MyVegas deel V

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
Christian
Amerikakenner
Berichten: 848
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: MyVegas deel V

Bericht door Christian »

Het is niet vreemd dat je facebook pas in Vegas gekoppeld wordt, eerder heb je Mlife nl niet nodig (alleen de inschrijving dan). Pas in LV ga je er effectief gebruik van maken.

1 facebook = 1 Myvegas = 1 Mlife. Wil je met een partner naar Vegas, zorg dan dat die ook meespeelt op een eigen FB account.
Gebruikersavatar
Ingrid1958
Amerikakenner
Berichten: 726
Lid geworden op: 30 okt 2010, 18:03
Aantal x V.S. bezocht: 14
Locatie: Tilburg

Re: MyVegas deel V

Bericht door Ingrid1958 »

Ik haak weer even aan om hier de tips en trucs weer te volgen, zodat het niet via MyVegas4 eerst hoeft en dan door naar MyVegas5 :lol: . Nog volop aan het meesparen en spelen en lees geregeld nog nieuwe tips. Vraagje overigens wel. Ik zag laatst dat ik ongeveer 974 fb "vrienden" had en nu nog maar 936, !! Enig idee waarom mensen toch weer ontvrienden in dit spel?
Ik denk hoe meer hoe beter, maar mssn zit daar iets anders achter. Ik stuur ook altijd "invites" en de "accept and sends" door.
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England


http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
Gebruikersavatar
Christian
Amerikakenner
Berichten: 848
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: MyVegas deel V

Bericht door Christian »

Dat kan verschillende redenen hebben:

Mensen zijn vrienden geworden voor een ander spel en kwamen er achter dat je dat niet speelt
Mensen zijn gestopt met Myvegas spelen
Mensen vinden dat ze te veel berichten krijgen van MyVegas en gooien wat vrienden weg.
Mensen zijn vrienden geworden omdat ze vrienden zochten en jij hebt deze geaccepteerd met de gedachten dat ze myvegas speelde.
etc, etc.

Niet druk om maken, gewoon weer een keer Add me invullen op de daar voor bestemde plekken en je hebt zo weer zat vrienden erbij.
Ik heb meer dan 3700 vrienden, dus dan maakt het ook niet uit of er een aantal wegvallen ofniet.

Ik heb genoeg vrienden om genoeg chip links te kunnen pakken om elke dag de maximale aantal chips binnen te halen. Op het moment is dat 25.000 chips per 24 uur.
Gebruikersavatar
Ingrid1958
Amerikakenner
Berichten: 726
Lid geworden op: 30 okt 2010, 18:03
Aantal x V.S. bezocht: 14
Locatie: Tilburg

Re: MyVegas deel V

Bericht door Ingrid1958 »

Wow, Chris, 3700 vrienden, hoe doe je dat in vredesnaam, ik ga vaak naar de "add me" group maar kom daar heel vaak de zelfde namen tegen, waar ik dus al vrienden mee ben, :-( dus dat schiet op dit moment niet zoveel meer op.
en 25.000 p/dag, great!
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England


http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
Anton007
Amerikafan
Berichten: 168
Lid geworden op: 05 jan 2014, 14:52
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: MyVegas deel V

Bericht door Anton007 »

Even een vraagje tussendoor;

Weet iemand of de show KA van Circque du Soleil na 9 april dit jaar nog doorgaat. Wil graag 18 mei de show meemaken.
Want als ik op info klik bij de reward zie ik staan dat alle shows na 9 april als blackout date zijn aangemerkt.
Komen er nog nieuwe data's bij? Of gooit Steve Wynn nu al de handdoek in de ring?

Mvg,
Anton
Gebruikersavatar
Christian
Amerikakenner
Berichten: 848
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: MyVegas deel V

Bericht door Christian »

Ingrid1958 schreef:Wow, Chris, 3700 vrienden, hoe doe je dat in vredesnaam, ik ga vaak naar de "add me" group maar kom daar heel vaak de zelfde namen tegen, waar ik dus al vrienden mee ben, :-( dus dat schiet op dit moment niet zoveel meer op.
en 25.000 p/dag, great!
Er zijn meerdere add me groepen. Probeer deze groepen te vinden en overal add me in te zetten. Zorg er wel voor dat je niet meer dan 10 mensen per dag toevoegt. Te veel tegelijk toevoegen kan gezien worden als een robot die veel vrienden probeert te maken om te spammen. Dit merkt facebook op en zal je in de bekende facebook jail stoppen. Je zal dan via fotos van vrienden de naam erbij moeten vinden binnen een bepaalde tijd. En ik kan je zeggen die 3700 vrienden ken ik geen van allen. Dus wees voorzichtig.

25k oer dag is dan alleen nog maar van die chiplinks. Daar komt de daily spin bij en de coupons en een aantal keer de strip per dag. Dit is gemiddeld wel een 100k per dag waard. Soms krijg je de 15k op de spin en dan ga je er dik overheen natuurlijk. En soms krijg je alleen goud en dan moet je het zien te rooien met de rest.
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: MyVegas deel V

Bericht door Harry »

Anton007 schreef:Even een vraagje tussendoor;

Weet iemand of de show KA van Circque du Soleil na 9 april dit jaar nog doorgaat. Wil graag 18 mei de show meemaken.
Want als ik op info klik bij de reward zie ik staan dat alle shows na 9 april als blackout date zijn aangemerkt.
Komen er nog nieuwe data's bij? Of gooit Steve Wynn nu al de handdoek in de ring?

Mvg,
Anton
De show loopt gewoon door, je kunt ook voor latere data boeken als je gewoon tickets boekt via de MGM-grand site. Misschien dat de reward gaat stoppen, en anders is het gewoon wachten of er nog reward data beschikbaar komen.

P.S. Steve Wynn heeft nog nooit wat te maken gehad met het MGM-grand of de show KA. :wink:
Gebruikersavatar
Ingrid1958
Amerikakenner
Berichten: 726
Lid geworden op: 30 okt 2010, 18:03
Aantal x V.S. bezocht: 14
Locatie: Tilburg

Re: MyVegas deel V

Bericht door Ingrid1958 »

@pipo chris, ja van de jail weet ik van, dus ik stuur alleen maar f.r. op verzoek van de anderen. Komt uiteindelijk wel goed, ik speel tevens op de fb accounts van mijn 2 zonen, dus ik stuur vaak een verzoek voor ons 3tjes te gelijk.
Thnkx voor de uitleg. Heb weer even de tijd , nog geen plannen dit jaar voor Vegas, maar.... zeg nooit nooit :lol:
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England


http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
pjong
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jan 2015, 09:09
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: MyVegas deel V

Bericht door pjong »

Ik heb geprobeerd om een aparte faceook account te maken, maar ik moet dan een mobiel nummer invoeren om te bevestigen.
Aangezien mijn mobiele nummer geregistreerd staat bij mijn gewone facebook account lukt dat niet!

Vandaar de volgende vragen:
Hoeveel berichten van myvegas worden er op je tijdlijn zichtbaar?
Kan je zelf kiezen wat er wel en niet op je facebook komt?

Ik wil mijn vrienden niet platspammen met voor hun onzin berichten . .
Gebruikersavatar
Christian
Amerikakenner
Berichten: 848
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: MyVegas deel V

Bericht door Christian »

Volgens mij hoef je je telefoon nummer niet verplicht op te geven, dit is vlgs mij alleen een optie. Dit is gewoon voor als je je wachtwoord kwijt bent dan sturen ze je een code naar je telefoon. Niks bijzonders.

Verder heb ik mijn telefoon nummer bij meerdere fb account gebruikt, dus zou gewoon moeten kunnen.
Alles dat een van je MyVegas vrienden shared om die punten te delen, komt op jouw tijdlijn. Dit kan uiteraard alleen jij zien, maar als je veel vrienden hebt is het een berg en dan is het lastig om de berichten van je "echte" vrienden er tussen uit te vinden.
Er zijn ook een aantal dingen die jij zelf moet sharen waardoor jij daar ook chips voor terug krijgt indien iemand anders daar op klikt. Je wil jouw echte vrienden hier ook niet mee lastig vallen.

Tweede account is zeker aan te ragen, dus ff goed lezen wat er staat om te zien of het daadwerkelijk wel nodig is dat tel nummer.
woutervg
Amerikafan
Berichten: 183
Lid geworden op: 29 feb 2012, 10:01
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: MyVegas deel V

Bericht door woutervg »

Harry schreef:
Anton007 schreef:Even een vraagje tussendoor;

Weet iemand of de show KA van Circque du Soleil na 9 april dit jaar nog doorgaat. Wil graag 18 mei de show meemaken.
Want als ik op info klik bij de reward zie ik staan dat alle shows na 9 april als blackout date zijn aangemerkt.
Komen er nog nieuwe data's bij? Of gooit Steve Wynn nu al de handdoek in de ring?

Mvg,
Anton
De show loopt gewoon door, je kunt ook voor latere data boeken als je gewoon tickets boekt via de MGM-grand site. Misschien dat de reward gaat stoppen, en anders is het gewoon wachten of er nog reward data beschikbaar komen.

P.S. Steve Wynn heeft nog nooit wat te maken gehad met het MGM-grand of de show KA. :wink:
Ik heb gister tickets geboekt via myvegas voor de show op 9 mei. Je kunt nu dus al veder vooruit boeken...
Teebee
Amerikafan
Berichten: 149
Lid geworden op: 07 okt 2014, 09:49
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: ROFL (Republic Of FLanders)

Re: MyVegas deel V

Bericht door Teebee »

Hoe groot is de kans dat je vijf dagen naeen 2000 draait bij de daily free spin :blink: :blink: :blink:
AfbeeldingAfbeelding
Anton007
Amerikafan
Berichten: 168
Lid geworden op: 05 jan 2014, 14:52
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: MyVegas deel V

Bericht door Anton007 »

Thanx Wouter!! Top
Anton007
Amerikafan
Berichten: 168
Lid geworden op: 05 jan 2014, 14:52
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: MyVegas deel V

Bericht door Anton007 »

Teebee schreef:Hoe groot is de kans dat je vijf dagen naeen 2000 draait bij de daily free spin :blink: :blink: :blink:
Dan heb je het nog beter voor elkaar dan mij. Ik draai, lijkt wel, altijd 1500.

Mvg,
Anton
Jerre
Amerikakenner
Berichten: 516
Lid geworden op: 20 nov 2008, 00:01
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: MyVegas deel V

Bericht door Jerre »

Ik ben sinds histere al mn speelmunten kwijt op de computer :) echt hatelijk. Ga over 4 maanden en kan best nog veel chips gebruiken. Het spel doet t er gewoon voor om mij niet meer te late winnen op zowel pc als mobiel :)
2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
Anton007
Amerikafan
Berichten: 168
Lid geworden op: 05 jan 2014, 14:52
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: MyVegas deel V

Bericht door Anton007 »

Anton007 schreef:
Teebee schreef:Hoe groot is de kans dat je vijf dagen naeen 2000 draait bij de daily free spin :blink: :blink: :blink:
Dan heb je het nog beter voor elkaar dan mij. Ik draai, lijkt wel, altijd 1500.

Mvg,
Anton

Ik quote me eigen even. Speel net Betrock en zit nu al op 1.5 miljoen punten. Dus ja... je weet het nooit met dit spel.

Mvg,
Anton
Gebruikersavatar
Christian
Amerikakenner
Berichten: 848
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: MyVegas deel V

Bericht door Christian »

Bedrock is ook voor mij het beste. Zeker als je steeds je bet verhoogt. Na de 60k/bet komen er maar weinig free spins, maar als ze komen kun je lachen.
moflaa
Amerika-ontdekker
Berichten: 51
Lid geworden op: 12 sep 2013, 13:34
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: MyVegas deel V

Bericht door moflaa »

Bij mij is Bedrock echt een chipvreter... Ik speel het liefst Excalibur 2!

Maar blijft toch gewoon geluk waar je geen invloed op hebt! enige waar je invloed op hebt is BJ.
ziggy
Amerika-ontdekker
Berichten: 47
Lid geworden op: 02 sep 2014, 11:53

Re: MyVegas deel V

Bericht door ziggy »

Ik ben ondertussen ook een tijdje aan het spelen. Tot nu toe was het ook meestal spelen tot de chips op waren.
Maar sedert level 110 ben ik op korte tijd naar 500.000 en nu 800.000 chips gegaan. Fingers crossed dat het zo blijft :-)
Ik hou het meestal bij Reel Chef.
moon29
Amerikakenner
Berichten: 1444
Lid geworden op: 29 sep 2013, 18:04
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: MyVegas deel V

Bericht door moon29 »

Vanaf welke leeftijd mag je MyVegas / Mlife op een eigen account spelen? 18 of 21?
Nu onze 18 jarige zoon toch mee gaat ben ik benieuwd of ik op zijn naam ook kan spelen....
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer