Welke plaatsen rodeo? (Pendleton Roundup)

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Evelien.
Amerikakenner
Berichten: 760
Lid geworden op: 08 aug 2010, 14:36

Welke plaatsen rodeo? (Pendleton Roundup)

Bericht door Evelien. »

Hallo,

in september gaan wij weer naar de USA. En we willen graag de Pendleton Roundup bijwonen.
Nu ben ik aan het kijken voor tickets maar vind het moeilijk om te bepalen welke nu de beste plaatsen zijn.
De plaatsen achter de buching chutes zijn al uitverkocht, dus ik gok dat dit de beste waren :wink:

Nu heb ik een mailtje gestuurd naar de organisatie met de vraag welke zij aanraden, en kreeg als antwoord dat de plaatsen langst de zijkant van de "ovaal" de beste optie zijn.
Op internet had ik echter gevonden dat de plaatsen tegenover de bucking chutes de beste optie zijn als die bij de bucking chutes uitverkocht zijn.
Dus nu weet ik niet of ik best verder ga op het advies van de organisatie of niet. De plaatsen die zij aanraden zijn namelijk duurder dan die andere. (wel maar 5$ dus dat doet het niet voor ons) Maar heb precies het gevoel dat ze gewoon automatisch de duurste aanraden..

Dus, is er iemand die ervaring heeft met rodeo? Of misschien zelfs met de pendleton roundup? En welke plaatsen raden jullie aan ?


Daarnaast wordt er na de roundup 's avonds nog een indian pageant georganiseerd. Iemand die hier ervaring mee heeft? Is dit ook de moeite ?

alvast bedankt!
Afbeelding
Evelien.
Amerikakenner
Berichten: 760
Lid geworden op: 08 aug 2010, 14:36

Re: Welke plaatsen rodeo? (Pendleton Roundup)

Bericht door Evelien. »

niemand? :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
PeterPaul
Amerikafan
Berichten: 103
Lid geworden op: 25 jan 2009, 16:38
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Welke plaatsen rodeo? (Pendleton Roundup)

Bericht door PeterPaul »

Eenmaal bij een rodeo geweest er zal niet snel een tweede volgen, ben duidelijk niet hun doelgroep, maar goed, ik zat op de lange zijde zoals in een voetbalstadion, prima zicht, maar ook geen idee of het beter kan.
Evelien.
Amerikakenner
Berichten: 760
Lid geworden op: 08 aug 2010, 14:36

Re: Welke plaatsen rodeo? (Pendleton Roundup)

Bericht door Evelien. »

bedankt voor de reactie.

Ben wel eens benieuwd waarom je er niet meer naartoe zult gaan.. Voor ons is het ook de eerste keer..
Afbeelding
Gebruikersavatar
PeterPaul
Amerikafan
Berichten: 103
Lid geworden op: 25 jan 2009, 16:38
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Welke plaatsen rodeo? (Pendleton Roundup)

Bericht door PeterPaul »

Was op een half uurtje rijden boven Houston Tx. Een grote reclamespot voor patriottisch, christelijk America en the Army was hun hoofdsponsor. Het begon met een kwartier durend verhaal over een meisje dat aan het wachten was op haar vader die terug moest keren uit de oorlog gevolgd door het volkslied, luidkeels meegezongen door mannen en vrouwen met tranen in hun ogen. Allemaal leuk en aardig voor hun maar wij vroegen ons af, waar zijn we nu in terecht gekomen. Die grote Army reclamespot is eigenlijk twee uur doorgegaan.

Ik snap dat me midden tussen hun doelgroep zaten, maar het was not my cup of thea, misschien wel die van jou of tref je een ander thema.

In ieder geval; veel plezier.
Evelien.
Amerikakenner
Berichten: 760
Lid geworden op: 08 aug 2010, 14:36

Re: Welke plaatsen rodeo? (Pendleton Roundup)

Bericht door Evelien. »

Hm dat beloofd! :D
Hopelijk komen wij in een ander "thema" terecht! ;-)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Essiej
Amerikafan
Berichten: 196
Lid geworden op: 09 mei 2012, 10:39
Locatie: Tucson, Arizona

Re: Welke plaatsen rodeo? (Pendleton Roundup)

Bericht door Essiej »

Geen ervaring, maar ik gok dat je beter kan afgaan op wat de mensen online zeggen.
Ik denk idd dat de organisatie jou gewoon duurdere tickets wilt laten kopen
Afbeelding

An official Tucsonian, (and now an official Phoenician too)
Gebruikersavatar
Pistolpete
Amerikafan
Berichten: 179
Lid geworden op: 11 dec 2015, 11:28
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Welke plaatsen rodeo? (Pendleton Roundup)

Bericht door Pistolpete »

Hoi,


Beetje laat, maar ik zie het bericht nu pas. De Pendleton Round up lijkt me een mooie rodeo. Grote arena. Wij waren in Pendleton, helaas geen rodeo op de kalender toen.

Wij zijn fervente rodeo liefhebbers. Goede sfeer, spectakel, comboy's, tri tip vlees, corn dags, country fairs, anthem etc. Echt top. Dus dit jaar met onze reis in het noordwesten proberen we zeker er weer een te bezoeken.

Pete
2013 Florida + Denver
2013 Michigan + Chicago
2014 Canada Zuid-Oost + VS Noord-Oost
2016 Route66 Chicago - St. Louis - vlucht - LV - LA
2017 Noord-West
2018 Midden-Noord
2019 Deep South + Glacier NP + Waterton
2020 Alaska of Zuid Oost (ging niet door)
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: Welke plaatsen rodeo? (Pendleton Roundup)

Bericht door vinceG »

beetje laat? is een bericht van 5 jaar geleden :lol: :lol:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer