Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Attracties voor kinderen in Disneyland
-
Anita
Attracties voor kinderen in Disneyland
Hallo!
ik vraag me een beetje af of ons dochtertje (4½ jaar, 1.14m lang) mee mag in de attracties: Splash Mountain in Disneyland en in Journey to Atlantic in Sea World San Diego. Volgens de site zou het mogen, maar die "afdaling" lijkt me zo steil voor haar!
Wie heeft hier ervaring mee?
Wij hebben die attracties zelf ook al gedaan in Florida, maar toen was Meike nog maar 20 maanden (de eerste keer was ze er zelfs nog niet), dus mocht ze sowieso niet mee.
Nu wil ze zelf heel graag mee, maar ik twijfel er wel aan!
Anita
ik vraag me een beetje af of ons dochtertje (4½ jaar, 1.14m lang) mee mag in de attracties: Splash Mountain in Disneyland en in Journey to Atlantic in Sea World San Diego. Volgens de site zou het mogen, maar die "afdaling" lijkt me zo steil voor haar!
Wie heeft hier ervaring mee?
Wij hebben die attracties zelf ook al gedaan in Florida, maar toen was Meike nog maar 20 maanden (de eerste keer was ze er zelfs nog niet), dus mocht ze sowieso niet mee.
Nu wil ze zelf heel graag mee, maar ik twijfel er wel aan!
Anita
-
Sanny Rocks
- Amerikafan
Hoi Anita,
Als ik mijn goed herinner waren de minimale lengtes 46 en 48 inches. Hangt er vanaf in welke attractie je gaat. Ik weet het niet helemaal zeker hoor maar volgens mij is 46in. ongeveer 1.15 en 48in. ongeveer 1.20
Ik moet zeggen dat ik echt veel kleine kinderen in "vette attracties" heb gezien. Zoals The Tower of Terror (die is echt heeeeeeel cool)
Groetjes Sanny
Als ik mijn goed herinner waren de minimale lengtes 46 en 48 inches. Hangt er vanaf in welke attractie je gaat. Ik weet het niet helemaal zeker hoor maar volgens mij is 46in. ongeveer 1.15 en 48in. ongeveer 1.20
Ik moet zeggen dat ik echt veel kleine kinderen in "vette attracties" heb gezien. Zoals The Tower of Terror (die is echt heeeeeeel cool)
Groetjes Sanny
Sanny Goes New York!!
-
Made in Holland
- Amerikafan
Disneyland California height restrictions
Anita,
Heb nog wat info hierover op het web gevonden:
http://disneyland.disney.go.com/dlr/gue ... istingPage
Succes ermee en alvast een prettige vakantie!!
Leon
Heb nog wat info hierover op het web gevonden:
http://disneyland.disney.go.com/dlr/gue ... istingPage
Succes ermee en alvast een prettige vakantie!!
Leon
Je moet het echt niet doen hoor, als ze niet groot genoeg is. De lengte is gezet voor de veiligheid van de attractie, ze zou onder de beugel door kunnen schuiven! Het is niet gezet voor de steilheid van de rit, dat geeft alleen maar rare gevoeltjes in de buik
just my .02
Richard
just my .02
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
-
Anita
Weet je; ze is wél lang genoeg voor die twee attracties. Maar wij hebben ze allebei zelf al eens gedaan (in Orlando) en ik heb het idee dat het nogal een steile "afdaling" is bij beide attracties. Vandaar dat ik me afvroeg of er misschien mensen zijn die ze al eens met kleinde kinderen gedaan hebben en hoe dat dan bevallen is!
Maar wel bedankt voor de reacties tot nu toe!
Anita
Anita
Splash mountain valt heel erg mee. Nu moet ik zeggen dat mijn kinderen ouder zijn (9 en 12) maar in Disney stond zowel voor als achter ons een gezin met kleintjes (1 van 3 en 1 met een 4jarige peuter) en beide kwamen lachend uit de attractie.Anita schreef:Weet je; ze is wél lang genoeg voor die twee attracties. Maar wij hebben ze allebei zelf al eens gedaan (in Orlando) en ik heb het idee dat het nogal een steile "afdaling" is bij beide attracties. Vandaar dat ik me afvroeg of er misschien mensen zijn die ze al eens met kleinde kinderen gedaan hebben en hoe dat dan bevallen is!
Anita
Veel plezier
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht