Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rondreis Canada - USA
Rondreis Canada - USA
Wij vliegen binnen 3 weken naar Toronto om vanaf daar met een huurauto een rondrit te maken en te eindigen in de USA (Buffalo, NY). Nu stuiten we op een 2-tal zaken waar ik niet zo makkelijk antwoord op kan vinden, kan iemand helpen?
Welke visum voorbereiding moeten we doen? Volgens mij is er voor Canada niets nodig, maar hoe loopt dat wanneer we de grens Canada - USA oversteken?
We willen een auto huren in Toronto en afleveren in Buffalo. Het lukt me eigenlijk niet hier een geschikte maatschappij voor te vinden. Iemand ervaring hiermee?
Bij voorbaat dank,
H.M.
Welke visum voorbereiding moeten we doen? Volgens mij is er voor Canada niets nodig, maar hoe loopt dat wanneer we de grens Canada - USA oversteken?
We willen een auto huren in Toronto en afleveren in Buffalo. Het lukt me eigenlijk niet hier een geschikte maatschappij voor te vinden. Iemand ervaring hiermee?
Bij voorbaat dank,
H.M.
Re: Rondreis Canada - USA
H.M. schreef:Wij vliegen binnen 3 weken naar Toronto om vanaf daar met een huurauto een rondrit te maken en te eindigen in de USA (Buffalo, NY). Nu stuiten we op een 2-tal zaken waar ik niet zo makkelijk antwoord op kan vinden, kan iemand helpen?
Welke visum voorbereiding moeten we doen? Volgens mij is er voor Canada niets nodig, maar hoe loopt dat wanneer we de grens Canada - USA oversteken? Voor Canada heb je geen visum nodig, paspoort volstaat, je krijgt een stempel bij de douane als je het land binnenkomt.
Als je van de VS naar Canada gaat dan koop je een visum à $6,= per persoon. Hier neemt men tevens het groene formulier I-94 voor de VS in.
Er is ook een site met wachttijden bij de grens: http://www.cbsa-asfc.gc.ca/general/times/menu-e.html
Bij voorbaat dank,
H.M.
- Bostonlover
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 28
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 22 Reacties