Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Uitwisseling amerika
Re: Uitwisseling amerika
Qua prijs, hou rekening met 600 euro tot 1.000 euro. Dit is afhankelijk van wanneer je boekt en of je een goede deal vindt. Hou dus alle ticketsites goed in de gaten en kijk naar de subfora alhier, vooral deze discussie is nuttig. En gebruik Google voor zoeken naar goedkoop vliegen.
-
Larsvh14
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Oke bedankt! Flauw trouwens dat je zo reageert. Ik typ dit vanaf mijn mobiel, en meestal redelijk snel. Ik zal dus best wat foutjes maken, maar ik zit momenteel op 3 VWO, en leer daar genoeg Nederlands. Alsjeblieft niet nog meer...
@Lars, ik zag juist in een andere discussie een zeer mooie prijs voor vliegtickets naar New York.
-
Larsvh14
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor de antwoorden en het alert! Jammer genoeg moet je op bepaalde dagen aankomen (woensdagen), en moeten we eerst de taalreis zelf ook nog boeken.
-
Larsvh14
- Amerika-ontdekker
Zag dat ze op data van cursus ook 470 zijn. Wel heel erg goedkoop. Het enige nadeel is dat je moet overstappen, is dit niet een heel gedoe voor een alleenreizende van 15 jaar? Krijg je hiermee ook geen gedoe aan de douane, inchecken etc?
- TwentseGijs
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Er is NU een mooie aanbieding voor New York...
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 30&t=56433
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 30&t=56433
Het leven is als een boek, en mensen die niet reizen stoppen na het eerste hoofdstuk.
-
Larsvh14
- Amerika-ontdekker
Thx. Moet je bij overstappen weer door het inchecken? Of is het puur wachten in de gate en vervolgens boarden als het tijd is? Afgelopen vakantie vlogen we naar Tenerife met ook een overstap op Madrid, en toen was het puur wachten en vervolgens de volgende vlucht boarden. Werkt dit ook zo bij vluchten naar Amerika?
- TwentseGijs
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Vaak moet je bij het overstappen ook wisselen van gate.
Omdat je Europa verlaat moet je waarschijnlijk weer door een paspoort controle.
Je blijft dus wel op hetzelfde vliegveld, maar moet daar binnen vaak weer naar een andere plek.
De terugweg komt vaak wel goed, als je die mist is het maar een klein stukje en kun je vaak zo met de volgende vlucht mee.
Je hoeft dan vaak niet weer door een paspoort controle, omdat je al in europa bent.
De heenweg is belangrijker, maar dan heb je 2 uur de tijd om over te stappen in madrid (das genoeg).
Kijk even lief naar de stewardes (de mooiste die je kunt vinden natuurlijk
) en die zal dan vast iets voor je kunnen regelen zodat je ZEKER op je juiste plek komt.
Het loopt allemaal, altijd, wel los.
Omdat je Europa verlaat moet je waarschijnlijk weer door een paspoort controle.
Je blijft dus wel op hetzelfde vliegveld, maar moet daar binnen vaak weer naar een andere plek.
De terugweg komt vaak wel goed, als je die mist is het maar een klein stukje en kun je vaak zo met de volgende vlucht mee.
Je hoeft dan vaak niet weer door een paspoort controle, omdat je al in europa bent.
De heenweg is belangrijker, maar dan heb je 2 uur de tijd om over te stappen in madrid (das genoeg).
Kijk even lief naar de stewardes (de mooiste die je kunt vinden natuurlijk
Het loopt allemaal, altijd, wel los.
Het leven is als een boek, en mensen die niet reizen stoppen na het eerste hoofdstuk.
-
Larsvh14
- Amerika-ontdekker
Ik denk dat een directe vlucht wel wat makkelijker is, en al helemaal voor een 15-jarige die alleen reist. Ticket voor 650/700 moet hopelijk wel lukken
Ik hoop dat we binnenkort definitief gaan beslissen, en inschrijven. Kan ik op ticketjacht 
-
Larsvh14
- Amerika-ontdekker
Hallo allemaal, even weer een berichtje. We gaan ons inschrijven voor een informatie dag op eind november. Het is vooral voor mijn ouders die dan hun vragen kunnen stellen etc. We hebben er thuis al goed over gepraat. Mijn moeder zei wel al meteen dat ik onder het vliegen begeleid moest worden. Ze wil niet dat ik daar in Amerika alleen op dat grote vliegveld door alle strenge controles moet en de douane. Weet iemand toevallig hoe je zo'n service bij je vliegticket boekt? Kan je dat gewoon doen na online geboekt te hebben? De vliegtickets zijn op dit moment op mijn datum (15-29 juli) nog wel flink aan de prijs. Ik wissel ook van vertrek luchthaven (Amsterdam, Brussel, Düsseldorf), en over het algemeen is Amsterdam het duurst, en vanaf Brussel het goedkoopst. (820 vanaf Brusse nu, vind ik nog steeds prijzig, want daar komt die meereis service nog boven op van +/- €100, ik hoop een ticket van rond de 600/650 te vinden)
Na het boeken van je ticket kan je eens bellen met de airline voor een Special Service Request , in dit geval dus die van Unaccompanied Minors, dit kost je meestal wel tussen de €50 en €100 per traject.
Of anders gewoon via een reisagent boeken , zij doen deze moeite graag voor je , bij hen dien je natuurlijk wel nog steeds hetzelfde supplement te betalen.
Of anders gewoon via een reisagent boeken , zij doen deze moeite graag voor je , bij hen dien je natuurlijk wel nog steeds hetzelfde supplement te betalen.
-
Larsvh14
- Amerika-ontdekker
Bedankt! Ik weet van de KLM dat ze zo'n service hebben, maar meestal is de KLM zeker niet het goedkoopst. Wanneer denken jullie dat je het beste een ticket kan boeken voor een directe vlucht?