Wat is jullie favoriete fastfoodketen?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Alper
Amerikafan
Berichten: 158
Lid geworden op: 01 feb 2012, 11:50

Wat is jullie favoriete fastfoodketen?

Bericht door Alper »

Ik heb genoeg fastfoodketens gehad in de States, maar ik heb natuurlijk een favoriet. In N Out burger staat bij mij met stip op 1! Echt super lekker en heerlijk vers.
Wat is jullie favoriete fastfoodketen? Als er wat goede tips komen kan ik ze dit jaar proberen:)
Afbeelding

Get your kicks on route 66
Gebruikersavatar
eddepet71
Amerikakenner
Berichten: 1086
Lid geworden op: 27 dec 2012, 21:23
Aantal x V.S. bezocht: 22

Re: Wat is jullie favoriete fastfoodketen?

Bericht door eddepet71 »

In n out is inderdaad goed maar ik neem dan nog liever de classic burger van Denny's. Verder probeer ik de fastfood ketens te vermijden behalve de mac ivm hun goedkope frappucino. De helft goedkoper dan bij starbucks en naar mijn mening net zo lekker.

Edit...bedenk me net dat ik de broodjes van de Earl of Sandwich ook heel lekker vind.
Eve88
Amerikafan
Berichten: 267
Lid geworden op: 16 dec 2007, 14:06
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: België

Re: Wat is jullie favoriete fastfoodketen?

Bericht door Eve88 »

Bojangles (voor de biscuits) :D en ook een beetje Wendy's voor de Frosty's ;)
Bennogr
Amerika-expert
Berichten: 8334
Lid geworden op: 26 mar 2006, 07:13
Locatie: Philadelphia, PA

Re: Wat is jullie favoriete fastfoodketen?

Bericht door Bennogr »

Geen, ik kan sneller en goedkoper thuis beter eten klaarmaken.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Neil mcauly
Amerikafan
Berichten: 397
Lid geworden op: 15 aug 2012, 10:37
Aantal x V.S. bezocht: 18

Re: Wat is jullie favoriete fastfoodketen?

Bericht door Neil mcauly »

Favoriete fastfoodketen zou wel Subway zijn, maar heb al heel lekkere burgers gegeten in restaurants waar ik jammer genoeg de naam niet meer weet. Soms eens een Big mac. Maar heb wel al Kan er me iemand een verklaring geven waarom het meeste fastfood in de VS beter smaakt dan hier in België? Das toch mijn indruk. Mijn vrouw zegt dat dit komt doordat als je bv. hier ergens een Subway binnenloopt staat er bijna nergens (veel) volk, dit in tegenstelling tot veel restaurants in de VS waar er toch beduidend meer volk aan de kassa passeert. Dus hun voorraden zijn rapper uitgeput waardoor dus hun verkochte goederen verser zijn. Of zien we dit verkeerd?

Groeten Neil
A challenge in which a positive outcome is assured isn't a challenge at all.
Katja
Amerika-expert
Berichten: 3080
Lid geworden op: 18 apr 2009, 12:32
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Wat is jullie favoriete fastfoodketen?

Bericht door Katja »

Five Guys! Hoewel Panda Express daar wel dicht bij zit vanwege de orange chicken, de rest vind ik niet lekker.
Gebruikersavatar
Petra/VS
Medebeheerder
Berichten: 19661
Lid geworden op: 07 sep 2003, 15:10
Locatie: Washington DC metro
Contacteer:

Re: Wat is jullie favoriete fastfoodketen?

Bericht door Petra/VS »

Mijn favoriet is Noodles & Company, vooral de Bangkok Curry. Tweede plaats Panera, Potbelly en Cosi vind ik ook erg lekker. De traditionele burger fast food restaurants zijn allang niet meer de enige opties :) (beetje afhankelijk van waar je bent, maar in en rond de grote steden althans).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Gebruikersavatar
Laredo
Amerikakenner
Berichten: 582
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:30
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Wat is jullie favoriete fastfoodketen?

Bericht door Laredo »

Wordt de Cheesecake factory ook gezien als fastfood? Zo ja, dan die. Anders de Mac!

http://www.thecheesecakefactory.com/
2023FL - 2013FL - 2012CO/UT/AZ/NV/CA - 2011NV/NY/FL - 2010FL - 2009NY - 2004PA/MD/VA/NY/MA/ - 1996CA/NV/OR/CAN - 1995CA/NV/AZ
Gebruikersavatar
dutch_in_seattle
Amerika-expert
Berichten: 1529
Lid geworden op: 08 dec 2005, 18:31
Locatie: Seattle, WA
Contacteer:

Re: Wat is jullie favoriete fastfoodketen?

Bericht door dutch_in_seattle »

Geen enkele. Het is allemaal rommel.
Ron (in Seattle, WA)

=======
Don't believe everything you think.
Gast

Re: Wat is jullie favoriete fastfoodketen?

Bericht door Gast »

Chipotle voor afhaal of de plaatselijke pizzeria Aponte's voor delivery. Voor de rest eten we eigenlijk weinig fastfood.
dafkapin
Amerikakenner
Berichten: 561
Lid geworden op: 24 mar 2010, 17:07
Contacteer:

Re: Wat is jullie favoriete fastfoodketen?

Bericht door dafkapin »

tot vorige zomer de Applebees voor hun cajun shrimp pasta
haalden ze die niet net halfweg onze vakantie uit hun kaart :evil:

wij hebben idd ook de indruk dat de fastfoodketens in amerika beter smaken dan hier, maar moeten er ook bijzeggen dat we hier misschien een keer per jaar of zo eten in een macDonalds
Gebruikersavatar
wookie
Amerikafan
Berichten: 152
Lid geworden op: 21 nov 2012, 23:47
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Wat is jullie favoriete fastfoodketen?

Bericht door wookie »

hoe zit het eigenlijk met de veggieburgers en andere vegetarische opties in de fastfoodketens ginder? Wij zijn niet van plan veel in die ketens te eten, maar toch een paar, hoort er ook bij volgens mij, hahaha.
Afbeelding
Gebruikersavatar
goldenhills
Amerika-expert
Berichten: 3216
Lid geworden op: 26 mar 2008, 08:04
Locatie: San Francisco Bay Area

Re: Wat is jullie favoriete fastfoodketen?

Bericht door goldenhills »

Ik ga liever voor de mom&pop taqueria, dim sum, sushi, ... Misschien technisch gezien geen fastfood, maar over het algemeen krijg je snel je eten mee of voorgeschoteld. Sandwiches van Subway / Togo / ... zijn wel handig tijdens het reizen met de auto. Gewoon een sandwich kopen als je toch moet tanken, en opeten als je honger hebt, eventueel als je een mooie picknickplek tegenkomt. De zeldzame keer dat ik trek in burgers & fries heb vind ik Carl's Junior wel redelijk. De buns van MacDonalds zijn echt 3x niks.
Marion K
Amerikafan
Berichten: 155
Lid geworden op: 13 aug 2012, 00:26

Re: Wat is jullie favoriete fastfoodketen?

Bericht door Marion K »

De enige fastfoodketen waar ik wel eens eet is Panera Bread. Lekkere salades en sandwiches, redelijk gezond en niet duur.
Gebruikersavatar
TedjevanEs
Amerikakenner
Berichten: 818
Lid geworden op: 11 apr 2007, 18:46
Locatie: Troy, NC

Re: Wat is jullie favoriete fastfoodketen?

Bericht door TedjevanEs »

Heb geen favoriet, maar er is wel verschil tussen fast food places en sommige namen die hier voorbij komen.
Chili's, Applebees, TGI Fridays, Cheesecake Factory zijn casual restaurants imho.

Fastfood mijns inziens is: McDonalds, Burger King, Wendy's, Taco Bell, ChickFilet, Bojangles, Popeys, KFC etc...

Ik denk dat Panera Bread het ook niet leuk vind als ze in het hokje 'fastfood' worden geplaatst btw :wink:

5 guys en in&out burger zijn inderdaad niet verkeerd, toen ik nog in FTL woonde ging ik af en toe langs bij Jack's Burgers, zelfde principe, op de menu kaart enkel burger, fries en dogs en bij Jack's kon je zel je toppings erop doen (soort salad bar zeg maar)....
Gebruikersavatar
AnnInBC
Amerikakenner
Berichten: 1415
Lid geworden op: 31 aug 2011, 07:07
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Vancouver, BC, Canada
Contacteer:

Re: Wat is jullie favoriete fastfoodketen?

Bericht door AnnInBC »

Ik zou fastfoodketens ook klasseren als de restaurants waar je niet aan tafel bediend wordt door een ober.

Van wat wij tot nu toe al geproefd hebben onderweg van Vancouver (Canada) naar de Oregon Coast zou ik wel durven zeggen dat ik Sonic erg lekker vind, verder is A&W ook heel lekker. Deze hamburgers hebben meer vanalles tussen de broodjes. We eten dit meestal alleen als met de wagen een weekje naar Amerika op vakantie gaan en dan stoppen we onderweg ergens voor lunch. Dit is dan meestal in een fastfood restaurant want dat gaat vlugger! :wink:

Er zitten ook verschillende ketens in verschillende staten en in Canada hebben we bijlange niet het aanbod zoals in Amerika. A&W bestaat in Canada ook en de Teen burger is onze favoriet. Als het over fastfood gaat in een restaurant waar je bediend wordt dan is tot nu toe de "Whiskey River BBQ burger" de lekkerste hamburger die ik ooit gegeten heb.
Gebruikersavatar
ned in MO
Amerika-expert
Berichten: 7097
Lid geworden op: 02 jan 2007, 18:16
Locatie: Bradenton, FL
Contacteer:

Re: Wat is jullie favoriete fastfoodketen?

Bericht door ned in MO »

Panera bread en Einstein Bagels
Gebruikersavatar
eddepet71
Amerikakenner
Berichten: 1086
Lid geworden op: 27 dec 2012, 21:23
Aantal x V.S. bezocht: 22

Re: Wat is jullie favoriete fastfoodketen?

Bericht door eddepet71 »

ned in MO schreef:Panera bread en Einstein Bagels
Ik dacht in een ander topic te lezen dat je gek bent op het Ikea restaurant :wink:
Gebruikersavatar
gera_r
Amerikakenner
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2010, 09:18
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Gelderland

Re: Wat is jullie favoriete fastfoodketen?

Bericht door gera_r »

Daar we eigenlijk alleen maar fastfood (vanwege de 'fast' en om de kosten te drukken) eten in in Amerika, gaan we het meest naar de Subway. Daar laten we ons broodje lekker volstapelen met alle groentes voorradig... Heb dan tenminste nog enigszins het idee dat ik gezond bezig ben... :lol:

In Nederland zijn we ooit een keer naar een Subway geweest. Maar wat een karige afspiegeling zeg... :roll: Was niet te vergelijken, dus dat was eens maar nooit weer.
Gebruikersavatar
Mack
Amerika-expert
Berichten: 2653
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:02
Locatie: Rotterdam

Re: Wat is jullie favoriete fastfoodketen?

Bericht door Mack »

Wendy's voor de Baconator en de Frosty...

Mijn vrouw is gek op 5guys

Maar meestal eten we bij diners en mijden we de fastfoodketens
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer