Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vragen en opmerkingen AA-meeting 2006
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb vorig jaar eens in een setje een webcam en koptelefoon cadeau gekregen.
In verband met de meeting dacht ik, leuk, ik ga die webcam eens installeren. Uiteraard was dat een fluitje van een cent met de installatieCD. Ik zet de cam aan en zie op een schermpje wat ik film.
Maar nu.........
- Hoe kom je ermee online?
- Moet ik thuis nog wat instellen om de webcam te kunnen gebruiken tijdens de meeting?
- Moet ik de koptelefoon (met geïntegreerde microfoon) ook meenemen?
Je snapt, ik kom niet uit de MSN-generatie en ja..... ik voel me dus alweer heeeeel oud.
In verband met de meeting dacht ik, leuk, ik ga die webcam eens installeren. Uiteraard was dat een fluitje van een cent met de installatieCD. Ik zet de cam aan en zie op een schermpje wat ik film.
Maar nu.........
- Moet ik thuis nog wat instellen om de webcam te kunnen gebruiken tijdens de meeting?
Je snapt, ik kom niet uit de MSN-generatie en ja..... ik voel me dus alweer heeeeel oud.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Als je de Webcam binnen MSN wilt gebruiken dan hoef je er niet zoveel voor te doen. Binnen MSN kun je aangeven dat je een Videoconferentie wilt starten. De ander ziet dan het beeld van jouw webcam. Of je er een Headset bij wilt gebruiken is geheel aan jou. Meestal is het geluid wel wat beter.rene.jager schreef: Maar nu.........
Om de beelden te streamen naar Internet vergt wat meer werk. Hiervoor is meestal een apart programma voor nodig. Het principe is heel simpel:
- Maak op gezette tijden een foto via de webcam
- Upload deze naar een webpagina
- Zorg ervoor dat de webpagina zichzelf steeds ververst
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
Thanks.Njit schreef:Als je de Webcam binnen MSN wilt gebruiken dan hoef je er niet zoveel voor te doen. Binnen MSN kun je aangeven dat je een Videoconferentie wilt starten. De ander ziet dan het beeld van jouw webcam. Of je er een Headset bij wilt gebruiken is geheel aan jou. Meestal is het geluid wel wat beter.rene.jager schreef: Maar nu.........
Om de beelden te streamen naar Internet vergt wat meer werk. Hiervoor is meestal een apart programma voor nodig. Het principe is heel simpel:
- Maak op gezette tijden een foto via de webcam
- Upload deze naar een webpagina
- Zorg ervoor dat de webpagina zichzelf steeds ververst
....maar heeft het zin dat ik de webcam meeneem, of heb je er niks aan op de avond zelf?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
René,rene.jager schreef:....maar heeft het zin dat ik de webcam meeneem, of heb je er niks aan op de avond zelf?
ik denk niet dat het zin heeft om daarvoor je webcam mee te nemen. Als er een webcam komt, dan gaat dat buiten MSN om. MSN gaat via één op één terwijl wij de webcam voor een groter publiek beschikbaar willen stellen. De bedoeling is inderdaad om het zo te doen zoals Njit aangeeft. Thuisblijvers kunnen dan via een speciale internetpagina de gebeurtenissen volgen.
Bovendien is er niet genoeg ruimte als iedereen zijn eigen laptop (met webcam) meeneemt. Ik hoop dat iedereen zich realiseert dat we dit jaar minder ruimte hebben, maar met meer mensen zijn dan vorig jaar. Vandaar ook dat Rob een topic heeft geopend om te zien wat iedereen denkt mee te brengen zodat wij een beeld krijgen waar we op kunnen rekenen.
Roland
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
De deelnemerslijst heb ik uitgebreid met een reservelijst. Na 15 oktober ontvangen de mensen die op de reservelijst staan bericht van ons of zij bij de meeting aanwezig kunnen zijn. (In volgorde van aanmelding).
Roland
Roland
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vind ik persoonlijk niet echt slim om met meer mensen minder ruimte te hebben. Ik snap wel dat de aangeboden ruimte met beide handen wordt aangegrepen, ook om de kosten te drukken. Maar als dit allerlei beperkingen met zich meebrengt...Coyote schreef: Bovendien is er niet genoeg ruimte als iedereen zijn eigen laptop (met webcam) meeneemt. Ik hoop dat iedereen zich realiseert dat we dit jaar minder ruimte hebben, maar met meer mensen zijn dan vorig jaar.
(deze bezorgheid had ik een aantal pagina's eerder ook al uitgesproken: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 7953#77953)
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Martijn,
Ik snap je berzorgdheid. Maar wij hadden deze locatie niet gekozen als we er niet van overtuigd waren dat we hier ± 70 personen kunnen onderbrengen. Niet voor niets zijn we bij Albert en Monique op bezoek geweest en hebben we alles uitvoerig besproken en bekeken. Zij hebben hier feesten gehad met 100+ personen. Ook zal de ruimte uitgebreid worden met 2 partytenten. Deze zullen verwarmd worden, dus daar hoeven jullie je ook geen zorgen om te maken.
Met de beperkingen valt het dus reuze mee. We willen alleen wel een goed beeld krijgen wat iedereen meebrengt. Vorig jaar hadden we een ruimte waar we met de 40 man wel 3x in konden. Dit jaar is dat anders en zullen we daar goed mee om moeten gaan.
Als we daar met z'n allen rekening mee houden, ben ik ervan overtuigd dat het net zo'n succes als vorig jaar kan worden.
Roland
Ik snap je berzorgdheid. Maar wij hadden deze locatie niet gekozen als we er niet van overtuigd waren dat we hier ± 70 personen kunnen onderbrengen. Niet voor niets zijn we bij Albert en Monique op bezoek geweest en hebben we alles uitvoerig besproken en bekeken. Zij hebben hier feesten gehad met 100+ personen. Ook zal de ruimte uitgebreid worden met 2 partytenten. Deze zullen verwarmd worden, dus daar hoeven jullie je ook geen zorgen om te maken.
Met de beperkingen valt het dus reuze mee. We willen alleen wel een goed beeld krijgen wat iedereen meebrengt. Vorig jaar hadden we een ruimte waar we met de 40 man wel 3x in konden. Dit jaar is dat anders en zullen we daar goed mee om moeten gaan.
Als we daar met z'n allen rekening mee houden, ben ik ervan overtuigd dat het net zo'n succes als vorig jaar kan worden.
Roland
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi hoi,
Ik denk gewoon dat we moeten opletten dat we geen feestruimte hebben waar alléén plaats is voor boeken, laptops, folders e.d. Daar zou je ongeveer een marktkraam aan ruimte voor moeten reserveren. Mensen zien, spreken, ontmoeten, daar moet voor mijn gevoel de nadruk op liggen.
Het is een meeting, geen vakantiebeurs. Dat wil niet zeggen dat iedereen alles moet thuislaten, maar dat het ook niet alleen filmpjes en foto's kijken wordt.
En daar is ruimte genoeg voor!
Groetjes,
Monique
Ik denk gewoon dat we moeten opletten dat we geen feestruimte hebben waar alléén plaats is voor boeken, laptops, folders e.d. Daar zou je ongeveer een marktkraam aan ruimte voor moeten reserveren. Mensen zien, spreken, ontmoeten, daar moet voor mijn gevoel de nadruk op liggen.
Het is een meeting, geen vakantiebeurs. Dat wil niet zeggen dat iedereen alles moet thuislaten, maar dat het ook niet alleen filmpjes en foto's kijken wordt.
En daar is ruimte genoeg voor!
Groetjes,
Monique
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vaak spreek ik mensen aan over hun fotoboek. Dan heb je tenminste iets om over te kletsen. Maar goed, het zal wel loslopennieuwenoord schreef:Ik denk gewoon dat we moeten opletten dat we geen feestruimte hebben waar alléén plaats is voor boeken, laptops, folders e.d. Daar zou je ongeveer een marktkraam aan ruimte voor moeten reserveren. Mensen zien, spreken, ontmoeten, daar moet voor mijn gevoel de nadruk op liggen.