Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reizen tot in detail plannen

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Reizen tot in detail plannen

Bericht door Marenko »

De voorbereiding is juist ook een deel van de voorpret. Ik lees reisverslagen, kijk foto's, kijk op streetview juist om te zien of wij dat interessant genoeg vinden om in onze reis op te nemen. Daarnaast reizen wij per camper en vinden wij het ook heerlijk om op de mooiste plekjes te staan. Om zeker te zijn van die plekjes zoek ik thuis de campgrounds op. En soms leg ik dan ook de plek vast om er zeker van te zijn dat we ook daar op die mooie plek staan. Wij vinden het namelijk ook heerlijk om om een uur of drie in de middag op de campground aan te komen, de luifel uit te draaien de stoeltjes neer te zetten en gewoon te genieten. Dit is voor ons net zo belangrijk als mooie dingen bezoeken. Om op zulke plekken te komen moet je je wel goed voorbereiden. Als we aan het eind van de dag nog een camping zouden moeten zoeken weet je niet waar je terecht komt. Dit wil niet zeggen dat we alles thuis al vast leggen, maar ik heb in ieder geval al wel uitgezocht welke camping mooi ligt en er ook nog eens leuk uit ziet. Maar het kan, ondanks dat we een hele route uitgezocht hebben, ook voorkomen dat we er helemaal van af wijken zelfs als we al ergens gereserveerd hebben.
Plannen van uur tot uur doen we niet, maar we noteren wel in ons roadbook wat we eventueel kunnen bezoeken onderweg. Tijdens de reis zelf kijken we dan of we dat ook daadwerkelijk gaan doen.
Eigenlijk is het reizen per camper door de USA voor ons al de ultieme vakantie de mooie plekken zijn gewoon een extraatje. :wink:
fieke85
Amerikafan

Bericht door fieke85 »

Onze reis is ook vrij grondig voorbereid. Als je zo'n verre en dure reis maakt moet je toch weten wat je te wachten staat. Stel je voor dat bij thuiskomst iemand vraagt: 'En, je bent daar toch geweest, dat was prachtig!'. Door reisverslagen te lezen en info op te zoeken krijg je ook een idee wat het beste tijdstip is om bepaalde dingen te bezoeken (vb. Horseshoe Bend, ...) en hoeveel tijd je moet inschatten voor bepaalde bezoeken. Wij hebben per dag een blad gemaakt met dingen die ons aanspreken, en dan kunnen we ter plaatse kiezen waar we zin in hebben of hoe we ons voelen.
De voorbereiding is voor mij ook een deel van het plezier, maar ik heb dan ook graag alles onder controle, terwijl mijn vriend het allemaal op zich laat afkomen :-).
Afbeelding

http://bartensofie.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Fl_@merika
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Fl_@merika »

Vooropgesteld ben ik de enige van ons tweeën die überhaupt iets aan planning doet. Ik kan alles wel met mijn vriend overleggen, maar hij kan overal wel van genieten, wat we ook gaan doen.
Niet dat we denken nooit meer naar Amerika te gaan na deze reis :D , maar ik ga uit van ''once in a lifetime'. Ik ga er eigenlijk van uit dat we ergens niet (direct) weer zullen komen en aangezien de parken ik Amerika zo 'belachelijk' groot zijn vind ik het heel belangrijk om het beste van alles te ervaren. Ik snap daarbij dat smaken verschillen, maar juist door het lezen van veel informatie en het stellen van (veel :wink: ) vragen probeer ik keuzes te maken waarvan ik denk dat die het beste bij ons passen.... Er is alleen zo veel te kiezen, het zou zo maar kunnen dat we het tijdens de reis heel anders dan gepland doen :D.

Daarnaast moet ik heel eerlijk bekennen dat het ook wel een beetje een hobby van mij is geworden :geek:
2016: Las Vegas - Las Vegas
2015: Miami - Orlando
2013: Denver - Los Angeles http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag183"
2009 en 2010: New York City
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Jasmino schreef:Dit soort discussies komen op het forum regelmatig voorbij, en ik denk dat er voor beide manieren van reizen (gepland versus ongepland) zowel voor- als tegenstanders te vinden zijn. Er is volgens mij geen beste manier, er is alleen een manier die bij je past. En dat is dus voor iedereen anders.
Ik citeer maar een klein stukje, maar eigenlijk moest ik de ganse post citeren.
Wij gaan ook goed voorbereid op vakantie, met zoveel mogelijk info over de dingen die we gaan bezoeken. wandelingen met de miles en moeilijkheidsgraad erbij, mooie uitkijkpunten, welke restaurants aanbevolen worden. Alles wordt dan samengegoten in een roadbook om de info makkelijk bij de hand te hebben.
Doen wij dan ook alles? Tuurlijk niet. Maar op die manier kiezen we waar we die dag zin in hebben.

Hotels boeken we enkel nog op de drukke plekken, om zeker plek te hebben kortbij of in de parken. In Lassen bv. hadden we niet geboekt en vonden wij niets kortbij en moesten toen uitwijken naar Redding, op een uur rijden van Lassen. Als ik dit op voorhand geweten had, had ik zeker geboekt want nu hebben we die weg 3 keer moeten rijden. Dat zijn in mijn ogen drie uren weggegooid, waarop ik andere dingen IN het park had kunnen doen! Wellicht nog meer dan 3 uur want we hebben de avond ervoor nog eerst zitten zoeken om iets te vinden om te overnachten.

Maar toch hou ik wel van die vrijheid om eventueel dingen aan te passen onderweg. Wij hadden een overnachting gepland in The Dalles, om de Columbia River Gorge te bekijken, maar omdat het de dag ervoor bewolkt was hadden we al wat voorsprong en zijn we na de CRG doorgereden tot in Bend zodat we daar plots een extra dag hadden. En daar waren we heel blij mee want dat was een prachtige regio.
Het is dus voor iedereen wat anders maar ik moet er niet aan denken om zoveel moois te missen omdat je niet weet wat er allemaal te bezichtigen is, dat is toch doodzonde op zo dure reizen.

In 2011 hebben wij onze reis volledig om de POWWOW in Cody gebouwd, omdat we net die dag in Cody moesten zijn. Dat heeft ook wat heen en weer rijden betekent maar ik zou het voor geen geld hebben willen missen.

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Ik heb vroeger veel als backpacker gereisd en vond mensen die alles gepland hadden maar saai en geen echte reizigers. Tot we uiteindelijk ergens in Zuid-Afrika terecht kwamen in een gebied waar op dat moment veel onrust was en we met geen mogelijkheid een slaapplaats konden vinden en ik het toen echt even niet meer leuk vond.
Daarna ben ik reizen voor een gedeelte gaan plannen zodat we op moeilijke plaatsen wel konden overnachten.

De rest deden we dan op de bonnefooi maar al snel merkte ik dat ik de plaatsen die ik vooraf geboekt had vaak het leukste vond en dat het zoeken naar een plek om te slapen aan het einde van de reisdag me steeds meer ging tegenstaan.
Al snel begon ik dus met het vooraf boeken van de overnachtingen, sommige voor vast en andere annuleerbaar om wel een beetje flexibel te zijn. Daardoor slapen we vaak op bijzondere plekken of voor weinig in chique hotels.

Door die zoektochten naar de leukste plekken om te slapen kwam ik er ook achter dat we vaak de kleine bijzondere dingen onderweg mistte. De leuke restaurantjes, die kleine mooie plaatsen om te zien waar je niet zomaar komt. Dingen die ons leuk leken maar waar we voor hadden moeten reserveren enz.
Daarom werk ik nu vooraf een route uit en reserveer ik de overnachtingen. Verder maak ik per dag een lijst met de leukste dingen om te zien en doen en de leukste restaurants. Het is meestal een combinatie van dingen die binnen en buiten kunnen en van snelle maaltijden tot uitgebreide diners.
Per dag kijken we dan wat we gaan doen en waar we zin in hebben.

Op deze manier ben ik op meer bijzondere plaatsen gekomen dan toen ik nog op de bonnefooi reisde en ik vind het erg prettig reizen.
Misschien is het dom geluk maar bij de 11 reizen die ik op deze manier gemaakt heb is er nog nooit een moment geweest dat we vanwege weer ergens anders naartoe hadden gewild of dat we spijt hadden van de reissnelheid. Soms heb ik wel eens dat ik het jammer vind om ergens weg te gaan maar als ik dan op de volgende bestemming ben vind ik die weer zó leuk dat ik blij ben dat we vertrokken zijn.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Ik plan alleen de hotels(dus ook aantal dagen welke stad) en auto. Alles op de bonnefooi doen doe ik nooit meer na mijn "superervaring" in Frankrijk tot 2 uur s'nachts hotels afgaan die allemaal vol zitten en eindelijk bij een hotel aankomen die dan ineens 250+30 euro parkeren euro per nacht rekent.
Moniquemichiel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Moniquemichiel »

Wij bereiden ons ook altijd goed voor en leggen ook vaak campings en hotels vast ( in de VS, niet in Europa ) Vooral in de drukke gebieden want we willen heel graag in de NP staan. In 2009 hadden we een first come first served plek in Yosemite en dan moet je wel heel erg rekening houden met vroeg opstaan want de campings lopen snel vol, vind ik niet prettig .

We durven wel gerust van onze planning af te wijken. In 2009 hebben we Death Valley overgeslagen in verband met extreem hoge temperaturen. ( 50 graden Celsius) en ook Monument Valley omdat we het gevoel kregen dat we ons aan het overhaasten waren ( staat nu voor dit jaar weer in de planning ) Ook komt het niet zelden voor dat onze reis al in een vergevorderd stadium van voorbereiding is en dat we dan toch iets anders gaan doen. In 2012 werd onze reis naar de Pyreneeën ineens een reis naar IJsland.

Reizen plannen en wegdromen is op zich al een feestje :D
Henriëtte
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

Cees A schreef:Er worden nu 2 dingen door elkaar gegooid, de voorbereiding (weten waar wat te zien en te doen is) en de manier van reizen (bonnefooi of van-minuut-tot-minuut-gepland)
Als je, zoals 6foot6 schreef, dingen gaat missen omdat je niet wist dat ze er waren heeft dat m.i. meer te maken met een slechte voorbereiding dan met de manier van reizen
Een goede voorbereiding is voor zowel de "bonnefooireiziger" als de "planner" essentieel en v.w.b. de manier van reizen sluit ik me aan bij de woorden van Jasmino die schreef:
Er is geen beste manier, er is alleen een manier die bij je past. En dat is dus voor iedereen anders.
Hier ben ik het mee eens. De voorbereiding en de manier van reizen zijn in feite 2 verschillende dingen, al beïnvloeden ze elkaar natuurlijk wel. Ik zie in dit topic eigenlijk twee uitersten voorbij komen: "Alles tot in detail voorbereiden en vooraf vastleggen", en "Op de bonnefooi gaan en maar zien waar je uitkomt". Met allerlei variaties daar tussenin.

Ik denk dat je je eigen voorkeur alleen maar kunt weergeven door op beide aspecten in te gaan, als je alleen maar schrijft "We gaan op de bonnefooi" dan komt dat toch weer heel anders over dan "We gaan op de bonnefooi, maar wel met een uitgebreid roadbook vol met mogelijkheden".
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
bello
Amerikakenner

Bericht door bello »

Het maakt natuurlijk ook wel uit welke bestemming je kiest. Voor het 'traditionele' rondje zuidwest, waarbij de grote attracties duidelijk zijn, is er misschien niet zoveel op tegen om alles op voorhand vast te leggen, of is het juist handig/noodzakelijk. Maar zelfs dáár was dat niks voor ons. Voor ons is Amerika in de auto stappen en kijken waar je uitkomt. De TomTom aanzetten met de naam van een stadje waarvan je de naam mooi vindt klinken en dan de route aangeven op 'snelwegen vermijden'.

Daarmee doen we misschien maar 10 procent van alles wat we zouden kúnnen doen aan aanbevolen Tripadvisorrestaurants, Yelpmusea en NP highlights. We zijn dol op zomaar afslaan omdat je een bordje tegenkomt met 'regional park' en daar is dan ineens dé glijbaan van vier verdiepingen hoog waar onze dochter het zelfs na de vakantie nog over heeft. Heerlijk om een ochtend in een bibliotheek te zijn waar een voorleesuurtje is, of om op zondagochtend tussen keurig aangeklede gezinnen te ontbijten in een diner die naast de lokale kerk staat. Die dingen kun je niet echt van tevoren uitzoeken, we lezen gewoon de prikborden in het bageltentje waar je lunch haalt, of krijgen tips van een mede-moeder in het speeltuintje.

We zijn inmiddels zes keer in New York geweest en nog ben ik niet in/op het Empire State Building geweest. Heb het 911 memorial alleen door het hek heen gezien. Heb nog nooit iets bij Macy's gekocht. Ik word al moe van maanden tevoren dé Broadwayshow gereserveerd te moeten hebben. Tijdens onze zes weken Washington zijn we natuurlijk meerdere malen op The Mall geweest, maar voelden weinig aandrang bij een museum naar binnen te gaan. Lekker wandelen, kletsen met andere mensen die hun garagekoffie drinken op een vlooienmarkt en dan een hole in the wall zoeken voor een flinke bak chili.

Neemt niet weg dat ik enorm kan genieten van de reisverslagen hier, van de prachtige hikes die mensen met veel moeite voor elkaar krijgen, de bijzondere natuurparken die bezocht worden. Ze dienden en dienen absoluut als inspiratie voor regio's van Amerika die we willen bezoeken. Maar dan wel op onze relaxte "en anders slapen we toch in achterbak vanavond?"-reiswijze :lol:
Laatst gewijzigd door bello op 17 feb 2013, 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
Lilo
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 54

Bericht door Lilo »

Wij plannen ongeveer wat we van dag tot dag gaan doen, maar over sommige dingen weiger ik te lezen of foto's te bekijken om toch nog een beetje een verrassing te hebben tijdens onze reis. Ik denk dan aan bepaalde NP's of SP's, waar ik geen foto's wil van zien tot ik er zelf geweest ben. Mijn vriend zoekt dan wel vanalles hierover op zodat we weten wat er allemaal van mogelijkheden is, maar ik laat me dan verrassen.

Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

Wij zijn denk ik buitenbeentjes :oops: . We plannen eindelijk niets meer. We komen al 8 keer in de rockies terecht zowel de Canadezen als de Amerikaanse. We kennen bijna alle wegen en kampings. We zijn bijna net de buren die elk jaar naar dezelfde Camping in Frankrijk gaan :lol:
Dit jaar:
dag 1 de vlucht en hotelovernachting in Calgary
Dag 2 camper halen en rijden naar de rockies
Laatste week zijn we in Glacier NP.

Misschien komen we in Jasper misschien ook niet en is het weer wel zo slecht dat we in The Okanagan valley terecht komen. Kunnen we eindelijk naar de vineyards om de wijntjes te proeven.
We hebben nog zoveel te doen in Amerika en Canada dat we de komende jaren er nog vaak naar toe gaan.

Daarnaast zijn we zeer enthousiaste wildlifespotters.
Hoog op het lijstje staat nu:
De wolverine en de Poema

Vorig jaar hebben we nog 2 weken vakantie gehouden in Nederland ook hier weer niets gepland. We hebben een geweldige tijd gehad op de Veluwe in Limburg, maasduinen en het salandsheuvelrug.
gewoon de boel (tent) in de auto en rijden... Heerlijk.
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
harryvbr
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door harryvbr »

Ik verdwaal nooit want het maakt mij niet uit waar ik uit kom. Alleen de laatste plaats waarvandaan ik vertrek is belangrijk. :thumbup:
dafkapin
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door dafkapin »

leven en laten leven zou ik zo zeggen :wink:
ik ben ook iemand die graag alles plant, maar ik begin idd ook geen restaurants uit te zoeken, behalve vaak de eerste avond omdat ik weet dat wij dan beide moe zijn en geen zin hebben om dan nog op zoek te gaan naar restaurantjes, dus kijk ik meestal via google maps wat er zo in de buurt te vinden is
wi leggen alle hotels op voorhand vast, waardoor we idd meer gebonden zijn, maar aangezien ik als leerkracht enkel in het hoogseizoen kan gaan, neem ik liever geen risico's
en reisverslagen lezen, waarom schrijven de mensen die anders :D Net uit de reisverslagen haal je vaak de kleine dingen die je anders over het hoofd zou zien
ik ben er soms wel een klein beetj ejaloers op, mensen die vertrekken en ter plaatse wel zien, maar mezelf kennende zou dat geen ontspannend tripje worden, ik zou de hele dag lopen stressen of ik die avond wel een verblijfplaats vind

en nu ga ik verder plannen aan onze zomerreis :wink:
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik denk dat het ook wel een beetje aan het imago ligt. Mijn 1e reis ging naar Miami, Florida en het 1e wat je dan hoorde was:"pas je wel op, het is op veel plekken niet veilig". En dan baseren ze zich op gebeurtenissen met huurauto's van 10 jaar daarvoor. Als je dan daar bent geweest en je ziet met eigen ogen dat het allemaal wel meevalt dan ga je er op volgende reizen ook anders over denken. Ik zoek dat overigens van te voren wel op en daar ben ik in 5 min wel mee klaar. (en in het 1e geval toch per ongeluk door zo'n wijk rijden :oops: )

Overigens heb ik juist dat ik wel graag wat foto's zie. Dat triggert me om het juist wel of niet op te zoeken. Natuurlijk moet je geen uren heel het gebied gaan onderzoeken, maar wat foto's en dan bv wat hikes erbij zoeken die in mijn routeplan zouden kunnen passen. Vooral met wat off-road zaken wil ik gewoon geen risico nemen dat ik ergens een verkeerde afslag neem en compleet verkeerd rij.

Het van uur tot uur plannen vind ik trouwens niets, maar van sommige reisbureauplanningen kan ik helemaal niet begrijpen, dat je van Bakersfield naar Seki rijd, dan 2 uur voor Sequoia krijgt, dan naar Yosemite rijdt, daar 2 uur hebt en dan overnachten in Modesto ofzo. Dat zijn pas planningen
LeenG
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door LeenG »

dafkapin schreef:maar mezelf kennende zou dat geen ontspannend tripje worden, ik zou de hele dag lopen stressen of ik die avond wel een verblijfplaats vind
dat is de essentie he: je moet vooral reizen op de manier die voor jou het meest aangenaam en ontspannend is. Wat voor de één rustgevend is, is voor de andere stresserend.

Bij ons is het zo wat half- half. Voor de eerste nacht(en) heb ik meestal wel al wat geboekt omdat het wel gemakkelijk is na een lange vlucht. Op voorhand kan ik ook uuuuuren bezig zijn met verslagen lezen, foto's bekijken,.... en ik maak ook een globale route op met wat er onderweg te zien is. ik zoek ook vaak plaatsen op via street view, heerlijk om al eens te kunnen rondkijken en zien hoe het er uit ziet.
Maar ter plaatse doen we gewoon waar we zin in hebben en wanneer we er zin in hebben. Meestal zit er ook ergens een 'verloren' dag in, een dag dat we niks doen, soms gewoon bij het zwembad of de hotelkamer blijven, boekje lezen, tv kijken,... da's voor ons ook vakantie :wink:

wat Bello hierboven schrijft, kan ik mij ook in vinden. Naar een dorp rijden omdat het een mooie naam heeft ofzo, zien of er iets te beleven valt.
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Ik denk dat wij tot de kampioenen "onvoorbereid op vakantie gaan" horen. Afgelopen zomer stonden we in de rij voor het boarden nog even snel telefonisch een overnachtingsplaats te regelen op de plaats van bestemming, omdat we toen pas in de gaten hadden dat het een lang weekend was voor de Canadezen en dat alles zo'n beetje vol zat.

Het is voor ons niet echt een keus, het is meer een way of life; we zouden niet eens anders kunnen. Ik kan me helemaal geen voorstelling maken hoe ik 25 juli ga doorbrengen, omdat ik me er gewoonweg niet in kan verplaatsen. Wat wordt het weer, hoe fit ben ik; waar heb ik die dag zin in? Ik vind het eigenlijk wel knap van mensen die dat wél kunnen en ben ook altijd best een beetje trots als ik ooit wél eens iets voorbereid. Ik weet meestal een uur voor etenstijd nog niet wat we gaan eten :lol:

We hebben een paar jaar een camper gehad (in Europa) en zijn toen altijd op de bonnefooi vertrokken. Meestal bepaalden we pas 1 dag van te voren welk land het zou worden, puur afgaand op het weerbericht. Dan kon het bijvoorbeeld Polen worden, of Frankrijk, of Kroatië. Campers zijn wat dat betreft heerlijk, omdat je altijd je bed en een maaltijd bij je hebt. Volgende maand gaan we een weekje rondtoeren met een huurcamper in het zuidwesten. We overwegen nu - een unicuum voor ons! - de eerste overnachtingsplek in de grand canyon vast te leggen. Dat concept is zó ongewoon voor ons, dat we nog steeds heftig twijfelen :lol:
bluemoon
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door bluemoon »

Ik reis ook al jaren zonder uitgebreide planning, maar ik zoek wel van tevoren uit wat ik wel zien en hoeveel tijd ik daar voor nodig heb.
Soms gaat dat wel eens mis, in 2006 was ik voor het eerst in het Zuid-Westen van de VS en op de een of andere manier heb ik Monument Valley totaal gemist :shock: , maar ik was er wel in de buurt, want ik was wel bij Four Corners geweest wat 50 km verderop ligt. :oops:
Voor mijn verdediging: toen had ik nog niet van dit forum gehoord :lol: (slecht puntje voor de marketingafdeling)
Gelukkig ben ik 2 jaar later wel bij Monument valley geweest.

Hotels boek ik tegenwoordig meestal ter plekke mbv laptop en Hotwire/Priceline/boekingssites, ik heb weleens via internet een hotel geboekt toen ik op de parkeerplaats van dit hotel stond en gebruik maakte van hun gratis WiFi.
Crisis ? What Crisis ?
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Ja, krijgt zo'n hotel direct de boeking binnen? Dus je boekt op de parkeerplaats via Expedia.nl, ik zeg maar wat, een hotel en dan kan je meteen naar binnenlopen?
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Zodra jij de bevestiging binnen krijgt dan is die reservering in orde lijkt me.
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

dimona schreef:Ik kan me helemaal geen voorstelling maken hoe ik 25 juli ga doorbrengen, omdat ik me er gewoonweg niet in kan verplaatsen. Wat wordt het weer, hoe fit ben ik; waar heb ik die dag zin in? Ik vind het eigenlijk wel knap van mensen die dat wél kunnen en ben ook altijd best een beetje trots als ik ooit wél eens iets voorbereid.
Ja, dat is het denk ik, ik kan me ook niet indenken hoe zo'n vakantie precies gaat verlopen, en dus kan ik niets plannen. Maar ik denk dat dan wel degelijk meespeelt dat wij met kinderen reizen, er gebeurt altijd wel iets dat je plannen door de war schoopt, en dus zijn die plannen zinloos.
Terug in Texas!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer