Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

18 maanden Miami

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
Naomi
Amerika-newbie

18 maanden Miami

Bericht door Naomi »

Hey mensen zou graag wat info willen van jullie!!!
Mijn vriend heeft een stage plaats aangeboden gekregen voor volgend jaar in Miami voor 18 maanden. Hij wil graag dat ik mee ga, maar ja wat nu? Huisje regelen, baantje voor mij.... Welke instansies kunnen ons verder helpen??? Visum? werkvergunning? Mogen mijn 2 katjes mee? Zit met zoveel vragen en weet niet zo goed waar ik moet beginnen .... :? Heeft iemand een beetje info voor mij???
Alvast SUPER bedankt!!!
liefs Naomi

Edit Mod: topic verplaatst naar het juiste forum "Tijdelijke visa voor Amerika" ipv Zuidwesten of Florida.
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

ik denk dat "een baantje regelen" out of the question is. Dat wordt een heel gedoe, als het al mogelijk zou zijn. Ben er niet zo goed van op de hoogte van deze materie. Ben meer van de paar weekjes vakantie.

Zet deze vraag bij Florida heb je w.s. meer respons (misschien wordt het vanzelf wel gedaan door de moderator)
Groetjes, Nel
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Dit topic staat wel op de verkeerde plaats (zuidwesten).
Hij zal vandaag of morgen denk ik wel op de jusite plek worden gezet.
Daar krijg je misschien meer reacties.

Groetjes van Marloes
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Oh, ik zie dat mijn voorganger dit ook al heeft gezegd :wink:
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Als je niet getrouwd bent is het bijna onmogelijk een visum te bemachtigen om de hele periode bij je vriend te verblijven. Ik denk dat je je moet voorbereiden dat je twee, hooguit drie keer twee a drie maanden bij hem kunt zijn en zelfs dat is niet te garanderen.
Werken kun je in deze konstruktie helemaal vergeten.
Op wat voor visum vetrekt je vriend overigens ?
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

zomaar even met je vriend mee gaat niet, zoals hierboven al vermeld.
Daar moet je op zijn minst getrouwd voor zijn en dan nog vraag ik me af of het je dan zou lukken, gezien het hier om een stage gaat.

Je kan wel maximaal 3 maanden op een toeristenvisum verblijven maar daarbij kan je niet werken. Ja, illegaal misschien maar dat zou ik je toch niet aanraden (hoewel ik tijdens het backpacken in miami genoeg mensen ben tegengekomen die zwart bijklusten hier en daar).
Alleen als ze je pakken, kom je Amerika niet zo snel meer in.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer