahsfootball.com/schedule
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht