rene.jager schreef:Eindelijk heb ik na 6 jaar ook mijn reisverslag af.
Nee, ik heb er geen 6 jaar over geschreven. Ik bespaar jullie die ellende, maar ik ben afgelopen voorjaar wel door menigeen aangestoken om ook ons reisverslag op te tekenen.
De meeste details zijn nog scherp een aantal is vervaagd, maar al met al hoop ik toch nog een samenhangend verslag neer te hebben gezet.
Veel leesplezier.
René
Hoi René,
Ik had het al een paar dagen op mijn (verlang)lijstje staan, maar vanochtend ben ik er eindelijk toe gekomen om je verhaal te lezen!
Ik heb ervan gesmuld! Je hebt een leuke schrijfstijl, met de nodige humor en toch nog heel veel leuke details.
Ik kan me heel goed voorstellen dat zo'n eerste reis naar Amerika zo veel indruk maakt, dat je je alles nog kunt herinneren. Wij zijn in 1999 voor het eerst geweest, naar Florida, en ook daarvan zijn nog heel veel details blijven hangen. Wij hebben destijds wel een reisdagboek bijgehouden en ook een verslag gemaakt, maar toch komen er heel regelmatig dingen bovendrijven die niet eens in het verslag zijn opgetekend. Ook jouw "fotografische" herinneringen zijn heel herkenbaar, want ik zie ook nog regelmatig plaatjes voor me van plekken waar we toen zijn geweest.
Bedankt in elk geval, het is een heel leuk verhaal!
Jacqueline