Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Een korte voorstelling van mezelf
Een korte voorstelling van mezelf
Hey iedereen,
Als nieuwe lid, wou ik me even voorstellen. Binnenkort is er een reisje naar Amerika in het vooruitzicht: kort bezoekje New York en een rondreisje in het Zuidwesten (San Fransisco - Yosemite - Las Vegas - Zion - Bryce - Monument Valley ? - Grand Canyon - Los Angeles). HIervoor hebben we 3 weken de tijd voor.
Dankzij deze website kan ik veel informatie halen en ervaringen lezen van andere leden.
Waarvoor dank!
Indien iemand tips kan geven betreffende overnachtingen in het Zuidwesten; meer dan welkom!
Alvast bedankt!
Saïda
Als nieuwe lid, wou ik me even voorstellen. Binnenkort is er een reisje naar Amerika in het vooruitzicht: kort bezoekje New York en een rondreisje in het Zuidwesten (San Fransisco - Yosemite - Las Vegas - Zion - Bryce - Monument Valley ? - Grand Canyon - Los Angeles). HIervoor hebben we 3 weken de tijd voor.
Dankzij deze website kan ik veel informatie halen en ervaringen lezen van andere leden.
Waarvoor dank!
Indien iemand tips kan geven betreffende overnachtingen in het Zuidwesten; meer dan welkom!
Alvast bedankt!
Saïda
Re: Een korte voorstelling van mezelf
Hoi Saïda,
Leuk dat je je hebt aangemeld en wat een mooi vooruitzicht, zo'n rondreis.
Als je vragen hebt over bijv. overnachtingen zou je eens een eigen topic kunnen aanmaken in een van de daarvoor bestemde subfora. Je zult dan een hoop tips en adviezen krijgen.
Alvast veel plezier met de voorbereiding!
Leuk dat je je hebt aangemeld en wat een mooi vooruitzicht, zo'n rondreis.
Alvast veel plezier met de voorbereiding!
Groetjes,
Daniel
Daniel