Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tijdelijk banketbakker zijn in de VS
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Tijdelijk banketbakker zijn in de VS
Het volgende oproepje plaats ik namens een Nederlander, die een bakkerij in Californie heeft:
hallo amerika liefhebbers.
vreemde vraag voor deze plaats. maar ik doe het toch. sinds jaar heb ik een nederlandse broodbakker en een nederlandse banket bakker in dienst. de nederlandse broodbakker die ik nu heb is intussen getrouwd met een amerikaanse en mag dus blijven. maar mijn nederlandse banketbakker gaat dus volgend jaar weer terug naar nederland. ik ben dus op zoek naar een opvolging van deze banketbakker. het gaat voor een periode van 1 1/2 jaar in california (halverwege LA en SF aan de kust) in een plaatje wat san luis obispo heet.
zijn er onder jullie misschien die een vriend of kennis hebben die in de bakkerij wereld bekend zijn of zijn er mensen die weten of er mensen zijn die voor een tijdje naar amerika willen en toevallig banket bakker zijn. als dat het geval is laat ze dan even kontakt met me opnemen via utopiabakery@yahoo.com en ik zal dan kontakt zoeken met hem of haar.
de kandidaten moeten uiteraard over goede referenties beschikken en op z'n minst een bakkers opleiding hebben genoten. en werkzaam zijn in de bakkerij branche omdat dit de enige mogelijkheid is dat ze voor mij als bakker kunnen werken.
homeland security does not allow non bakers to work in my bakery unless they are american,
het is van 1 july 2007 t/m 31/12/2008
ben benieuwd of er reacties komen.
kees/vs
hallo amerika liefhebbers.
vreemde vraag voor deze plaats. maar ik doe het toch. sinds jaar heb ik een nederlandse broodbakker en een nederlandse banket bakker in dienst. de nederlandse broodbakker die ik nu heb is intussen getrouwd met een amerikaanse en mag dus blijven. maar mijn nederlandse banketbakker gaat dus volgend jaar weer terug naar nederland. ik ben dus op zoek naar een opvolging van deze banketbakker. het gaat voor een periode van 1 1/2 jaar in california (halverwege LA en SF aan de kust) in een plaatje wat san luis obispo heet.
zijn er onder jullie misschien die een vriend of kennis hebben die in de bakkerij wereld bekend zijn of zijn er mensen die weten of er mensen zijn die voor een tijdje naar amerika willen en toevallig banket bakker zijn. als dat het geval is laat ze dan even kontakt met me opnemen via utopiabakery@yahoo.com en ik zal dan kontakt zoeken met hem of haar.
de kandidaten moeten uiteraard over goede referenties beschikken en op z'n minst een bakkers opleiding hebben genoten. en werkzaam zijn in de bakkerij branche omdat dit de enige mogelijkheid is dat ze voor mij als bakker kunnen werken.
homeland security does not allow non bakers to work in my bakery unless they are american,
het is van 1 july 2007 t/m 31/12/2008
ben benieuwd of er reacties komen.
kees/vs
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Leuk hoor, een hollandsche bakker
http://www.utopiabakery.com/
Ze hebben nog niet zoveel keuze als hier maar toch:
Pannekoeken
World Famous Dutch Pancakes with:
* Dutch Stroop Syrup - $6.00
* Bacon & Syrup - $8.00
* Apple, Raisin & Syrup - $8.50
* Ham, Cheese, & Syrup - $8.50
Ze hebben nog niet zoveel keuze als hier maar toch:
Pannekoeken
World Famous Dutch Pancakes with:
* Dutch Stroop Syrup - $6.00
* Bacon & Syrup - $8.00
* Apple, Raisin & Syrup - $8.50
* Ham, Cheese, & Syrup - $8.50
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hmmm, die pannekoeken doen me denken aan jullie 'Pannekoekenbakker': http://www.pannekoekenbakker.nl/
Heerlijk lekker, en voor herhaling vatbaar!
Heerlijk lekker, en voor herhaling vatbaar!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Afgelopen zomer ben ik, samen met Marjan en Jan, bij Kees op bezoek geweest in zijn bakkerij in San Luis Obispo. Kees heeft toen even wat tijd vrijgemaakt en we hebben gezellig een half uurtje met hem koffie gedronken en gekletst. Zie ook mijn liveverslag van dit jaar bij 30 juni.
Het is jammer dat ik niet de vereiste papieren heb anders zou ik het wel weten.
Kees heeft een mooie zaak en je zit daar ook nog eens in een schitterende omgeving, vlakbij de kust.

Roland
Het is jammer dat ik niet de vereiste papieren heb anders zou ik het wel weten.
Roland
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Volgens mij staat deze bakker ook in het enige echte officiele 'Kustweg-lijstje' van Spaceace 
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
Dutch-Kitty
- Amerika-ontdekker
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 9062 Weergaves