Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hostel manhattan Inn: ervaringen en locatie

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Suzzz
Amerika-ontdekker

hostel manhattan Inn: ervaringen en locatie

Bericht door Suzzz »

Hoi Allemaal,

eind september verblijven bij als stopover op onze reis naar Californie 2 nachten in New York. Aangezien de hotels daar belachelijk duur zijn willen we in een hostel slapen. Iemand enige ervaring met hostel Manhattan Inn op de 303 West 30th Street in New York? Het lijkt een vrij goede prijs kwaliteit verhouding te zijn (ong 46 dollar pppn incl ontbijt en dan met prive badkamer). En ook de locatie is volgens mij niet echt slecht (tussen ground zero en central park, vlakbij het empire state building.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen, en mochten die slecht zijn: hebben jullie alternatieven in ong deze prijsklasse??

Alvast bedankt!
Nonaj
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Nonaj »

Ik heb er vorig jaar 5 dagen overnacht en mijn ervaringen met het hostel zijn goed. Bedden lagen wel lekker, je hebt een TV op de kamer, je kunt er internetten, goed ontbijt, het is er schoon en ze hebben kluisjes (die kosten wel geld, maar goed).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer