Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
The View Campground
The View Campground
Hallo allemaal,
Ik lees hier dat er blijkbaar een campground is nabij The View Hotel in Monument Valley. http://monumentvalleyview.com/campground/
Heeft iemand van jullie ervaring met de tentplaatsen hier ('wilderness camp sites' zoals zij het noemen)? Zit je dan in het park? Het lijkt mij dat deze campground nog maar recent bestaat dus ik ben wel benieuwd of iemand dit al heeft uitgeprobeerd.
Het ziet er alleszins wel schitterend uit. Het lijkt mij wel de moeite om onze reservatie bij Gouldings hiervoor te cancellen.
Groetjes
Marie
Ik lees hier dat er blijkbaar een campground is nabij The View Hotel in Monument Valley. http://monumentvalleyview.com/campground/
Heeft iemand van jullie ervaring met de tentplaatsen hier ('wilderness camp sites' zoals zij het noemen)? Zit je dan in het park? Het lijkt mij dat deze campground nog maar recent bestaat dus ik ben wel benieuwd of iemand dit al heeft uitgeprobeerd.
Het ziet er alleszins wel schitterend uit. Het lijkt mij wel de moeite om onze reservatie bij Gouldings hiervoor te cancellen.
Groetjes
Marie
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: The View Campground
Deze campground zit er al jaren en is inderdaad met niets (geen faciliteiten) Hij ligt iets links van de weg waar je de dirtroad van MV op rijdt. Rechts ga je valley in, links rij je naar de campground.
De reviews die ik er van gelezen heb waren niet heel erg positief, maar dat is al weer een aantal jaar geleden.
De reviews die ik er van gelezen heb waren niet heel erg positief, maar dat is al weer een aantal jaar geleden.
- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zie dat ze tegenwoordig ook douches hebben. Ze durven wel te vragen 40 dolar 
Maar het uitzicht is dan ook wel erg mooi!

Maar het uitzicht is dan ook wel erg mooi!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Wat ik ervan begreep is met de aanbouw vd cabins ook de campground wat opgedirkt. Het is wel een fantastische plek, maar zowel de cabins het hotel vind ik ook erg prijzig. Zeker ivm Gouldings.
Voor een tentje valt het goed mee, 20$. 

Begin augustus ook The View Campground gereserveerd; vooral afgegaan op de ligging (uitzicht) van de camping.....
- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ben wel benieuwd naar de ervaringen, want qua uitzicht zou ik er ook graag eens staan.
- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
En bedankt! een stukje aan onze route geplakt en deze campground maar gereserveerd
Ik wil zooo graag een keer in Monument Valley staan met Zonsondergang en zonsopkomst!
En natuurlijk proberen om een sterrenfoto te maken op deze locatie!

Ik heb ondertussen ook geboekt. Wij gaan begin juni, ik zal verslag uitbrengen 

Ik heb in juli een RV plek bij Gouldings geboekt a 52$ inc tax. (full-service)
Ik wist ook niet dat er een Campground was dichter bij de 'mittens', en zit nu te denken om Gouldings te annuleren, en hier te blijven. (in 2012 hebben we en nacht in het hotel gezeten).
Op Google Maps is slecht te zien waar de campground zit. Is het hier: https://goo.gl/maps/K31ha" onclick="window.open(this.href);return false; ?
Ik wist ook niet dat er een Campground was dichter bij de 'mittens', en zit nu te denken om Gouldings te annuleren, en hier te blijven. (in 2012 hebben we en nacht in het hotel gezeten).
Op Google Maps is slecht te zien waar de campground zit. Is het hier: https://goo.gl/maps/K31ha" onclick="window.open(this.href);return false; ?
2009: Kerst:New York
2011: Las Vegas
2012: LA-JoshuaTree-Grand Canyon-MV-Bryce-Zion-LV-DV-Sequoia-Yosemite-SF-SD-LA
2015: LV-Zion-Bryce-NorthRim-MV-Arches-Canyonlands-CapitolReef-Grand Teton-Yellowstone-Glacier-Banff/Yoho/Japser NP- Seattle- Mount Rainier
2015: LV-Zion-Bryce-NorthRim-MV-Arches-Canyonlands-CapitolReef-Grand Teton-Yellowstone-Glacier-Banff/Yoho/Japser NP- Seattle- Mount Rainier
-
- Amerika-expert
Je ziet ten noorden van het parkeerterrein een kruising en daar is het. Voordat je de scenic route naar beneden opgaat naar links.
Thanks, ik was net mijn bericht aan het bewerken toen ik een notificatie kreeg dat er een reactie wasVito schreef:Je ziet ten noorden van het parkeerterrein een kruising en daar is het. Voordat je de scenic route naar beneden opgaat naar links.

Dit had ik net nog uitgevonden:
AppleMaps heeft betere foto's van het geheel, en het lijkt toch meer naar boven te zitten.
Er is ook een 'sphere foto' te vinden op Google maps waarin je ziet wat de nieuwe huisjes zijn:
https://www.google.com/maps/views/u/0/v ... 8873109522" onclick="window.open(this.href);return false;
Denk wel dat dit een betere optie is dan Gouldings,
ook omdat ik met sunrise + sunset de plek wil zien, en dan nog 2x entree moet betalen indien we bij Gouldings blijven.
Edit, oud kaartje
Laatst gewijzigd door traveller op 02 jun 2015, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij zijn er enkele dagen geleden geweest met een tent en het was fantastisch. Wat een uitzicht! je doet 's morgens je tent open en ziet de zonsopgang op de drie mittens. Echt super! de tentsites zijn walk-in, maar je auto staat niet ver weg. Er is proper sanitair.
Het kaartje hierboven klopt niet meer aangezien de campground recentelijk vernieuwd is. De rv's staan op een rijtje naast de weg. De tenten bergafwaarts aan de andere kant van de weg. Ook de rv's hebben mooi zicht. Je mag bij aankomst zelf je plekje gaan uitkiezen.
In mijn ogen echt een aanrader!
en je bent 2 dagen in het park voor de prijs van 1
Het kaartje hierboven klopt niet meer aangezien de campground recentelijk vernieuwd is. De rv's staan op een rijtje naast de weg. De tenten bergafwaarts aan de andere kant van de weg. Ook de rv's hebben mooi zicht. Je mag bij aankomst zelf je plekje gaan uitkiezen.
In mijn ogen echt een aanrader!
en je bent 2 dagen in het park voor de prijs van 1

- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heb je misschien een foto? Langs welke weg sta je met de RV. Langs de doorgaande weg naar de ingang toe?
Marenko schreef:Heb je misschien een foto? Langs welke weg sta je met de RV. Langs de doorgaande weg naar de ingang toe?
Ik heb me eergisteren ook nog even verder verdiept in deze Campground.
Bijkbaar was de naam Vroeger: "Mitten View Campground".
Na het plaatsen van het 'View' hotel is deze naam verdwenen.
Sinds 2014 is er een vernieuwde camping met de naam "The View Campground".
Ik heb mijn plekje bij Gouldings kosteloos geannuleerd, en hier een RV Plek geboekt.
Op Tripadvisor staan wel enkele foto's van plattegronden.
Zie: http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review- ... tml#photos" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb hem een tijdje geleden ook al geboekt en dacht dat ik een onontdekt pareltje had ontdekt!
Maar heeft er iemand al een idee hoe het zit met de drukte op deze camping?
Maar heeft er iemand al een idee hoe het zit met de drukte op deze camping?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Er zijn geen hookups op the View camping. We komen vanaf Devils Garden waar we dan ook geen hookup hebben gehad. Gouldings heeft wel hookups. Ik wil graag the View boeken ipv Gouldings maar ben een beetje bang voor nog een warme nacht in de camper. Is het een beetje te doen 's nachts met de hitte?
We hebben zelf in juli 2012 in het View hotel gezeten. Overdag was het warm (maar niet superheet).
In de avond werd het toen al redelijk koel waardoor ik met trui buiten heb gestaan.
Het zit vrij hoog waardoor het s'nachts flink afkoelt. Zie ook deze site voor temperaturen: http://www.desertusa.com/monvalley/du_muv_map.html
Overdag dus rond de 30 graden (in juli) en s'nachts rond de 17 graden.
Lijkt mij prima te doen zonder airco. Maar daar gaan we binnenkort achterkomen
In de avond werd het toen al redelijk koel waardoor ik met trui buiten heb gestaan.
Het zit vrij hoog waardoor het s'nachts flink afkoelt. Zie ook deze site voor temperaturen: http://www.desertusa.com/monvalley/du_muv_map.html
Overdag dus rond de 30 graden (in juli) en s'nachts rond de 17 graden.
Lijkt mij prima te doen zonder airco. Maar daar gaan we binnenkort achterkomen

- Peter & Ann
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Wij hebben op deze Campground een Valley Rim Premium View Cabin gereserveerd, wij zijn er op 14 juni.
Heeft er iemand ervaring met deze cabins?
Op TA kunnen we geen reviews vinden.
Peter & Ann.
Heeft er iemand ervaring met deze cabins?
Op TA kunnen we geen reviews vinden.
Peter & Ann.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
http://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g5 ... _Utah.html Er staan een aantal reviews van de cabins tussen de andere gesprekken, even die 3 pagina's doorscannen. Is zo gedaan.
http://www.yelp.com/biz/the-view-hotel- ... ent-valley Hier hetzelfde. Even de posts doorscannen en je vind wat reviews.
http://www.yelp.com/biz/the-view-hotel- ... ent-valley Hier hetzelfde. Even de posts doorscannen en je vind wat reviews.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 4894 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 10 Reacties