Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

werken in amerika

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
Tashira
Amerika-newbie

werken in amerika

Bericht door Tashira »

Hallo mensen, ik hoop dat iemand me kan helpen deze vragen te beantwoorden. Ik ben een nederlands meisje en ben woonachtig in spanje, ik ben van plan een jaar naar amerika te gaan om te werken. Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om en werkvisum te krijgen vanuit hier en hoe het allemaal in zn werk gaat? Ik zou ook graag met mensen in contact willen komen die al woonachtig in amerika zijn. Alvast bedankt.
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Eerste tip: lees de verschillende berichten in dit forum over dit onderwerp eens goed door. Als je daarna nog vragen hebt, horen we het wel.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Amerika is niet het typische land waar je zo maar even een jaar een visum kan krijgen om te werken en rond te trekken (zoals dat bijvoorbeeld in Australië wel het geval is).
Ofwel trek je rond (maar dan moet je kunnen aantonen dat je bij aanvang voldoende financiële middelen hebt om dat te kunnen financieren), ofwel ga je werken (maar dan moet je nu reeds een -veelal management- functie bij een Amerikaans bedrijf). Tenzij je zeer zeer zeer uitzonderlijke kwaliteiten hebt. (het is dus een haast onmogelijke zaak).
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
han
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door han »

Bennogr schreef:Eerste tip: lees de verschillende berichten in dit forum over dit onderwerp eens goed door. Als je daarna nog vragen hebt, horen we het wel.
Hoe ben jij in Amerika terecht gekomen?
Onze zoon is op stage in Miami
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

han schreef:
Bennogr schreef:Eerste tip: lees de verschillende berichten in dit forum over dit onderwerp eens goed door. Als je daarna nog vragen hebt, horen we het wel.
Hoe ben jij in Amerika terecht gekomen?
Benno zijn verhaal kun je hier lezen.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer