Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vragen en opmerkingen AA-meeting 2006

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Laat de berichtjes maar staan, dan is het gewoon duidelijk en komt het onderwerp niet meer terug als iemand het toevallig gemist heeft.

Ik neem absoluut niemand iets kwalijk, echt niet.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

kastelke schreef:Nadat ik nog een aantal PB-tjes had gekregen had ik de knoop doorgehakt: wij komen! Maar toen werd het plots een paardenstal (en ik ben zeer allergisch aan paarden, maar zou eventueel per uitzondering een poging kunnen doen om het met dubbele medicatie trachten te overleven) én mochten kinderen niet meekomen (onze 12-jarige zoon gaat overal mee naartoe, hij is het gewoon om tussen volwassenen te zitten), maken dat wij er dus toch niet bij zullen zijn. Spijtig, want als ik die foto's hier zo bekijk, en de sfeer ondertussen merk... Iedereen heeft er duidelijk zin in!
Bij het lezen van het beginstukje van je bericht, dacht ik even, "hey ze komt toch!". Maar toen ik verder las zag ik dat je toch niet komt. Jammer Elke .. ik begrijp je bezwaren als geen ander. Dat was voor mij ook een reden dat ik niet kon toezeggen. Maar dankzij het vriendelijke aanbod van Marjan om mee te denken, heb ik toch de knoop doorgehakt en ons aangemeld.

Misschien dat je bij wijze van hoge uitzondering, je zoontje ergens onder kunt brengen en alsnog kan komen. Uiteraard kun je die beslissing alleen maar zelf maken .. Maar ik zou het héél leuk vinden als je komt : ))

Wat betreft medicijnen .. wat voor medicijnen gebruiken jullie dan? Ik heb alleen medicijnen voor hooikoorts die ik slik in het hooikoortsseizoen. Ik gebruik dus sinds juli/augustus dus geen medicijnen meer. Ik ben ook zeer allergisch voor fruit, stof en katten enzo, maar dat moet ik mijden .. en heb daar geen medicijnen voor. Vandaar ben ik benieuwd voor degenen die van plan zijn medicijnen te nemen voor de meeting, wat voor medicijnen dat dan zijn ...
Laatst gewijzigd door Sandy op 06 sep 2006, 13:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Sandy
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Misschien dat je bij wijze van hoge uitzondering, je zoontje ergens onder kunt brengen en alsnog kan komen. Uiteraard kun je dat natuurlijk alleen zelf beslissen .. Maar ik zou het héél leuk vinden als je komt : ))
Een van de redenen dat er gekozen is voor géén kinderen is juist dat de ruimte toch beperkt is. De limiet van 70 is bewust gekozen vanwege de ruimte en als iedereen kinderen mee gaat nemen, moet je dus nog minder mensen toe laten, omdat kinderen toch ook ruimte innemen.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

nieuwenoord schreef: Een van de redenen dat er gekozen is voor géén kinderen is juist dat de ruimte toch beperkt is. De limiet van 70 is bewust gekozen vanwege de ruimte en als iedereen kinderen mee gaat nemen, moet je dus nog minder mensen toe laten, omdat kinderen toch ook ruimte innemen.
Heb ik alle begrip voor hoor! En ook al is onze zoon veel meer Amerika-enthousiasteling (én kenner) dan ik of mijn man, we zijn er nog maar één keer op reis geweest.

@Sandy: na heel lang zoeken (regulier en homeopatisch) heb ik sinds dit jaar Estivan 20 mg van Almirall. Alle andere dingen hielpen (na een tijdje) niet meer, of ik werd er enorm slaperig van. Met paarden (mijn ergste allergeen) heb ik het nog niet geprobeerd, en in combinatie met alcohol ook niet (moet daar trouwens ook mee oppassen, zit een stof in witte wijn waar ik allergisch voor ben).
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Bjorn
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Bjorn »

Spijtig Kastelke dat jullie niet komen, dan zou ik niet meer de enigste Belg geweest zijn :)
Mag er voor 1 kind ook geen uitzondering gemaakt worden?
Je kan het verslag van mijn 1e Amerikareis lezen op volgende link....
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Bjorn schreef:Spijtig Kastelke dat jullie niet komen, dan zou ik niet meer de enigste Belg geweest zijn :)
Mag er voor 1 kind ook geen uitzondering gemaakt worden?
Ik zou daar persoonlijk geen problemen mee hebben .. maar ik kan het begrijpen wanneer het organisatie team daar één lijn in wil trekken vanwege de grootte van de groep. Zo krijg je ook geen kwade gezichten. Misschien dat een duidelijke leeftijdsgrens kan worden gegeven of een max aan het aantal introducees dat je per forumlid mag opgeven. Ik begrijp dat Elke's zoon heel leergierig is en zo'n meeting voor hem ook heel waardevol kan zijn... Zeker met het oog op hun komende emigratie, waar hij natuurlijk ook deel van uitmaakt .. Maar helaas valt hij dan net buiten de boot omdat hij 12 is - In mijn geval zijn mijn kinderen nog klein en heeft zo'n meeting voor hen geen toegevoegde waarde ... en zouden ze dus een ander forumlid zijn/haar plaats kunnen ontnemen, die er wel wat aan heeft ... In Elke's geval vind ik dat anders ...

Maar ook wat betreft eventuele andere bezwaren ... Een meeting met kinderen heeft natuurlijk wel een heel ander karakter. En ik kan me goed voorstellen dat niet iedereen daar zin in heeft ... en begrijpelijk ook. Maar bij wijze van een uitzondering, zullen de volwassenen nog steeds beduidend in de meerderheid zijn ; ))

Maar daar kan alleen het organisatie team over beslissen - al vind ik dit een prachtig betoog ;)
Laatst gewijzigd door Sandy op 06 sep 2006, 19:17, 4 keer totaal gewijzigd.
Sandy
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Sandy schreef:[ een max aan het aantal introducees dat je per forumlid mag opgeven.
[/color]
Staat duidelijk aangegeven forumlid met partner of 1 introduce
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Sandy, ik zou niet willen dat men voor mij een uitzondering maakt hoor! En voor mijn gezondheid zou de aanwezigheid van de paarden ook geen goed doen, de kans is groot dat ik 3 dagen later pas terug een beetje opknap. We zullen het hier wel eens bekijken via de webcam die ze gaan plaatsen. ;-)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

kastelke schreef:Sandy, ik zou niet willen dat men voor mij een uitzondering maakt hoor!
Begrijp het helemaal ... Nou wie weet besluit je alsnog om je grote jongen onder te brengen ..
En anders zwaai ik wel even naar je op de webcam ;)
Sandy
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Mag ik inmiddels aannemen (na de 71 aanmeldingen) dat er niet meer aangemeld kan worden, of geldt alleen de definitieve lijst (die nu "pas" op 39 staat)?
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Ja, daar was ik ook benieuwd naar :)

Ik wou eigenlijk even wachten tot na 25 september met betalen, omdat ik nogal in 't rood sta :oops: , maar als mijn aanmelding nu nog niet definitief is en er dus nog mensen in de plaats kunnen komen, moet ik toch maar vast gaan betalen :)
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Ik zit in het zelfde schuitje als Marjol :oops: Ik kan pas na 24 september betalen omdat dan pas de studiefinanciering binnen is..... Collegegeld is net afgeschreven :(
Geldt de aanmelding pas als er betaald is ? In dat geval moet ik kijken of ik het ergens kan lenen.......
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

rene.jager schreef:Mag ik inmiddels aannemen (na de 71 aanmeldingen) dat er niet meer aangemeld kan worden, of geldt alleen de definitieve lijst (die nu "pas" op 39 staat)?
Inmiddels 44 :wink:

De organisatie heeft inmiddels de koppen bijelkaar gestoken en we komen hier vandaag of morgen nog op terug via het "Mededelingen-topic".

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

• Iedereen dient zich (opnieuw) aan te melden vóór 1 november a.s. via meeting2006@nieuwenoord.nl

Als je vóór 1 november betaald hebt moet het goed zijn.
Tenminste, ik zou het raar vinden als er zich meer mensen kunnen aanmelden omdat nog niet iedereen betaald heeft.

Groetjes van Marloes
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

Lijkt mij ook. Zo staat het ook in de mail:

Vriendelijk verzoeken wij jullie de bijdrage van EUR 27,50 p.p. zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 1 november a.s., over te maken

Nu ben ik niet zo dat ik het dan pas 2 dagen van te voren overmaak. Maar ik neem aan dat deze datum zo staat omdat er na die datum een cateraar etc betaald dient te worden.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Ah, we hebben mail :)

Het moet nu voor 15 oktober betaald zijn. Prima, dat is ruimschoots ná 25 september ;)
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Ik zie het ook, het berichtje wat ik hierboven heb geschreven gaat dus niet meer op.

Groetjes van Marloes
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Marjol schreef:Ah, we hebben mail :)

Het moet nu voor 15 oktober betaald zijn. Prima, dat is ruimschoots ná 25 september ;)
Hebben wij, arme, in het rood staande amerikaliefhebbers weer geluk :D
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Wat het organisatieteam heeft besloten betreffende aanmeldingen en betalingen, kun je hier lezen.
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Gast

Bericht door Gast »

Wij zijn gisteren bij stal Nieuwenoord op bezoek geweest (na uitnodiging) en zijn onwijs hartelijk en gastvrij ontvangen door Albert en Monique en hun kids.
De locatie voor de AA-meeting is echt perfect in onze ogen, een mooie schone frisse en toch knusse ruimte met volop mogelijkheden!
Goed besloten organisatieteam, en ontzettend leuk dat Albert en Monique dit aangeboden hebben.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer