Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
emigreren- wat is de gemiddelde leeftijd?
emigreren- wat is de gemiddelde leeftijd?
Hallo allemaal,
Ik had een vraagje: wat is de gemiddelde leeftijd om te emigreren naar amerika? Ik kan me voorstellen dat het voor een 18-jarige niet mogelijk is?
Ik wil binnen 2 jaar in amerika/canada gaan studeren voor een jaar.Ik heb reeds informatie van een aantal organisaties.Het liefst wil ik naar santa barbara of toronto gaan. zijn er op dit moment jongeren die ook willen gaan studeren in amerika of iemand die het ooit heeft gedaan?
Heeft iemand ervaring met de organisaties Aspect of EF ? Zo ja, wat zouden jullie me aanraden?
Alvast bedankt
Nikka
Ik had een vraagje: wat is de gemiddelde leeftijd om te emigreren naar amerika? Ik kan me voorstellen dat het voor een 18-jarige niet mogelijk is?
Ik wil binnen 2 jaar in amerika/canada gaan studeren voor een jaar.Ik heb reeds informatie van een aantal organisaties.Het liefst wil ik naar santa barbara of toronto gaan. zijn er op dit moment jongeren die ook willen gaan studeren in amerika of iemand die het ooit heeft gedaan?
Heeft iemand ervaring met de organisaties Aspect of EF ? Zo ja, wat zouden jullie me aanraden?
Alvast bedankt
Nikka
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Kijk eens hier: http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=796
-
Dennis
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Uit het Visa Bulletin van het State Department van augustus 2004:
Met andere woorden, de gemiddelde immigrant als gevolg van de visaloterij is behoorlijk jong!E. FY-2003 DIVERSITY VISA STATISTICAL AND TREND ANALYSIS
In fiscal year 2003, Department of State embassies and consulates issued 48,115 diversity visas to persons from 158 countries/geographic entities.
The “typical” principal applicant issued a diversity visa was a male professional, aged 26-30, holding a university degree.
(...)
Principal applicants were predominantly young adults between the ages of 21 and 35. 26-30 year old applicants represented the largest group, 26% of the total, with those aged 21-25 years comprised 21.5% and aged 31-35 accounted for 18.6% of the total. Only 5% of principal applicants were over 50 years old.
When derivative beneficiaries are added, persons 20 years old and younger account for 28% of all DV recipients.
-
daisydog
- Amerikafan
- Contacteer:
Je leeftijd is volgens mij niet de beslissende factor bij de kans op een visa. Meer de manier waarop je een visa kan bemachtigen. Als je bv trouwt met een amerikaans staatsburger maakt het niet uit of je nu 18 bent of 45.Ik had een vraagje: wat is de gemiddelde leeftijd om te emigreren naar amerika? Ik kan me voorstellen dat het voor een 18-jarige niet mogelijk is?
Jij hebt het trouwens over emigreren naar Amerika, en een jaartje studeren....dat is volgens mij nog wel een verschil...
Misschien hoort dit in een ander thread terecht..
Maar ik ben wel benieuwd naar de redenen waarom mensen die geen directe link met de VS hebben (zoals echtgenoot, vriend(in), werk) zo graag naar de VS willen emigreren?
Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd. Ik heb het idee dat er nogal wat misverstanden bestaan over het leven hier. Zo kreeg ik laatst een Instant Message van iemand van dit forum die veronderstelde dat je in de VS voor dezelfde baan veel meer salaris kreeg.daisydog schreef:Maar ik ben wel benieuwd naar de redenen waarom mensen die geen directe link met de VS hebben (zoals echtgenoot, vriend(in), werk) zo graag naar de VS willen emigreren?
studeren in de vs
Hallo allemaal,
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik woon in België, dus naar eindhoven gaan zie ik niet echt zitten.
Ikzelf denk er nog niet over na om te emigreren naar Amerika ,het leek me gewoon leuk om even te weten op welke leeftijd de meesten emigreren. Ik heb veel vrienden in Amerika.
Maar weten jullie ook op Aspect en EF goede organisaties zijn, mischien zijn er nog wel andere?
Alvast bedankt
Groetjes
Nikka
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik woon in België, dus naar eindhoven gaan zie ik niet echt zitten.
Ikzelf denk er nog niet over na om te emigreren naar Amerika ,het leek me gewoon leuk om even te weten op welke leeftijd de meesten emigreren. Ik heb veel vrienden in Amerika.
Maar weten jullie ook op Aspect en EF goede organisaties zijn, mischien zijn er nog wel andere?
Alvast bedankt
Groetjes
Nikka
Re: emigreren- wat is de gemiddelde leeftijd?
ik was 18 jaar oud toen ik permanent naar amerika verhuisde.Nikka schreef:Hallo allemaal,
Alvast bedankt
Nikka
Live and let live is what I aspire to
American
Californian
American
Californian
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ik was 21, maar mijn zusje 11, broers 17 en 19. Maar ja, de eigenlijke emigrant, waar het hen betrof, was mijn vader natuurlijk. Voor mij niet, want ik was volwassen en dus moest ik mijn eigen groene kaart regelen (met alle rotzooi vandien).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Tja, ik heb ook flink moeten vechten. Mijn ouders wilden mij niet hier hebben, dus van hen had ik minimale steun. Misschien dat ik daarom zo zeker weet dat dit mijn plek is, ik heb hem zelf gekozen.
Vaak nemen mensen aan, dat het mij allemaal is aan komen waaien, omdat mijn ouders al (een jaar) hier waren. Zonder in persoonlijke details te treden is niets minder waar.
Vaak nemen mensen aan, dat het mij allemaal is aan komen waaien, omdat mijn ouders al (een jaar) hier waren. Zonder in persoonlijke details te treden is niets minder waar.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2804 Weergaves
-
Laatste bericht door newamsterdam
-
- 3 Reacties