Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

KLM werelddealweken 2015

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
beabert
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: KLM werelddealweken 2015

Bericht door beabert »

Voor september /oktober hebben wij steeds geboekt( in 2013en 2014) tijdens de werelddagen van begin juni. Voor ons was dat gunstig omdat wij pas rond mei konden beslissen om te gaan . Indien je nu verder wil met alles vastleggen is het minder gunstig .
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

Intussen beginnen de eerste maatschappijen al wat (kleine) korting te geven vanwege de dalende brandstofprijzen. Bij KLM niets van te merken helaas.
Volgens de Telegraaf vandaag:
KLM zegt voorlopig niks te doen, „omdat kerosine grotendeels van tevoren wordt ingekocht tegen een vaste prijs en onze vliegkosten uit meerdere onderdelen bestaan”, aldus de woordvoerster.
Bron: http://www.telegraaf.nl/reiskrant/23561 ... ing__.html
Als ik het me goed herinner, zijn er alleen wel direct brandstoftoeslagen als de olieprijs omhoog gaat...
sander1968
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door sander1968 »

Wie weet wanneer de volgende Werelddeal weken is...ik wil graag goedkoop naar de US
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

September pas.
Arends1989
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Arends1989 »

Er zijn meerdere luchtvaartmaatschappijen die naar de Verenigde Staten leiden..

Ik zou me niet vastpinnen op de Werelddeal weken van de KLM, regelmatig zoeken naar tickets en letten op aanbiedingen :thumbup:
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Absoluut, de werelddealweken zijn wel eens niet de deal die je zoekt. Er zijn meerdere wegen die naar Rome, pardon de USA leiden. De bekende zoekmachines aan het werk zetten en toeslaan bij een mooie prijs.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer