Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Virginia Beach
- Color01
- Amerika-expert
Virginia Beach
Wie woont er in de buurt van Virginia Beach 
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Helaas niet in de buurt, zo'n 3,5 uur rijden er vandaan in Vienna, Noord-Virginia. We zijn wel dol op de Tidewater Area, dus komen er meerdere malen per jaar.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Er zijn hier een aantal Nederlanders, die al vele jaren in de VS wonen. Ik geloof, dat Benno (29 jaar VS, als ik het goed heb) en ik (22 jaar VS) de kroon spannen, hoewel ik van sommigen (Joke, Oortjes en anderen) niet weet hoe lang ze hier al zijn, zo mogelijk nog langer. Dat maakt dit forum leuk! Nogmaals, welkom.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Color01 schreef:Het viel me al op hoeveel nederlanders eigenlijk Amerika gek zijn
Ondanks Bush willen er steeds meer Nederlanders naar Amerika omdat je er nog ruimte hebt en meer vrijheid. Nederland loopt toch langzaam leeg, er gaan meer mensen uit het land dan dat er in komen. Wij zitten ook al 3 maanden te wachten op ons visum en hebben een huis in Buffalo, Texas, dus we komen er ook aan. Who's Next??
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht