Magnolia87 schreef:Jeetje, moeilijk om te kiezen zeg! Qua uiterlijk zou ik voor de eerste gaan, de Cape Cod. Ik ben er niet zo'n fan van als de garagedeuren zo pontifikaal (schrijf je dat zo?) in zicht zijn, zoals bij nummero 2. Verder ben ik verliefd op die schattige dakraampjes bij numero 1. Bij nummero 2 vind ik dat er een beetje weinig ramen inzitten overigens. Wat ik, net zoals Petra, bij nummero 1 ook leuk vind is de porch, erg gezellig vind ik dat staan!
!
we waren van plan om de garage deuren te vervangen voor mooie franse deuren met glas...en de woonkamer krijgt aan die ene muur 3 ramen erbij voor meer licht.
PeeJay schreef:Ben het eens met Petra wat betreft de garage, weet natuurlijk niet hoe streng jullie winters zijn, maar om een aparte garage te hebben en door de sneeuw te moeten eerst zou ik hier niet aan moeten denken. Of je moet een overdekking hebben tussen je huis en de garage.
de winters stellen hier niet zoveel voor....maar ik vind het wel mooi als ik de auto en de motoren in de garage kan stallen....en een garage van deze grote erbij kopen kost ook ongeveer 25.000 dollar.
nieuwenoord schreef:
Een garage is inderdaad onontbeerlijk, maar kan je die niet los bouwen? Jullie hadden toch ook paarden, dan zal er toch ook een stal of zo komen? Of vergis ik me nu?
ja ... paarde stallen moeten er ook nog komen...en met het geld wat besparen met het huis dat al een garage heeft .. dat geld kunnen we extra dingen doen en paarde stallen van bouwen...
Het is wel heel moeilijk om een huis te kopen van een platte grond en een tekening.