Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
'paardrijden' bryce canyon
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
'paardrijden' bryce canyon
is reserveren op voorhand noodzakelijk voor het 'paardrijden'? en welke route is het mooiste? we zijn met 3tieners en 2 volwassenen..
ook zou er soms een rodeo zijn in Bryce. waar kan je dat bekijken, moet je dit ter plaatse ergens gaan vragen?
groetjes!
rietje
ook zou er soms een rodeo zijn in Bryce. waar kan je dat bekijken, moet je dit ter plaatse ergens gaan vragen?
groetjes!
rietje
-
- Amerika-expert
Re: 'paardrijden' bryce canyon
Waarom 'paardrijden'? Is dat iets anders dan paardrijden? Ik dacht eerst dat je misschien op zoek was naar fetishclubs ofzo? Sorry, maar toen we nog in Amsterdam woonden had ik een keer een heel verwarrend gesprek met een tourist die op zoek was naar de ponyrides. Ik dacht dat hij de stal vlakbij Vondelpark bedoelde maar nee, hij bedoelde de ponyrides op de Wallen...
Volgens mij reserveren niet nodig maar je kan altijd even bellen om te vragen eh? En de rodeo is elke avond, de hele zomer van woensdag tot zaterdag. Utah.com heeft goede info over activiteiten.

Volgens mij reserveren niet nodig maar je kan altijd even bellen om te vragen eh? En de rodeo is elke avond, de hele zomer van woensdag tot zaterdag. Utah.com heeft goede info over activiteiten.
Misschien 'paardrijden' omdat het soms ook muilezels zijn. Mijn dochter was zo boos dat ze niet een echt paard te rijden kreeg!
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Vijf jaar geleden had ik een paardrijtocht gereserveerd. Wel vertrek vanuit Bryce Canyon (Rudy's Inn) maar het was door de Red Canyon (zo'n 10 mijl verderop).
Bleek ik de enige te zijn... Dus een drie uur durende privé tocht. Het was toen midden september maar het geeft me het idee dat reserveren niet echt nodig is.
Hoge verwachtingen (als ervaren ruiter) ook niet: het is alleen stappen.....
Bleek ik de enige te zijn... Dus een drie uur durende privé tocht. Het was toen midden september maar het geeft me het idee dat reserveren niet echt nodig is.
Hoge verwachtingen (als ervaren ruiter) ook niet: het is alleen stappen.....

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Bedankt al voor de reacties !
'paardrijden' omdat het inderdaad op een muilezel is , en omdat het enkel in stap is, dus geen draf of galop.
Welke routes hebben jullie al gedaan en/of zijn er aan te raden?
'paardrijden' omdat het inderdaad op een muilezel is , en omdat het enkel in stap is, dus geen draf of galop.
Welke routes hebben jullie al gedaan en/of zijn er aan te raden?
Wij zijn vorige zomer in red canyon gaan paardrijden, maar een uurtje omdat we bijna geen ervaring hadden.
Superleuk! We waren alleen en de gids vertelde veel over de omgeving, wees ons op diertjes en diersporen, ...
Af en toe bleven we expres een beetje achter op de gids, om hem daarna in draf weer in te halen.
Zo konden we toch nog een beetje sneller gaan!
Vaak ging dit ook niet, omdat we over bergjes en door droge beekjes enzo moestn.
Best wel spannend voor de onervaren paardrijder vond ik!
We hadden wel op voorhand geboekt, waren er in juli.
Superleuk! We waren alleen en de gids vertelde veel over de omgeving, wees ons op diertjes en diersporen, ...
Af en toe bleven we expres een beetje achter op de gids, om hem daarna in draf weer in te halen.
Zo konden we toch nog een beetje sneller gaan!
Vaak ging dit ook niet, omdat we over bergjes en door droge beekjes enzo moestn.
Best wel spannend voor de onervaren paardrijder vond ik!
We hadden wel op voorhand geboekt, waren er in juli.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 1639 Weergaves
-
Laatste bericht door thebruins
-
- 14 Reacties