Het adres is 4050 Red Rock Loop Road, Sedona, AZ, USA. Met de link van Mrvanilla moet het ook lukken.De Rijk schreef: Ik zie ook niet direct welk adres ik op de GPS moet ingeven?
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Het adres is 4050 Red Rock Loop Road, Sedona, AZ, USA. Met de link van Mrvanilla moet het ook lukken.De Rijk schreef: Ik zie ook niet direct welk adres ik op de GPS moet ingeven?
Zeker? Ik had begrepen dat je enkel kon bellen met een tri-band of meer . Ik snap daar niets van maar mijn gsm ( van net na de tweede wereldoorlog) is duo-band ( of zoiets)Mrvanilla schreef:Routebeschrijving staat op deze pagina. Klik.
Je kunt overigens met je eigen mobiele telefoon ook bellen hoor (ervan uit gaande dat je die een hebt). Zeker als het alleen in geval van nood is.
Ik twijfel hier nu even over hoor. Volgens mij heeft Arizona namelijk in de winter de Mountain Time Zone en in de zomer, bij daylight savings time de Pacific Time Zone. Uitzondering is dan Navajo Nation (waar bv Monument Valley inligt). Die niet aan daylight savings time doen en dus in de zomer dezelfde tijd als bv Utah heeft.Dat van die tijdzones moet ik trouwens nog eens goed uitzoeken. heb er al iets over gelezen , maar in mijn planning eigenlijk nergens rekening mee gehouden
Update: nagezien : ik passeer maar één keer een tijdzone, en ik win daarbij een uur. dat zit goed
voorbeeld:The Navajo Nation in Arizona starts Daylight Saving Time on
Sunday March 8, 2015 at 2:00 AM local time.
The Navajo Nation in Arizona ends Daylight Saving Time on
Sunday November 1, 2015 at 2:00 AM local time.