Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
aankopen in USA
aankopen in USA
Is het mogelijk met een creditcard artikelen te kopen in Amerika en die laten bezorgen in het hotel waar je op dat moment bent ?
alvast bedankt voor de reactie's
alvast bedankt voor de reactie's
Re: aankopen in USA
sorry ik bedoel aankopen op internet als je daar met vakantie bent
Ja hoor, dat is geen probleem. Ik zou wel even bij het hotel laten weten dat er iets voor je bezorgd gaat worden. Houd er wel rekening mee dat leveringstijden hier over het algemeen wat langer zijn dan in Nederland, en dat ze vaak niet op voorhand precies kunnen zeggen wanneer het afgeleverd wordt, dus daar moet je even goed op letten als je iets bestelt.
-
Gast
Moeten ze dan geen US billing adress invoeren bij bestellen? Die komt dan weer niet overeen met de NL credit card gegevens.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het kan inderdaad voorkomen dat als je een buitenlands 'billing address' in geeft, dat dit niet wordt (h)erkend - m.a.w., het kan zijn dat je met je Nederlandse credit card niet bij een Amerikaans online onderneming kunt bestellen. Je ziet wel steeds vaker dat bedrijven je ook met Paypal laten betalen, en dat zou dan wel een mogelijkheid kunnen zijn.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Ik zou voordat je iets laat afleveren wel even aan het hotel vragen of ze ook kosten in rekening brengen voor het in ontvangst nemen en bewaren van je post. Ik heb weleens meegemaakt dat ze daar geen geringe bedragen voor vroegen.
Maar het afleveradres kan toch gewoon verschillen van het billing adres? Mijn broer heeft laatst vanuit Nederland iets besteld (en betaald) dat hij bij mij heeft laten afleveren; was geen enkel probleem.
Dank voor de reacties ik ga het gewoon proberen
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
De meeste klanten die ik heb kopen gewoon met hun nederlandse creditcard en geven vaak een billing adres op dat hetzelfde is als het shipping adres en dat geeft zelden problemen. Mocht het wel problemen geven dan google je het product bij een andere leverancier en probeer je het opnieuw.
-
steps146
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Yess, ik had in Nl een pakket besteld.
En lag vandaag mooi klaar in het hotel, toch altijd even spannend.. Maar alles is goed gegaan haha.
Ik had volgens bij beide adressen dat van het hotel ingevuld.
Natuurlijk wel eerst even het hotel gebeld of dit geen probleem was
En lag vandaag mooi klaar in het hotel, toch altijd even spannend.. Maar alles is goed gegaan haha.
Ik had volgens bij beide adressen dat van het hotel ingevuld.
Natuurlijk wel eerst even het hotel gebeld of dit geen probleem was
Westkust + oostkust 2011 reisverslag 2011
Westkust + new York 2013 reisverslag 2013
Florida reisverslag augustus 2014
Westkust + new York 2013 reisverslag 2013
Florida reisverslag augustus 2014
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Wat ik afgelopen maand gedaan heb is laten versturen naar het lokale postkantoor via General Delivery. Ging perfect.
https://www.usps.com/manage/forward-mail.htm
Je kiest het adres/ZIP code van het postkantoor in de buurt en zij houden na ontvangst je pakket 30 dagen vast. Met een ID kan je het zo ophalen.
Ze zijn erop ingericht dus je hoeft niets specifiek te regelen of melden zoals bij een hotel. Ideaal.
https://www.usps.com/manage/forward-mail.htm
Je kiest het adres/ZIP code van het postkantoor in de buurt en zij houden na ontvangst je pakket 30 dagen vast. Met een ID kan je het zo ophalen.
Ze zijn erop ingericht dus je hoeft niets specifiek te regelen of melden zoals bij een hotel. Ideaal.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 8635 Weergaves
-
Laatste bericht door Ervadi