ervaring Delta airline

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
harryvanrooy
Amerikakenner
Berichten: 533
Lid geworden op: 14 jun 2013, 15:24
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: merksem

Re: ervaring Delta airline

Bericht door harryvanrooy »

Ja, dat van die zachte landingen herken ik, zelfs bij de tussenvluchten. Lijkt me moeilijk te geloven dat het bedrijfsgebonden is. Eerder geluk met de piloten en de wind denk ik.
Frans H
Amerikakenner
Berichten: 741
Lid geworden op: 03 okt 2011, 16:14
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: ervaring Delta airline

Bericht door Frans H »

@Paul, Als je een volgende vlucht boekt kun je op seatguru vinden onder welke stoelen zo een doos staat. Ik kies altijd een stoel uit waar geen doos staat !
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: ervaring Delta airline

Bericht door PSVwally »

@Frans, ik deed dat eigenlijk altijd alleen voor de heenvluchten, omdat ik dan altijd langs het raam wil zitten, maar idd gaat het nu op de terugweg ook eerst even via seatguru. :thumbup:
Gebruikersavatar
meyem
Amerika-expert
Berichten: 4600
Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:53
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Amstelveen

Re: ervaring Delta airline

Bericht door meyem »

ja, landingen hangen van de piloot af .... een stuiter is vast een leerling , die moeten het toch ook oefenen :mrgreen:
zelfs tijdens tussenvluchten
die logica ontgaat mij volkomen... :?:
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
bembi
Amerikafan
Berichten: 199
Lid geworden op: 13 jul 2009, 16:00

Re: ervaring Delta airline

Bericht door bembi »

Ik ga ook voor het eerst vliegen met delta. Op seatguru kun je inderdaad de plattegronden zien. Hartstikke handig, maar ik mis alleen de deuren waar de slurf aan komt. Ik heb een relatief korte overstaptijd en wil dus het liefst zo dicht mogelijk bij deze deur zitten.
Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Italië, Spanje, Griekenland, UK, US(Pa, Fl, Ny, Nj, MD, Hawaii), Bonaire, Turkije, Portugal
Gebruikersavatar
meyem
Amerika-expert
Berichten: 4600
Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:53
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Amstelveen

Re: ervaring Delta airline

Bericht door meyem »

Da's vooraan links ... maar tenzij je diep in de beurs tast, kom je niet zo heel dichtbij te zitten ...
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Jrabakker
Amerikakenner
Berichten: 804
Lid geworden op: 03 feb 2013, 14:18
Locatie: Seattle

Re: ervaring Delta airline

Bericht door Jrabakker »

Voor internationale vlucheten vaak de 2e deur van voren, net achter business class en aan de voorkant van economy.

Het hangt voornamelijk af van het vliegveld, niet het vliegtuig.
===== Permanent Resident since July 23, 2014 =====
Stateslovers
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 31 mei 2011, 22:52
Aantal x V.S. bezocht: 44
Locatie: Den Haag

Re: ervaring Delta airline

Bericht door Stateslovers »

Het prettige van Delta is, vind ik, dat je kunt overstappen op bijvoorbeeld Detroit of Minneapolis. De douane en immigratieprocessen verlopen daar vele malen vlotter (en vriendelijker) dan bijvoorbeeld LA, New York of Washington.
Ik vlieg twee keer per jaar naar de VS en kies er tegenwoordig voor om met een tussenstop op DTW of MSP naar mijn eindbestemming te vliegen. Je moet wel voldoende tijd plannen tussen de twee vluchten op de heenreis, terugreis kan met een uurtje. Verder vind ik de KLM wel net wat beter dan DL al heeft DL veel gedaan aan upgrade entertainmentsysteem en comfort stoelen. Ik reis zelf altijd economy comfort; prima produkt voor een relatief kleine meerprijs.
alle 50 staten bezocht!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer