Reisgenoot cq genoten gezocht

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Boschhuizen
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 dec 2011, 16:11
Aantal x V.S. bezocht: 6

Reisgenoot cq genoten gezocht

Bericht door Boschhuizen »

Goedenavond,

Misschien een gekke vraag, meer ook bedoelt om de mogelijkheden af te tasten:

Ik wil medio mei of juni 2013 zo'n twee tot drie weken naar Amerika. In principe ga ik alleen, groepsreizen zie ik gezien de beperkingen qua vrijheid niet zitten. Zijn er formuleden die ook alleen gaan reizen die het een leuk idee vinden om samen te reizen?

Ik denk zelf aan bijvoorbeeld Route 66, Oostkust naar Florida of deep South... Enfin, ik zie eventuele reacties vast wel verschijnen.

Gr,

Coen
'06 TX
'11 NV, AZ
'11 TX
'12 NV, AZ, CA
'12 TX
'13 TX
'14 TX
'18 TX, NM, AZ, LA, AR, MS, FL, GA, AL
Gebruikersavatar
Boschhuizen
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 dec 2011, 16:11
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Reisgenoot cq genoten gezocht

Bericht door Boschhuizen »

Nog geen reactie, stel ik een hele rare vraag? Alleen op vakantie naar de States is natuurlijk ook prima (zoals naar m'n broer in Dallas, al ben ik op het vliegen na dan natuurlijk wel met familie), maar alleen is ook maar zo alleen :wink: !

Vorig jaar samen met een maatje Las Vegas - Yose National Park - Santa Cruz - Los Angeles - Grand Canyon - Zion National Park - Las Vegas gedaan, fantastisch!!! Juist ook omdat je je verhalen met iemand kunt delen...

Enfin, mochten er dus mensen samen op pad willen dan hoor ik dat graag. Ergens tussen haf mei en medio juni is nog steeds het plan, twee tot drie weken.
'06 TX
'11 NV, AZ
'11 TX
'12 NV, AZ, CA
'12 TX
'13 TX
'14 TX
'18 TX, NM, AZ, LA, AR, MS, FL, GA, AL
kastelke
Amerika-expert
Berichten: 18756
Lid geworden op: 02 feb 2005, 08:56
Locatie: Oakville, Ontario
Contacteer:

Re: Reisgenoot cq genoten gezocht

Bericht door kastelke »

Dit is niet het typische forum waar reisgenoten elkaar vinden, al zijn er wel forumleden geweest die elkaar hier ooit hebben leren kennen, en zo besloten hebben om (een deel van) een reis samen te maken.
Zijn er in Nederland geen websites die zich toeleggen op het vinden van reisgenoten? Misschien heb je daar meer geluk.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reisgenoot cq genoten gezocht

Bericht door PSVwally »

Behalve dat wat Elke beschrijft is het misschien ook wel wat vreemd om te zeggen dat je geen interesse daarin hebt. Je zult dus wrs alleen reacties krijgen als er iemand is die het wel ziet zitten om met jou op pad te gaan. Ik heb overigens wel dezelfde ervaring als jij. Alleen is leuk, met een reisgenoot samen zeker ook wel. Er zijn ook jongerenreizen/groepsreizen naar de usa die best interessant kunnen zijn voor jou misschien hoor. Lees dit topic bv eens http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... en#p794952
Gebruikersavatar
Boschhuizen
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 dec 2011, 16:11
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Reisgenoot cq genoten gezocht

Bericht door Boschhuizen »

Thanks voor de info. Het zou idd raar zijn om een berichtje te posten dat je geen interesse hebt, het ging me uiteraard om tips van ervaringsdeskundigen aangaande het vinden van een reisgenoot of -genoten.

We wachten af, alleen is nog altijd beter dan helemaal niet. Alhoewel ik dus wel opteer voor een metgezel. Ik praat al genoeg tegen mezelf :mrgreen: !
'06 TX
'11 NV, AZ
'11 TX
'12 NV, AZ, CA
'12 TX
'13 TX
'14 TX
'18 TX, NM, AZ, LA, AR, MS, FL, GA, AL
KimDaanUSA
Amerikafan
Berichten: 262
Lid geworden op: 19 dec 2011, 21:22

Re: Reisgenoot cq genoten gezocht

Bericht door KimDaanUSA »

Hoi Coen,

Misschien kun je je bericht iets aantrekkelijker maken door iets over jezelf te vertellen.. wat is je leeftijd, hobby's, waar hou je van om tijdens je rondreis te doen, etc. :thumbup:
Onze reisverslagensite: http://kimendaan.wordpress.com
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
Gebruikersavatar
Boschhuizen
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 dec 2011, 16:11
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Reisgenoot cq genoten gezocht

Bericht door Boschhuizen »

@KimDaanUSA: daar heb je (jullie) een punt!

Via nl.linkedin.com/in/coenvendrig komt men in ieder geval iets te weten over mijn achtergrond qua werk en studie. Om te voorkomen dat dit gaat lijken op een contactadvertentie, een aantal bullets:

- 30 jaar;
- sociaal ingesteld, graag met vrienden op 'stap';
- wielrennen zonder (illegale) doping;
- interesse in geschiedenis;
- natuur en steden zie ik graag op mijn reizen alsmede cultuur;
- oldtimers, in het bijzonder Peugeot (in het bezit van een Peugeot 204 uit '72)

Ik zou graag naar Florida gaan en daar een rondreis maken. Mijn broer woont in Plano, dus een (behoorlijke) rit daar naartoe zie ik zeker als een pré.
'06 TX
'11 NV, AZ
'11 TX
'12 NV, AZ, CA
'12 TX
'13 TX
'14 TX
'18 TX, NM, AZ, LA, AR, MS, FL, GA, AL
MarcB
Amerikafan
Berichten: 101
Lid geworden op: 24 jun 2009, 12:23

Re: Reisgenoot cq genoten gezocht

Bericht door MarcB »

Misschien kun je eens op Around the globe kijken. Deze website heeft een forum gedeelte specifiek voor het zoeken van reisgenoten. Is een nederlandse website eigenlijk gericht op backpackers. Ik denk dat je daar meer kans hebt een reisgenoot te vinden dan hier.
Raafje87
Amerikakenner
Berichten: 525
Lid geworden op: 23 okt 2010, 14:50
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Omgeving Utrecht
Contacteer:

Re: Reisgenoot cq genoten gezocht

Bericht door Raafje87 »

travbuddy.com is een hele grote community voor het vinden van reisgenoten, couchsurfing.org een leuke manier van overnachten (mits je slapen op de bank bij onbekenden geen probleem vind). Zag trouwens dat we dezelfde middelbare school delen (op je linkedin), kleine wereld :)
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer