In juli reis ik voor het eerst naar New York, we vliegen op Newark Airport en we verblijven in het Gershwin hotel in NYC.
Nu is mijn vraag wat de beste manier is om hierheen te reizen?
Hopelijk kan iemand mij helpen!

Groetjes,
Esmeralda
Ik neem niet aan dat je alleen naar JFK bent gegaan om een kaartje te kopen om vervolgens vanaf Newark te vliegenJo usalover schreef:Wij hebben de airtrain genomen naar Newark Train Station en vandaar de NJ transit naar Penn Station downtown Manhattan ( let op, niet gelijk bij de eerste Penn Station uitstappen want dan zit je nog in New Jersey).
Kaartje gekocht op JFK en dat was voor 2 personen USD 25,-.
Op de luchthaven zijn balie's aanwezig van bedrijven die vervoer naar NYC regelen. In hotels kan je vaak bij de receptie je terugreis naar de luchthaven regelen. Supershuttle kan je echter ook online reserveren, is vaak goedkoper. Kan je al in Nederland doen voordat je vertrekt.Florida schreef:Ik neem aan dat op het vliegveld wel e.e.a staat aangegeven waar je moet zijn om een Supershuttle te reserveren?
En kun je vanuit je hotel in Manhattan ook een Supershuttle richting Newark reserveren, en zo ja hoe? Kan je dat bv. via de receptie van je hotel regelen?