Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Huis verhuren
-
LittlePhoenix
- Amerika-expert
Huis verhuren
Weet niet zeker of dit bij Algemeen hoort maar leek me de beste plaats. Ons huis in Utah is nog steeds niet verkocht dus we zijn nu van plan om het te verhuren...ben ik niet echt blij mee omdat huurders toch een stuk minder zuinig zijn op een huis dan je zelf bent maar ja, de huizenmarkt is nog steeds niet echt super en een leegstaand huis kost elke maand geld.
Onze makelaar heeft aangeboden om als property manager op te treden (tegen extra betaling natuurlijk) maar wat komt er nog meer bij kijken?
Onze makelaar heeft aangeboden om als property manager op te treden (tegen extra betaling natuurlijk) maar wat komt er nog meer bij kijken?
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Huis verhuren
Wat gaat de property manager voor je doen. Wat te doen in geval van reparaties? Wat rekent hij voor wat? Voert hij inspecties uit?etc Heeft ie verzekering voor property management?
-
LittlePhoenix
- Amerika-expert
Re: Huis verhuren
Dat zijn goede vragen. Zal ze vanavond met m'n man bespreken. Ik wist niet eens dat er verzekering voor property managers was, wat is dat precies?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2666 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa