Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

wat meenemen of kopen?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Moniquemichiel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: wat meenemen of kopen?

Bericht door Moniquemichiel »

Vreemd !!!!!! Ik word benieuwd naar de verloopstekker. Heb je een foto ?
Hansi1959
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Hansi1959 »

Dan heb jij mogelijk wel een heel bijzondere verloopstekker..
Bij "stapeldingen" denk ik aan deze;
Afbeelding
Zo'n zelfde heb ik hier liggen en eens even gemeten. De inwendige maat is iets meer dan 38 mm. Vervolgens enkele stekkers opgemeten en die zijn allemaal net iets kleiner dan 38mm. Let op; bij geaarde stekkers zitten inderdaad twee kleine uitsparingen aan de rand maar die zijn minder diep dan benodigd voor de verloopstekker, vandaar de benodigde modificatie.
Maar goed; misschien heb jij inderdaad wel een afwijkende verloopstekker….
No guts, no glory!
Re1gnman
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door Re1gnman »

JeroenB schreef:
En voor wat betreft Shampoo, tandenborstels en zo, ga na je aankomst langs een dollartree daar koop je heel veel voor 1 dollar, daar kun je het niet voor meenemen.
Het nadeel hiervan vind ik, dat je bij aankomst na een lange reis meteen winkels moet opzoeken. Je wilt eigenlijk meteen je tanden poetsen na zo'n vlucht.....maar ja die tandpasta moet je dan nog ff kopen.
En, de meeste hier gaan met half lege koffers daar naartoe. Wat maakt die tube tandpasta uit in je koffer?
Of je moet al een speciaal soort gebruiken die alleen 'daar' is.
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
sharon-vb
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door sharon-vb »

Wij slapen in hotels en daar hebben ze altijd shampoo en conditioner. Wat betreft tandpasta... Wij nemen een mini tube mee, een sample die je vaak bij dingen gratis krijgt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer