Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nespresso 110 V

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
moyzo
Amerikafan

Nespresso 110 V

Bericht door moyzo »

:coffee: Wat ik zeker zal missen tijdens onze reis is de mogelijkheid op onze kamer in de hotels om 'smorgens vroeg een lekkere Espresso/Lungo te zetten. Ik heb nu eenmaal de gewoonte om 's morgens een aantal kopjes koffie te zetten met een volautomaat en ben dus eigenlijk best wel verwend met koffie. Ik weet dat er koffieapparaten zijn in vele hotelkamers maar tja ik ben erg kritisch en de meeste vind ik gewoon niet te drinken.
Voor onze kampeervakanties in Europa hebben we een klein Nespresso apparaat in de caravan. Nespresso vinden we na de volautomaat de beste koffie maar de prijs van cups is torenhoog en beperken we het gebruik dan ook tot de vakanties.
Toen we laatst een aantal dagen in Parijs waren heb ik de Nespresso ook meegenomen in het kleine handkoffertje en hebben we genoten van onze 'vertrouwde" koffie.
Het liefste zou ik die Nespresso mee nemen maar helaas gaat dat niet met de voltage.
Na aankomst in San Francisco zou ik er natuurlijk één kunnen kopen.
Ik heb al zitten kijken voor een Essenza (klein en eenvoudigste uitvoering van Nespresso) maar die zijn dus ook nog $129.
Nu weet ik dat er genoeg starbucks zijn etc... maar daar loop ik niet naar toe elke morgen in mijn nachthemd :roll: het gaat er over dat ik veel vroeger wakker ben dan mijn bedgenoot :o en dan juist een heerlijke koffie wil drinken :coffee2:.

Kom ik op het idee om te vragen of er hier toevallig iemand is die nog een Amerikaanse Nespresso ter overname heeft?
LittlePhoenix
Amerika-expert

Re: Nespresso 110 V

Bericht door LittlePhoenix »

Als je zelf koffie meeneemt en water uit een fles gebruikt kan je drinkbare koffie zetten in een hotel kamer maar je moet wel geluk hebben dat het een koffiezetapparaat is waar gewone filters in passen.

Of je kan een simpel koffieapparaat bij de Walmart kopen. Voor $20 heb je al een simpele 10 kops. Of een French press maar die vind ik persoonlijk niet zo erg lekker. Hamilton Beach heeft ook een paar 1-kops apparaten en volgens mij verkoopt Walmart die ook maar zou kunnen dat je ze online moet bestellen. Als je per se een Nespresso ding wil hebben zal het wat duurder worden of je moet geluk hebben dat iemand hier er eentje voor je heeft. (Nespresso is toch hetzelfde als de Keurig enz?)
moyzo
Amerikafan

Bericht door moyzo »

Het gaat er om dat ik koffie onder hoge druk wil zetten ..helaas is een volautomaat te groot en te duur om mee te slepen maar een nespresso iscte doen qua afmeting. Cups neem ik vanuit NL mee, we hebben toch een extra koffer bij ons.
Of koop ik daar.
Jostravels
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Jostravels »

Ik zag laatst op tv ook een hand-espresso apparaat. Weet niet wat het kost hoor. Handpresso o.i.d.

Er zijn overigens ook hotels in Amerika waar het wel goed zit met de koffie: in Key West had ons hotel een Jura staan. Jay!!
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Moyzo... Ik heb er hier eentje in Ft. Collins, CO staan (uurtje van Denver, CO) die je voor een paar weken wel kan lenen, als je er zuinig op bent... Maar ik zou hem wel weer graag terug willen :mrgreen:.
Kan ik hem een keer bij jou dochter afdroppen in Denver?
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

Ik zie een business opportunity: Verhuur van "toeristenpakketten" aan europeanen - koelbox, navigatie, Nexpresso apparaat, omvermer, verloopstekkers, sim kaartje voor data, een spot messemger voor de actieve hikers, etc. Op te halen op tactische plekken in de buurt van een paar grote vliegvelden in de US ;-).
moyzo
Amerikafan

Bericht door moyzo »

1250 schreef:Moyzo... Ik heb er hier eentje in Ft. Collins, CO staan (uurtje van Denver, CO) die je voor een paar weken wel kan lenen, als je er zuinig op bent... Maar ik zou hem wel weer graag terug willen :mrgreen:.
Kan ik hem een keer bij jou dochter afdroppen in Denver?
Heel lief van je maar we starten in San Francisco om na een kleine 2 weken in Denver te arriveren. Dus het is vooral ook voor de eerste dagen de bedoeling, mocht ik dan nog niet geslaagd zijn dan zou ik hem voor de resterende 2 weken in Denver kunnen gebruiken.. Bedankt voor het aanbod.
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Ik kan hem naar San Francisco shippen via USPS/FedEx, maar dat zal denk ik niet goedkoop zijn.. Of vliegt je dochter naar SF?
Disney-Golf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 999

Bericht door Disney-Golf »

Gewoon een omvormer 110 naar 220 kopen en je toestel meenemen.
Heb je je eigen koffie mee op reis!
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Wat een heisa om een kopje koffie. Neem gewoon een paar pakken Douwe Egberts mee en zet koffie in het apparaat op je kamer. Niks mis mee toch. Dat je het meeste amerikaanse bocht niet drinkt kan ik inkomen, maar dat je een speciaal koffiezet apparaat mee zou moeten zeulen? Nou nee. Dat doet mij denken aan mijn jeugd toen er nog aardappelen etc mee gingen op vakantie :D
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

110 naar 220 volt werkt niet voor een Nespresso werkt niet, omdat het niet genoeg power levert. Of je moet een giga meenemen.
moyzo
Amerikafan

Bericht door moyzo »

1250 schreef:Ik kan hem naar San Francisco shippen via USPS/FedEx, maar dat zal denk ik niet goedkoop zijn.. Of vliegt je dochter naar SF?
Nee, wij maken een trip naar Denver om haar daar te ontmoeten. Ik denk dat ik toch maar een apparaat koop die ik daarna bij haar achter kan laten voor in haar toekomstige appartement.
LittlePhoenix
Amerika-expert

ned in MO schreef:Wat een heisa om een kopje koffie. Neem gewoon een paar pakken Douwe Egberts mee en zet koffie in het apparaat op je kamer. Niks mis mee toch. Dat je het meeste amerikaanse bocht niet drinkt kan ik inkomen, maar dat je een speciaal koffiezet apparaat mee zou moeten zeulen? Nou nee. Dat doet mij denken aan mijn jeugd toen er nog aardappelen etc mee gingen op vakantie :D
Tja, het is maar net waar je niet zonder kan eh? Mijn schoonvader vind ons ontzettend komisch omdat we nooit op reis gaan zonder onze laptops. Dat m'n man altijd bereikbaar moet zijn voor werk en dat ik dagelijks online moet kunnen voor m'n studie wil hij niet accepteren. En er zijn ook ontzettend veel mensen die hun eigen kussen meenemen op reis. Of zoals een kennis, die neemt haar eigen kussens, lakens en dekens mee voor het hele gezin omdat ze hotel beddegoed smerig vindt. Zo heeft iedereen dingen die hij/zij graag bij zich heeft op een reis.
moyzo
Amerikafan

Bericht door moyzo »

Ach ja.. ik ben erg beperkt in eten en drinken, de dingen die ik dan wel neem daar stel ik wat hogere eisen aan. Speelt ook mee dat ik het apparaat daarna aan mijn dochter kan geven die voor een aantal jaar studeert in Amerika.
En dat apparaatje is maar klein maar er komt heerlijke koffie uit..en de dag kan niet beter beginnen :lol:
En mn kussen.. ja zo'n rolletje met van lichtgewicht bolletjes er in neem ik ook mee, voor in het vliegtuig maar ook voor in het hotel.
Laatst gewijzigd door markro op 11 feb 2013, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten --> quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Disney-Golf
Amerikakenner

LittlePhoenix schreef: Zo heeft iedereen dingen die hij/zij graag bij zich heeft op een reis.
Raar hé! Zo neem ik altijd mijn vriendin mee op reis...
Goh,Ik mag er niet aan denken, 'k zou ze nogal missen! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Laat haar maar niet horen dat je haar een ding noemt :mrgreen:
Disney-Golf
Amerikakenner

Juist wel! Knap ding, leuk ding, etc.
Heb ik weer punten gescoord!
P.S. 'tis bijna Valentijn en ik kan die punten goed gebruiken :lol: :lol: :lol:
LittlePhoenix
Amerika-expert

Doet me denken aan een discussie met de Kindergartners toen er een wildfire vlakbij ons stadje was. We hadden het erover wat we zouden meenemen als we zouden moeten vluchten. Werd nog een heftige discussie omdat iemand bleef beweren dat broertjes en zusjes niet mee zouden worden genomen en ik vond het ook wel logisch want we hadden het over 'dingen' en niet over mensen. Welke mensen neem je mee? Je familie en vrienden. Welke dingen neem je mee? Je favoriete speelgoed en de tv :lol:
Maar dat kind bedoelde dus eigenlijk dat broertjes en zusjes geen dingen waren en dus niet zouden worden ingepakt, niet dat de broertjes en zusjes achtergelaten zouden worden.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

In de Radisson Blue hotels in Europa(tenminste degene waar ik ben geweest) hebben een Nespresso machine op de kamer ;)
Laredo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Laredo »

Het Frans Hals in Haarlem ook!
2026 Houston - Cruise Mexico - rondje Texas
2025 Philadelphia - Cruise Bahamas - Washington | 2023 Florida
2013 FL | 2012 Las Vegas | 2012 Westkust | 2011 Las Vegas | 2011 NYC & FL | 2010 FL | 2009 NYC | 2004 Oostkust | 1996 & 1995 Westkust
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer