Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Pretpark "child swap"

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Pretpark "child swap"

Bericht door Petra/VS »

Ik weet niet of dit iets is, dat algemeen bekend is, dus schrijf ik er maar over :).

Als je met kleine kinderen naar een pretpark in de VS gaat, kan het zijn, dat je bepaalde attracties niet doet. Als je met meerdere volwassenen bent, blijft er vaak een persoon met het kind achter, die de attractie niet meemaakt.

Ikzelf was jarenlang in deze positie. Tot we de zogenaamde "child swap" regel ontdekten. Hierbij blijft een volwassene met het (de) kind(eren) en staat de rest in de rij voor de attractie.

De achtergebleven volwassene laat de pretpark medewerker weten, dat hij/zij een "child swap" wil doen. Hij wordt dan verwezen naar waar hij moet staan om dat te doen.

Als de rest van zijn groep de attractie heeft gedaan mag er een persoon (bij Busch Gardens) of meerderen (bij Disney) weer gaan met hem, zolang er een ander bij het kind blijft.

Op die manier hoeft de overgebleven volwassene niet weer een uur te wachten om de attractie te doen. Het is werkelijk een fantastische regel! Zeer aan te raden.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

dat had ik inderdaad gezien in disney, ook als je moeite hebt met staan of andere gebreken, kun je vaak vooraan in de lijn inschieten, er zijn speciale borden voor.

over het algemeen is het voor kinderen en "minder valide" mensen goed geregeld in de pretparken hier!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer