Ik ga over 2 weken naar Amerika voor drie maanden studie.
Hoop op reacties, zsm! Alvast bedankt!
Groetjes, Augusta
hmmm, Ik ken anders 5 Nederlanders (naast een paar Fransen en Engelsen) hier in L.A. die illegaal zijn en stevig op zoek zijn naar Amerikaanse meisjes/jongens om te trouwen voor de green card!!! Overwegend werken zijn in bars (tips) of maken ze huizen schoon!!! Ze kunnen niet terug, want zij kwamen het land binnen met een of ander programma dat ze je foto en vingerafdruk nemen bij de grens?fcolos schreef:Just like I said
Als je voor niet zo'n lange tijd gaat, en je papiertjes kloppen netjes, valt het allemaal reuze mee. We zijn tenslotte geen land vol Mexicanen die zich illegaal willen komen vestigen
Volgens mij kunnen ze altijd terug naar hun eigen land?? maar dan nooit meer of pas na een jarenlange wachttijd weer terug naar de States?Xerxes schreef:hmmm, Ik ken anders 5 Nederlanders (naast een paar Fransen en Engelsen) hier in L.A. die illegaal zijn en stevig op zoek zijn naar Amerikaanse meisjes/jongens om te trouwen voor de green card!!! Overwegend werken zijn in bars (tips) of maken ze huizen schoon!!! Ze kunnen niet terug, want zij kwamen het land binnen met een of ander programma dat ze je foto en vingerafdruk nemen bij de grens?fcolos schreef:Just like I said
Als je voor niet zo'n lange tijd gaat, en je papiertjes kloppen netjes, valt het allemaal reuze mee. We zijn tenslotte geen land vol Mexicanen die zich illegaal willen komen vestigen
Meer info hier: http://www.twmlaw.com/resources/general26cont.htm"The statute defines "unlawfully present" as being in the United States "after the expiration of the period of stay authorized by the Attorney General," or being present without being admitted or paroled. As of April 1, 1997, an alien who has been unlawfully present in the United States for more than 180 days but less than one year and who voluntarily leaves the country is ineligible for admission or reentry to the United States for three years. An alien unlawfully present for one year or more and who leaves or is removed from the United Statesis inadmissible for ten years. These two provisions arecolloquially known as the 3/10 year bar. A related new ground ofinadmissibility affects aliens who have been unlawfully present in the United States for an aggregate period of more than one year,and who seek to reenter without being admitted."
wiepster schreef:Volgens mij kunnen ze altijd terug naar hun eigen land?? maar dan nooit meer of pas na een jarenlange wachttijd weer terug naar de States?Xerxes schreef: hmmm, Ik ken anders 5 Nederlanders (naast een paar Fransen en Engelsen) hier in L.A. die illegaal zijn en stevig op zoek zijn naar Amerikaanse meisjes/jongens om te trouwen voor de green card!!! Overwegend werken zijn in bars (tips) of maken ze huizen schoon!!! Ze kunnen niet terug, want zij kwamen het land binnen met een of ander programma dat ze je foto en vingerafdruk nemen bij de grens?