hotel in Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
daisydpl
Amerikafan
Berichten: 173
Lid geworden op: 11 aug 2013, 19:55

Re: hotel in Las Vegas

Bericht door daisydpl »

ik begin meer en meer verliefd te worden op dit hotel. Een jacuzzi dat is echt puur genieten. En wat een luxe die suites :P
We gaan een heel jaar werken dus 1 keer per jaar puur genieten mag wel eens.
Jij kan me dan na je verlof vertellen of het daadwerkelijk even super was als het eruit ziet :D :D

Eerst wou ik in ceasar's palace verblijven. Gewoon omdat dit voor mij een zeer bekende naam is en ik echt dacht dat dit het van het zou zijn maar blijkt nu dat dit super verouderd is en toch niet bij de super deluxe hotels hoort.
SuuSje
Amerikafan
Berichten: 191
Lid geworden op: 08 feb 2012, 13:38
Aantal x V.S. bezocht: 2
Locatie: Heerhugowaard

Re: hotel in Las Vegas

Bericht door SuuSje »

Ik zit er straks 2 weken, dus zal het daarna wel laten weten, maa denk eerlijk gezegd niet dat het tegen gaat vallen :lol:
DejaVu
Amerika-expert
Berichten: 5567
Lid geworden op: 26 dec 2006, 13:29

Re: hotel in Las Vegas

Bericht door DejaVu »

De pomp/jets van de jacuzzi geven alleen geen rustgevend geluid, dus je zal de jacuzzi wel uitgooien na 5 min en zet je de tv in de badkamer aan of niet ;)

Het buffet van Ceasars Palace is wel in gevecht met het buffet van Cosmopolitan om de eerste plek. Maar goed je kan natuurlijk naar beide gaan, hou er wel rekening mee dat de topbuffets van $25(ontbijt) t/m $50(diner) kunnen gaan.
daisydpl
Amerikafan
Berichten: 173
Lid geworden op: 11 aug 2013, 19:55

Re: hotel in Las Vegas

Bericht door daisydpl »

zoals reeds eerder aangegeven zou ik dus graag in Las Vegas overnachten in de MGM grand (indien mogelijk zelfs graag de torensuite gezien daar een bubbelbad bij is).
Nu staat deze op booking.com aan +/- 270 Euro voor 2 nachten (taks en resortfee inbegrepen). Ik weet niet of dit veel is of niet en of ik dus beter nog wacht want misschien dalen die prijzen nog?
Gebruikersavatar
eddepet71
Amerikakenner
Berichten: 1086
Lid geworden op: 27 dec 2012, 21:23
Aantal x V.S. bezocht: 22

Re: hotel in Las Vegas

Bericht door eddepet71 »

daisydpl schreef:zoals reeds eerder aangegeven zou ik dus graag in Las Vegas overnachten in de MGM grand (indien mogelijk zelfs graag de torensuite gezien daar een bubbelbad bij is).
Nu staat deze op booking.com aan +/- 270 Euro voor 2 nachten (taks en resortfee inbegrepen). Ik weet niet of dit veel is of niet en of ik dus beter nog wacht want misschien dalen die prijzen nog?
Gewoon ergens boeken waar je gratis kan annuleren, dan kan je altijd opnieuw boeken tegen een lagere prijs.
daisydpl
Amerikafan
Berichten: 173
Lid geworden op: 11 aug 2013, 19:55

Re: hotel in Las Vegas

Bericht door daisydpl »

is er dan geen risico op fouten in hun boekingsysteem? Zou niet willen dat het fout loopt omdat ik boek, annuleer, terug boek....
Gebruikersavatar
martijn76
Amerika-expert
Berichten: 1750
Lid geworden op: 09 mei 2005, 22:29
Locatie: Rijswijk

Re: hotel in Las Vegas

Bericht door martijn76 »

Nee hoor, ze zijn dit wel gewend. Eerst je nieuwe boeking maken, dan de eerste annuleren. Als je rechtstreeks bij het hotel geboekt hebt, dan kan je ze bellen en dan passen ze de prijsverlaging direct aan!
Gebruikersavatar
RmR_Photography
Amerika-ontdekker
Berichten: 29
Lid geworden op: 21 nov 2013, 11:29
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Re: hotel in Las Vegas

Bericht door RmR_Photography »

Vorig jaar naar alle tevredenheid in de volgende hotels overnacht:

Fremont street: Golden Nugget voor $100,00 /nacht. Buffet was daar goed en het zwemmen tussen de haaien niet te vergeten.

Strip: Ceasar's: 1ste verdieping met uitzicht op de fonteinen van het Bellagio. Ik dacht rond $130,00 /nacht. Prima hotel en deze toren niet kunnen merken dat het verouderd zou zijn.
Gr. Ronald

2012: LA-SF-LV
2014: LV-Moab-Grand Teton-SF
2020: New York (cancelled)
Gebruikersavatar
Frasi
Amerika-expert
Berichten: 1913
Lid geworden op: 06 nov 2011, 20:36
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: hotel in Las Vegas

Bericht door Frasi »

Hier een overzichtje van alle buffetten:
http://smartervegas.com/dining/cuisine/buffet.aspx
(veel hebben een eigen website met o.a. prijzen).

O ja, voor je gaat boeken: bedenk dat de meeste hotels op de strip een zgn resort-fee van zo'n $25/nacht heffen.
Voor gebruik van Wifi, fitnes centre, krant, flesje water etc. Deze kosten zit vaak niet in de reserveringskosten van de kamer.
Dus komen er ter plekke nog bij (en zijn verplicht.....).
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen (2007, 2010, 2012, 2022); California (2012, 2015,2016, 2018, 2021); Florida (2008, 2013, 2015, 2019); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills (2014); NY/Wash.(2016); LA (2016); Deep South (2017). NY (2018, 2019)
eponine
Amerika-ontdekker
Berichten: 86
Lid geworden op: 26 jan 2009, 19:20

Re: hotel in Las Vegas

Bericht door eponine »

Volgens booking.com zat dit bij onze reservering inbegrepen voor excalibur?
Gebruikersavatar
lyan
Amerikakenner
Berichten: 1238
Lid geworden op: 16 sep 2010, 20:51
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: groningen
Contacteer:

Re: hotel in Las Vegas

Bericht door lyan »

Bij booking.com staat inderdaad op de site dat de resort fee erbij in zit. Ik zou wel even een print meenemen, voor het geval dat ze het gewoon nog een keer afrekenen. Als je uit checkt altijd even om een rekening vragen, dan kan je het gelijk zien.
LaurentVH
Amerika-ontdekker
Berichten: 45
Lid geworden op: 30 mei 2013, 15:42
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: hotel in Las Vegas

Bericht door LaurentVH »

Eind november 3 nachten verbleven in The Cosmopolitan, geboekt via booking.com aan een gunstig tarief inclusief ontbijt. Fantastisch hotel!
Via de "10dollar-trick" (in ons geval 50dollar fooi voor 3kamers) bij het inchecken, netjes 3 kamers naast elkaar gekregen en met uitzicht op de Bellagio fonteinen.
Ontbijt in de Wicked Spoon was trouwens echt 'wicked', ik had ooit het ontbijtbuffet in Luxor gedaan, maar de Wicked Spoon overtrof alles.
Voor herhaling vatbaar!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer