Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Voor zeven euro naar de VS
Voor zeven euro naar de VS
Voor zeven euro naar de VS? Het lijkt bijna te mooi om waar te zijn.
http://www.telegraaf.nl/reiskrant/22337 ... _VS__.html
http://www.telegraaf.nl/reiskrant/22337 ... _VS__.html
Laatst gewijzigd door Dennis op 13 mar 2014, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd op verzoek TMG
Reden: Quote verwijderd op verzoek TMG
2009: NY en rondje FL
2011: Rondje LAX, SFO, LAX
2014: Rondje Denver
2015: Rondje Washington DC-Niagara Falls-Manhattan-Philidelphia-Washington DC
2016: Rondje Salt Lake City
2019: Rondje Nashville en Strandvakantie Daytona Beach
2021: NY met de nichtjes
2011: Rondje LAX, SFO, LAX
2014: Rondje Denver
2015: Rondje Washington DC-Niagara Falls-Manhattan-Philidelphia-Washington DC
2016: Rondje Salt Lake City
2019: Rondje Nashville en Strandvakantie Daytona Beach
2021: NY met de nichtjes
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: Voor zeven euro naar de VS
Ik zal wel meer betalen dan.
Ryanair is voor mij goed voor een vlucht van maximaal enkele uurtjes, àls het echt veel goedkoper is dan andere maatschappijen. Maar helemaal naar de VS met Ryanair, dat zie ik toch niet meteen zitten.

Ryanair is voor mij goed voor een vlucht van maximaal enkele uurtjes, àls het echt veel goedkoper is dan andere maatschappijen. Maar helemaal naar de VS met Ryanair, dat zie ik toch niet meteen zitten.
Onze blog: http://sarahfilip.wordpress.com/
Leuke marketing stunt van Ryanair. Toch zal de uiteindelijke prijs van de ticket hoger zijn door belastingen en toeslagen. Ook zullen er maar een paar tickets voor deze lage prijs verkocht worden om de vliegtuigen vol te krijgen. Ik zelf gebruik Ryanair wel voor Europese vluchten, maar om er mee naar Amerika te vliegen gaat me iets te ver. Veel te weinig beenruimte.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Sja, het hangt er vanaf. Als het hetzelfde is als economy class van Arkefly, maar dan voor veel goedkoper dan nu dan denk ik dat veel mensen toch gaan kiezen voor het goedkope. Maar 7 euro vind ik wel erg goedkoop. Dat vind ik binnen Europa al nergens.
Minder beenruimte zal betekenen dat meer mensen uit het vliegtuig komen met 'economy syndrome' !
Echter het overgrote deel zal pas weken daarna symptomen van gaan vertonen. Die niet herkend zullen worden in eerste instantie.
Meer gevallen van trombose zal een behoorlijke kostenpost voor de samenleving gaan betekenen.
Om over de kosten, de pijn, het verdriet, ook voor de fest van de familie, maar te zwijgen.
En als je 'geluk hebt' kan DVT leiden tot een pulmonaire embolie en die kan fataal zijn.
Ik ben verbaasd als dit wordt toegstaan. Wat ik beschrijf is bekend bij de luchtvaartmaatschappijen. Die zich inmiddels juridisch prima hebben ingedekt tegen aansprakelijkheid voor dit probleem. De kosten die dit veroorzaakt wegen niet op tegen het 'voordeeltje' dat een paar individuen eraan ocer houden.
Wel zullen de maatschappijen hun winsten verbeteren. Anders begonnen ze er niet aan.
Echter het overgrote deel zal pas weken daarna symptomen van gaan vertonen. Die niet herkend zullen worden in eerste instantie.
Meer gevallen van trombose zal een behoorlijke kostenpost voor de samenleving gaan betekenen.
Om over de kosten, de pijn, het verdriet, ook voor de fest van de familie, maar te zwijgen.
En als je 'geluk hebt' kan DVT leiden tot een pulmonaire embolie en die kan fataal zijn.
Ik ben verbaasd als dit wordt toegstaan. Wat ik beschrijf is bekend bij de luchtvaartmaatschappijen. Die zich inmiddels juridisch prima hebben ingedekt tegen aansprakelijkheid voor dit probleem. De kosten die dit veroorzaakt wegen niet op tegen het 'voordeeltje' dat een paar individuen eraan ocer houden.
Wel zullen de maatschappijen hun winsten verbeteren. Anders begonnen ze er niet aan.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor 7 euro kruip ik wel in een koffer om over te kunnen vliegen
Dan maar stramme benen

Mensen kiezen er toch zelf voor om ineengepakt op een klein stoeltje te zitten? Bovendien kun je om de tijd even door het vliegtuig wandelen.
En dat is voor grote aantallen mensen niet voldoende is inmiddels gebleken. En zie je een paar honderd mensen in zo'n Jumbo jet aan een stuk door aan de wandel zijn ?
Ik vind het echt te gek voor woorden dat sommigen hier stellen dat economy vliegen nu eenmaal niet anders kan dan krpper dan krap. Nederlanders behoren tot de langste mensen ter wereld en lopen dus extra gevaar.
Ik lees regelmatig dat luchtvaartmaatschappijen 80% van het geld verdienen aan first class en business class. Dus ook economisch is er weinig reden om passagiers zo een risico te laten lopen.
Als er een vergelijkbaar aantal mensen doodgereden werden op de runways alle jaren zou dat ook niet geaccepteerd worden. 'Ja jammer voor ze maar dat heb je zo met vliegtuigen he'.
Ned. in MO ik heb het niet over 'stramme benen'. Ik heb het over blijvende invaliditeit en mogelijk een fatale afloop.
Ik vind het echt te gek voor woorden dat sommigen hier stellen dat economy vliegen nu eenmaal niet anders kan dan krpper dan krap. Nederlanders behoren tot de langste mensen ter wereld en lopen dus extra gevaar.
Ik lees regelmatig dat luchtvaartmaatschappijen 80% van het geld verdienen aan first class en business class. Dus ook economisch is er weinig reden om passagiers zo een risico te laten lopen.
Als er een vergelijkbaar aantal mensen doodgereden werden op de runways alle jaren zou dat ook niet geaccepteerd worden. 'Ja jammer voor ze maar dat heb je zo met vliegtuigen he'.
Ned. in MO ik heb het niet over 'stramme benen'. Ik heb het over blijvende invaliditeit en mogelijk een fatale afloop.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Zal dan misschien rechtstaand zijn en betalend voor toiletbezoek
Jongens, hoe dikwijls is die pipo al op het nieuws geweest met totaal over het paard getilde ideen??
Is gewoon een aandacht trekkende PR stunt, niets anders!!
Hier Komt gewoon verder niets van hoor

Jongens, hoe dikwijls is die pipo al op het nieuws geweest met totaal over het paard getilde ideen??
Is gewoon een aandacht trekkende PR stunt, niets anders!!
Hier Komt gewoon verder niets van hoor

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Zou persoonlijk al niet eens oog hebben voor het feit van zulke bedrijven. Je kan veel zeggen maar een bedrijf die misleiding gebruikt om meer te verkopen? Dat is toch wel een hele aparte manier van winst. Noem het maar gewoon legale-oplichting.
Moet je voorstellen dat je een ticket hebt gekocht voor 7 euro en dat je dan toch door wat dan ook zal moeten wijzigen? Nou dan gaan ze gewoon de normale prijs rekenen, en dan ben je je bagage en eten nog vergeten...
Goedkoop is altijd te mooi om waar te zijn, word ik maar al te vaak op gedrukt met mijn ogen.
Moet je voorstellen dat je een ticket hebt gekocht voor 7 euro en dat je dan toch door wat dan ook zal moeten wijzigen? Nou dan gaan ze gewoon de normale prijs rekenen, en dan ben je je bagage en eten nog vergeten...
Goedkoop is altijd te mooi om waar te zijn, word ik maar al te vaak op gedrukt met mijn ogen.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik ben al eens voor €35 incl alles naar Girona gevlogen en dan €40 voor de busretour naar Barcelona. En voor ongeveer hetzelfde bedrag naar Milaan. Wel goed zoeken en ver vooruit boeken bij Ryanair, maar super voor die korte vluchten. Mijn maatschappij is het ook niet, met die krappe stoelen en 0 vorm van entertainment of service, maar dat weet je als je ermee vliegt. En 3u krap zitten is al erg, maar 7-11u lijkt me idd niet fijn. Maar €7 de oceaan over lijkt me onrealistisch. Maar zouden ze een retour NY voor €299 (of minder) íncl alle bijkomende kosten neerzetten, dan weet ik zeker dat veel mensen hiervoor kiezen en dat andere maatschappijen de prijzen ook moeten laten zakken. Maar bij Ryanair hebben ze t al jaren over die intercontinentale vluchten....eerst nog maar eens zien of die vliegtuigen worden aangeschaft.
- Bushmaster
- Amerika-expert
klinkt leuk,
maar ik heb begrepen dat een trans-Atlantische vlucht alleen al een kleine $100.000,00 aan brandstof er door jaagt,
hierdoor zou de gemiddelde stoel prijs al: 70.000euro/300stoelen= 230 euro zijn voor alleen brandstofkosten.
die €7,00 is dus niet erg realistisch.
maar ik heb begrepen dat een trans-Atlantische vlucht alleen al een kleine $100.000,00 aan brandstof er door jaagt,
hierdoor zou de gemiddelde stoel prijs al: 70.000euro/300stoelen= 230 euro zijn voor alleen brandstofkosten.
Die 7 euro is natuurlijk als je alleen in je ondergoed gaat vliegen.
Prijslijstje:
Sokken, dun: 10 euro
Sokken, dik: 20 euro
Zomerjas: 35 euro
Winterjas: 55 euro
Spijkerbroek: 50 euro
Slippers: 25 euro
Schoenen: 50 euro
Zoiets denk ik.
En als je van te voren aangeeft wat je draagt tijdens het vliegen op http://www.ryanair.coml/kleding krijg je 15% korting.
Prijslijstje:
Zoiets denk ik.
En als je van te voren aangeeft wat je draagt tijdens het vliegen op http://www.ryanair.coml/kleding krijg je 15% korting.
Wat je zegt is waar, maar je moet inzien dat iedereen in het vliegtuig een andere prijs heeft betaald. De eerste 200 tickets gaan bijvoorbeeld voor 500 euro. Dus die betalen een "deel" van de goedkopere tickets. Vliegtuigmaatschappijen worden afgerekend op hoe vol een vliegtuig zit, dus daarom kunnen ze bijvoorbeeld de laatste 50 plaatsen (die ze niet vol krijgen met het normale tarief) opvullen met mensen die maar een heel laag bedrag betalen. Zo ben ik voor 18 euro heen en terug naar Budapest gevlogen, die 18 euro dekt zeker de brandstofkosten niet.Bushmaster schreef:klinkt leuk,
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dan schaf ik in ned wel een extra garderobe aan die bij de ouders in de kast blijft liggenHinko schreef:Die 7 euro is natuurlijk als je alleen in je ondergoed gaat vliegen.
Prijslijstje:
Zoiets denk ik.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik las in de WSJ onlangs dat de eerste klas passagiers en de business class vliegers 80% van de kosten van de vlucht betalen via hun tickets.
Vandaar dat luchtvaartmaatschappijen achter deze klanten aanjagen met luxe voorzieningen (als beenruimte !), pampering zowel in het vliegtuig als in de wachtruimtes, limousine service etc.
Vandaar dat luchtvaartmaatschappijen achter deze klanten aanjagen met luxe voorzieningen (als beenruimte !), pampering zowel in het vliegtuig als in de wachtruimtes, limousine service etc.
- Bushmaster
- Amerika-expert
en wederom zo'n verkapte reclame
http://www.telegraaf.nl/reiskrant/22638 ... uro__.html
http://www.nu.nl/economie/3778690/ryana ... iegen.html
http://www.telegraaf.nl/reiskrant/22638 ... uro__.html
http://www.nu.nl/economie/3778690/ryana ... iegen.html
Laatst gewijzigd door Bushmaster op 18 mei 2014, 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Oud nieuws. En we weten dat die man van ryanair graag in de publiciteit komt. 

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Voor 7 euro? Wat een onzin, dit kan toch nooit.
Het is te mooi om waar te zijn.
In Europa ga ik al nooit met Ryanair omdat ik die vliegtuigen niet vertrouw, dus naar Amerika al helemaal niet.
Het is te mooi om waar te zijn.
In Europa ga ik al nooit met Ryanair omdat ik die vliegtuigen niet vertrouw, dus naar Amerika al helemaal niet.