Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen coast-to-coast Boston/NYC --> Seattle/LA ?
- BigAppleLover
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ervaringen coast-to-coast Boston/NYC --> Seattle/LA ?
Hallo allemaal,
Ik heb me zojuist aangemeld op dit geweldige forum en mezelf natuurlijk gelijk voorgesteld bij "nieuwe forumleden introductie".
Ik heb al een aantal reizen gemaakt in de VS, maar nog nooit een coast-to-coast trip gemaakt. Iemand van jullie wel?
Wat ik mij nu afvraag: is de volgende route interessant en leuk genoeg om in 3 weken te gaan rijden juni 2007?
- Boston of NY (1 dag)
- Buffalo/Niagara
- Chicago (1 dag)
- Badlands/Mt Rushmore etc (1 dag of toch 2 nodig???)
- Yellowstone (2 dagen)
- Grand Teton (1 dag)
en dan de laatste 7-10 dagen:
OF via ..... naar Seattle
OF via Bryce/Zion/GrandCanyon North rim/Vegas naar LA.
Hebben jullie tips, ervaringen etc?
Wat betreft autohuur: ik hoop dat usareisen.de ook in 2007 die mooie one-way rental heeft als in 2006(bij autoverhuurder National, "nationwide $ 199")
Ik heb me zojuist aangemeld op dit geweldige forum en mezelf natuurlijk gelijk voorgesteld bij "nieuwe forumleden introductie".
Ik heb al een aantal reizen gemaakt in de VS, maar nog nooit een coast-to-coast trip gemaakt. Iemand van jullie wel?
Wat ik mij nu afvraag: is de volgende route interessant en leuk genoeg om in 3 weken te gaan rijden juni 2007?
- Boston of NY (1 dag)
- Buffalo/Niagara
- Chicago (1 dag)
- Yellowstone (2 dagen)
- Grand Teton (1 dag)
Wat betreft autohuur: ik hoop dat usareisen.de ook in 2007 die mooie one-way rental heeft als in 2006(bij autoverhuurder National, "nationwide $ 199")
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Hallo Bart,
allereerst welkom op dit informatieve en gezellige forum.
Roland Verhoog heeft in 2005 een Coast-to-Coast trip gemaakt en heeft daar een live-reisverslag van bijgehouden op zijn website, zie http://www.usa-reizen.com/indexusa.html .
Hij heeft echter een andere route gereden, dan dat jij hier voorstelt. Buiten dat het leuk en interessant is om te lezen, kan jij er misschien nog tips uithalen.
allereerst welkom op dit informatieve en gezellige forum.
Roland Verhoog heeft in 2005 een Coast-to-Coast trip gemaakt en heeft daar een live-reisverslag van bijgehouden op zijn website, zie http://www.usa-reizen.com/indexusa.html .
Hij heeft echter een andere route gereden, dan dat jij hier voorstelt. Buiten dat het leuk en interessant is om te lezen, kan jij er misschien nog tips uithalen.
- BigAppleLover
- Amerikafan
Bedankt voor deze tipmarkro schreef:Roland Verhoog heeft in 2005 een Coast-to-Coast trip gemaakt en heeft daar een live-reisverslag van bijgehouden op zijn website, zie http://www.usa-reizen.com/indexusa.html .
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij hebben vorig jaar een plan gemaakt voor een coast-to-coast trip. Omdat wij vast zaten op de zomervakantie met kinderen hebben we uiteindelijk toch voor de westkust gekozen. De hoge luchtvochtigheid aan de Oostkust was een van de redenen, naast de orkanen in New Orleans en omgeving.
Maar het plan is nog steeds online op http://www.dwarsdoordeusa.web-log.nl
- BigAppleLover
- Amerikafan
Leuk...ga ik ook meteen lezen. Een route onderlangs zo te zien....eens kijken.nieuwenoord schreef:Wij hebben vorig jaar een plan gemaakt voor een coast-to-coast trip. Omdat wij vast zaten op de zomervakantie met kinderen hebben we uiteindelijk toch voor de westkust gekozen. De hoge luchtvochtigheid aan de Oostkust was een van de redenen, naast de orkanen in New Orleans en omgeving.
bedankt!
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Bart,
zoals ik al in jouw welkomstopic schreef, zou ik ook graag eens een keer een coast-to-coast trip willen maken. Ik zou dan ook aan de oostkust willen beginnen en eindigen aan de westkust.
Wat mij wel mooi lijkt is om die te combineren met Route 66. Ik zou dan in Boston willen beginnen. Vervolgens rijden naar Chicago en dan Route 66 (wat daar van over is) willen volgen naar Los Angeles. Er zullen stukken tussenzitten die saai zijn, maar op tv heb ik laatst een leuke documentaire gezien op Travel Channel waarin iemand Route 66 op de motor reed en onderweg in allerlei leuke plaatsen stopte. De DVD hiervan heb ik inmiddels besteld (nog niet ontvangen overigens
).
Zo zou ik mijn coast-to-coast trip willen doen. Niet op een motor dan maar in een cabrio. Of het er ooit van komt is nog afwachten maar het is wel iets wat ik graag zou willen doen.
Roland
zoals ik al in jouw welkomstopic schreef, zou ik ook graag eens een keer een coast-to-coast trip willen maken. Ik zou dan ook aan de oostkust willen beginnen en eindigen aan de westkust.
Wat mij wel mooi lijkt is om die te combineren met Route 66. Ik zou dan in Boston willen beginnen. Vervolgens rijden naar Chicago en dan Route 66 (wat daar van over is) willen volgen naar Los Angeles. Er zullen stukken tussenzitten die saai zijn, maar op tv heb ik laatst een leuke documentaire gezien op Travel Channel waarin iemand Route 66 op de motor reed en onderweg in allerlei leuke plaatsen stopte. De DVD hiervan heb ik inmiddels besteld (nog niet ontvangen overigens
Zo zou ik mijn coast-to-coast trip willen doen. Niet op een motor dan maar in een cabrio. Of het er ooit van komt is nog afwachten maar het is wel iets wat ik graag zou willen doen.
Roland
- BigAppleLover
- Amerikafan
Zelf leek me het het verstandigst om aan het begin van de vakantie de lange, misschien soms wat saaie autoritten te hebben. Dan ben je nog het meest fris en bovendien kan je in de National Parks in het westen beter inschatten hoeveel tijd je daar kunt besteden. Blijkt bijvoorbeeld dat we al in Yellowstone in tijdnood komen, dan is het makkelijk om te weten dat je Seattle of LA met 2 lange autorijdagen kunt bereiken. Andersom is het veel lastiger: hoeveel tijd kost het van Yellowstone naar Boston. Bovendien kan er in die vele mijlen toch eerder iets tegenzitten. Volgens mij is van Oost naar West dus ook het beste.Coyote schreef:Bart,
Wat mij wel mooi lijkt is om die te combineren met Route 66. Ik zou dan in Boston willen beginnen. Vervolgens rijden naar Chicago en dan Route 66 (wat daar van over is) willen volgen naar Los Angeles. Er zullen stukken tussenzitten die saai zijn, maar op tv heb ik laatst een leuke documentaire gezien op Travel Channel waarin iemand Route 66 op de motor reed en onderweg in allerlei leuke plaatsen stopte. De DVD hiervan heb ik inmiddels besteld (nog niet ontvangen overigens).
Zo zou ik mijn coast-to-coast trip willen doen. Niet op een motor dan maar in een cabrio. Of het er ooit van komt is nog afwachten maar het is wel iets wat ik graag zou willen doen.![]()
Roland
Wat betreft route 66: als fanatiek motorrijder wil ik die ooit nog eens met de motor rijden. Nu met de auto ga ik toch meer voor de national parks/national monuments/national forests. Genieten van de omgeving vanuit de auto, maar zo af en toe ook een stevige wandeling. Zo las ik gisteravond hier op het forum een reisverslag over een hike bij Page (de Wave). Lijkt me schitterend, al realiseer ik me dat dat in een coast-to-coast trip toch ook weer een hele dag zou kosten.
Ik twijfel nog over het stuk na Yellowstone. Ik heb nu al diverse routekaartjes gezien van reizen in de NW-hoek van de VS, waarin erg enthousiast wordt gesproken over Olympic NP, de stad Portland, Mt Rainier. Genoeg te doen dus, maar bijvoorbeeld Zion en Las Vegas zou ik ook graag aan mijn vriendin laten zien.
Keuze keuzes keuzes
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hallo Bart,
Gisteravond gezien in de Ophra Winfrey show:
Ophra en haar vriendin Gayle hebben afgelopen zomer een coast to coast trip gemaakt van LA naar NY welke in de Ophra show in zijn geheel wordt getoond.
Gisteravond was de aflevering gewijd aan dag 1 van deze reis die ging van LA naar LV. Er zijn zowel opnames van in de auto als vanuit de auto gemaakt en je ziet veel van de omgeving. Ze werden begeleid door een hele cameraploeg, dus je kunt je wel het e.e.a. erbij voorstellen.
Lijkt me boeiend om deze "serie" verder te volgen. Als ik me niet vergis duurde deze trip een kleine twee weken en telkens wordt er een hele aflevering aan een reisdag gewijd. Ik heb (nog) niet begrepen of dit dagelijks achter elkaar uitgezonden wordt, of bijv. elke week een reisdag. Ik ga in ieder geval vanavond weer kijken of het vervolg vandaag al is.
Gr. Marjan
Ophra en haar vriendin Gayle hebben afgelopen zomer een coast to coast trip gemaakt van LA naar NY welke in de Ophra show in zijn geheel wordt getoond.
Gisteravond was de aflevering gewijd aan dag 1 van deze reis die ging van LA naar LV. Er zijn zowel opnames van in de auto als vanuit de auto gemaakt en je ziet veel van de omgeving. Ze werden begeleid door een hele cameraploeg, dus je kunt je wel het e.e.a. erbij voorstellen.
Lijkt me boeiend om deze "serie" verder te volgen. Als ik me niet vergis duurde deze trip een kleine twee weken en telkens wordt er een hele aflevering aan een reisdag gewijd. Ik heb (nog) niet begrepen of dit dagelijks achter elkaar uitgezonden wordt, of bijv. elke week een reisdag. Ik ga in ieder geval vanavond weer kijken of het vervolg vandaag al is.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Ineke
- Amerikakenner
- Contacteer:
In 2000 hebben wij een "bijna" coast to coast trip gemaakt. Van Atlanta naar L.A.
Zie mijn web-log http://ineke1149.web-log.nl/ineke1149/2 ... index.html
gr, Ineke
gr, Ineke
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik heb het ook gezien Marjan. Heel leuk om te volgen, hoewel het wel een beetje te lang door ging over dat zingen van Gayle in de auto.
En ook een beetje naief van Oprah om te denken dat ze als een "normaal" mens onopvallend door Amerika kan reizen ( met nog een grote camera in je kielzog ook)
Maar ik blijf het zeker volgen. Wanneer de volgende keer is weet ik ook niet maar als je op teletekst kijkt kun je elke dag zien waar de afleveringen over gaan en deze week komt het in ieder geval niet.
Marjon
En ook een beetje naief van Oprah om te denken dat ze als een "normaal" mens onopvallend door Amerika kan reizen ( met nog een grote camera in je kielzog ook)
Maar ik blijf het zeker volgen. Wanneer de volgende keer is weet ik ook niet maar als je op teletekst kijkt kun je elke dag zien waar de afleveringen over gaan en deze week komt het in ieder geval niet.
Marjon
- BigAppleLover
- Amerikafan
Hoi Ineke,Ineke schreef:In 2000 hebben wij een "bijna" coast to coast trip gemaakt. Van Atlanta naar L.A.
gr, Ineke
Ik heb net je reisverslag van de "bijna" coast-to-coast trip gelezen. Waar ik nog erg benieuwd naar ben:
1- hoe was die reis bevallen als je er nu op terug kijkt?
2- Wat vond je leuk en wat minder leuk aan zo'n reis?
3- Was er onderweg genoeg te zien of werd het lange reizen op een gegeven moment saai?
4- Zou je nog eens een coast-to-coast trip maken of kies je voortaan toch voor een kleiner gebied (een rondreis)?
Alvast bedankt,
Bart
- BigAppleLover
- Amerikafan
Marjan, bedankt voor deze tip. Ik ga eens kijken.hekkie schreef:Hallo Bart,
Gr. Marjan
- Ineke
- Amerikakenner
- Contacteer:
Bart,
- hoe was die reis bevallen als je er nu op terug kijkt?
Het is ons prima bevallen, was een hele ervaring om door zoveel staten te reizen en zoveel te zien.
alles was leuk, minder leuk dat het soms, wegens tijdgebrek niet mogelijk was ergens langer te blijven.
3- Was er onderweg genoeg te zien of werd het lange reizen op een gegeven moment saai?
Ja hoor, onderweg genoeg te zien en te doen, en nee, voor ons werd het niet saai. Wij maakten meestal ook geen lange dagen, vaak 's morgens bijtijds weg en dan rijden tot een uur of 2. We hadden dan nog tijd om wat te bekijken, shoppen, of gewoon relaxen bij het zwembad.
4- Zou je nog eens een coast-to-coast trip maken of kies je voortaan toch voor een kleiner gebied (een rondreis)?
Voorlopig hebben we nog geen plannen, wat we ooit misschien nog eens gaan doen is bijv. van Seattle naar Washington DC.
gr, Ineke
- hoe was die reis bevallen als je er nu op terug kijkt?
Het is ons prima bevallen, was een hele ervaring om door zoveel staten te reizen en zoveel te zien.
alles was leuk, minder leuk dat het soms, wegens tijdgebrek niet mogelijk was ergens langer te blijven.
Ja hoor, onderweg genoeg te zien en te doen, en nee, voor ons werd het niet saai. Wij maakten meestal ook geen lange dagen, vaak 's morgens bijtijds weg en dan rijden tot een uur of 2. We hadden dan nog tijd om wat te bekijken, shoppen, of gewoon relaxen bij het zwembad.
Voorlopig hebben we nog geen plannen, wat we ooit misschien nog eens gaan doen is bijv. van Seattle naar Washington DC.
gr, Ineke
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Ervaringen coast-to-coast Boston/NYC --> Seattle/LA ?
Wij hebben (nog) geen ervaring met een coast-to-coast trip. Lijkt me wel geweldig om eens te doen!BigAppleLover schreef:Hallo allemaal,
- Boston of NY (1 dag)
- Buffalo/Niagara
- Chicago (1 dag)
- Yellowstone (2 dagen)
- Grand Teton (1 dag)
Wat jouw voorstel betreft: voor het stuk vanaf South Dakota kun je eens in ons reisverslag kijken: wij gingen van Denver naar San Francisco. Voor Badlands en Mt Rushmore vind ik 1 dag te weinig, je moet er zeker 2 dagen voor uittrekken.
Of kijk in het verslag van de afgelopen zomer voor onze ervaringen in het noordwesten.
Ik denk dat ik zelf voor het laatste stuk de variant naar Seattle zou kiezen. Het zuidwesten is op zich al een hele vakantie waard. Het enige probleem is wellicht dat je misschien zo hier en daar nog sneeuw tegen kunt komen; dat hadden wij eind juli zelfs nog bij Crater Lake en Lassen Volcanic NP.
Vanaf Grand Teton kun je via Idaho en Oregon reizen, of je gaat eerst naar de Tetons en dan vanuit Yellowstone richting Seattle. Als je dan nog tijd hebt kun je nog naar Mt Rainier, Mt St Helens en het Olympic NP.
Marianne
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hier een variatie op een coast to coast trip zoals wij hem in 1996 hebben gereden. We hebben er een maand over gedaan en kennisgemaakt met een zeer grote verscheidenheid aan natuur, landschap, steden, mentaliteit, sfeer, klimaat, attracties enz.
Onze route (met kaartje) in vogelvlucht…..
Orlando, FL (bezoek aan Epcott Center)
New Orleans, LA (French Quarter, Bourbonstreet, Mississippi boattrip)
Vicksburg, MS (Nat. Military Park, Natchez, Plantations)
Memphis, TN (Graceland)
Nashville, TN (Country Music Hall of Fame, Grand Ole Opry, Wild Horse Saloon)
St. Louis, MO (Gateaway Arch)
Springfield, IL (Lincoln Tombe en Lincoln Home Nat. Hist. Site)
Chicago, IL (o.a. Navy Pier, Zoo, Sears Tower, Six Flags, etc.)
Minneapolis, MN (Mall of America, Sculpture Garden)
Mitchell, SD (Corn Palace)
Rapid City, SD (via Wall Drugstore, Badlands NP)
Black Hills, SD (Mount Rushmore, Crazy Horse, Bear Country, Needles Hwy)
Cheyenne, WY (via Custer SP en Scotts Bluff)
Rocky Mountains NP, CO
Carbondale, CO (familiebezoek met uitstapjes naar o.a. Aspen)
Moab, UT (via Colorado NM, SR 128) (Arches NP en Canyonlands NP)
Las Vegas, NV (via interstate I 15)
Los Angeles, CA (div. attracties)

Gr. Marjan
Memphis, TN (Graceland)
Rocky Mountains NP, CO

Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- BigAppleLover
- Amerikafan
Re: Ervaringen coast-to-coast Boston/NYC --> Seattle/LA ?
Martin & Marianne schreef: Wat jouw voorstel betreft: voor het stuk vanaf South Dakota kun je eens in ons reisverslag kijken: wij gingen van Denver naar San Francisco. Voor Badlands en Mt Rushmore vind ik 1 dag te weinig, je moet er zeker 2 dagen voor uittrekken.
Bedankt voor deze tip. Ik was daar al over aan het twijfelen, aangezien er behoorlijk wat te bezoeken is. Ik neem die 2e dag mee in mijn route.
Of kijk in het verslag van de afgelopen zomer voor onze ervaringen in het noordwesten.
Ik denk dat ik zelf voor het laatste stuk de variant naar Seattle zou kiezen. Het zuidwesten is op zich al een hele vakantie waard.
Dat vind ik ook een sterk argument om te kiezen voor die route naar Seattle:
- het zuiden is een hele reis waard (ook al is het dan mijn 3e reis. Vervelen gaat het nooit) EN:
- British Columbia & Alberta is verder ook al een hele vakantie waard, waarbij er ook geen plaats meer is om het NW van de VS "even" mee te nemen.
Zo bekeken is het gewoon het verstandigst om dat gebied nu in mijn reis mee te nemen.
Het enige probleem is wellicht dat je misschien zo hier en daar nog sneeuw tegen kunt komen; dat hadden wij eind juli zelfs nog bij Crater Lake en Lassen Volcanic NP.
Hmm....zouden in juni de wegen in die parken wel begaanbaar zijn met een gewone auto? Als dat al problemen gaat opleveren, dan kunnen we misschien toch beter voor de route naar het Zuiden gaan?! Wat denk jij?
Vanaf Grand Teton kun je via Idaho en Oregon reizen, of je gaat eerst naar de Tetons en dan vanuit Yellowstone richting Seattle. Als je dan nog tijd hebt kun je nog naar Mt Rainier, Mt St Helens en het Olympic NP.
Ik denk zelf aan: eerst Yellowstone, dan Grand Teton en dan Craters of the Moon. Als we dan in tijdnood zitten meteen via Interstate 84 en 82 naar Seattle.
Hebben we wel tijd genoeg: wat zou dan een goede route zijn?
1- Meteen over Interstate 84 doorblazen (met 75 mile per uur) naar Portland en onze laatste week besteden in Mt St. Helens, Mt Rainier en/of Olympic NP en tenslotte Seattle OF:
2- is er nog iets (een park, plaats of schitterende route) in Oregon wat we persee moeten meepikken, waardoor we niet voor de snelle Interstate moeten kiezen?
In de Rand McNally kijkend lijkt de staat Washington het meest te bieden voor ons: Mt St Helens en Rainier liggen min of meer op onze route.
Wat zou jij kiezen Marienne (en anderen mogen natuurlijk ook reageren....graag zelfs) ?
Ondertussen ga ik je reisverslagen lezen
Marianne
- BigAppleLover
- Amerikafan
hekkie schreef:Hier een variatie op een coast to coast trip zoals wij hem in 1996 hebben gereden. We hebben er een maand over gedaan en kennisgemaakt met een zeer grote verscheidenheid aan natuur, landschap, steden, mentaliteit, sfeer, klimaat, attracties enz.
Memphis, TN (Graceland)
Rocky Mountains NP, CO
Leuk om deze, voor een groot deel andere, route te zien. Het deel Minneapolis tot en met Cheyenne is iets wat ik zeker zal meenemen in mijn routevullingen. Zoals ik er nu over denk ga ik vervolgens toch richting Seattle. Van alle rode gemarkeerde dingen heb ik overigens nog niet eerder gehoord. Die " Mall of America" wat is dat bijvoorbeeld voor iets?
Gr. Marjan
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo Bart,BigAppleLover schreef:Minneapolis, MN (Mall of America, Sculpture Garden)
Leuk om deze, voor een groot deel andere, route te zien. Het deel Minneapolis tot en met Cheyenne is iets wat ik zeker zal meenemen in mijn routevullingen. Zoals ik er nu over denk ga ik vervolgens toch richting Seattle. Van alle rode gemarkeerde dingen heb ik overigens nog niet eerder gehoord. Die " Mall of America" wat is dat bijvoorbeeld voor iets?
Mall of America is de grootste indoor Mall van Amerika met 520 stores, met o.a. allerlei (kermis)attracties voor groot en klein en dat alles onder één dak. Hier nog wat meer informatie met foto's. Leuk om een dag te shoppen en je te vermaken.
Sculpture Garden in Minneapolis is een park waar je zowel binnen als buiten allerlei kunstvormen kunt bewonderen. Het park is leuk aangelegd met als decor op de achtergrond de skyline van Minneapolis. De bekendste sculpture is de "Kers op de lepel"

Op de lange Interstate 90 is het Cornpalace te Mitchell een leuke welkome onderbreking. Dit gebouw wordt elk jaar aan de buitenkant bekleed met natuurproducten zoals koren, graan en mais. Hierdoor ziet dit palace er telkens weer totaal anders en sprookjesachtig uit. Binnen is ook het e.e.a. te bekijken en te bewonderen m.n. de fotogalerij van het palace in voorbijgaande jaren is leuk om te bekijken.
Het plaatsje Wall aan diezelfde Interstate een aantal mijlen voor Rapid City is bekend geworden door de Wall Drugstore. Er zit een leuke lange historische geschiedenis achter en is nu een toeristische trekpleister geworden. Leuk om een bezoek aan te brengen. Alle info vind je op de betreffende site. Een bezoek is makkelijk te combineren met een bezoek aan het Badlands N.P. wat op dezelfde hoogte aan de zuidkant van de Interstate ligt.
Een paar mijl ten zuiden van Rapid City ligt Bear Country, een wildpark waar zo'n 400 beren leven naast de elks, de wolven, de bisons enz. Je kunt met je auto door dit park rijden (safari) wat ik iedereen kan aanraden. Ook het baby/jongeren gedeelte is schitterend om te bezoeken.
De Needles Highway is een scenic way door de Black Hills met prachtige Needles (rotsen in naaldvorm) langs de weg en leuke tunneltjes met doorkijkjes op Mount Rushmore. De tunnels zijn trouwens te klein voor doorgang met een camper.
Scotts Bluff in Nebraska is een Nationaal Monument. Een prachtig markant punt in het landschap wat een grote rol heeft gespeeld als pleisterplaats en herkenningspunt bij de grote trek (Oregontrail) naar het Westen.
Hopelijk heb je wat aan deze informatie.
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- BigAppleLover
- Amerikafan
Zeer zeker heb ik hier wat aan!!! Bedankt dat je alles gelijk helemaal voor me hebt uitgewerkt!
Ik krijg steeds meer zin in ons tripje. De route wordt steeds interessanter met al deze tips. Zelfs op de lange "saaie" stukken is er nog genoeg te doen en te zien!
Bedankt,
Bart
Ik krijg steeds meer zin in ons tripje. De route wordt steeds interessanter met al deze tips. Zelfs op de lange "saaie" stukken is er nog genoeg te doen en te zien!
Bedankt,
Bart
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2746 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 7 Reacties