Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

met kinderen naar Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
dimona
Amerika-expert

Re: met kinderen naar Vegas

Bericht door dimona »

diver99 schreef:Ik begrijp dat gokken en alcohol ondenkbaar zijn
Ik neem aan dat je er op die leeftijd sowieso nog geen alcohol in giet, toch?

Voor de rest, tsja, je moet toch zelf bepalen wat je leuk vindt voor je kids. Ik kan me zelf niet voorstellen dat ik met kinderen langer dan een dag in Las Vegas zou willen verblijven; als je dan toch dat hele eind naar de VS reist, dan zijn er zoveel andere dingen te bedenken die voor kinderen echt leuk zijn. Las Vegas zie ik meer als een beleving, moet je een keer gezien hebben, maar ik zou er echt geen dagen gaan zitten met kinderen. En als je komt om te gokken, dan is dat eigenlijk ook niet echt te doen, want wat doe je intussen met de kids? Qua familievertier biedt de stad eigenlijk niets, en daar is 'ie feitelijk ook niet voor gebouwd.
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: met kinderen naar Vegas

Bericht door dimple »

Het is maar helemaal wat je insteek is om daar heen te gaan.

Ga jij voor lekker chillen aan het zwembad, lekker shoppen, beetje wandelen en s'avonds vanaf de kamer genieten van het uitzicht is er niks aan de hand.
Ga je voor het gokken dan kan je de kids maar beter thuis laten.

Onze kids vinden Vegas geweldig, maar die zwemmen hele dagen, beetje rondlopen en liggen s'avonds gewoon om 19.00 uur te tukken.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer