Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Elektra (föhn, iPad, opladers, laptop, enz)
-
RolandConnie
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Elektra (föhn, iPad, opladers, laptop, enz)
Kan ik gewoon mijn elektrische apparaten meenemen naar Amerika en daar een reisstekker voor gebruiken? Ik weet dat ik mijn föhn waarschijnlijk niet mee kan nemen want die kan alleen op 230 volt.
Re: Elektra (föhn, I pad, opladers, laptop, enz)
Je hebt de vraag al beantwoord, zolang er 110-230 op staat is het prima.
-
RolandConnie
- Amerika-ontdekker
Maar op de IPad staat niks op de stekker. Is het misschien zo dat een föhn te krachtig is of zo en de kleine apparaten altijd overal gebruikt kunnen worden?
Op de Ipad stekker staat het in lichtgrijs, om precies te zijn "110-240". Kleine apparaten hebben vaak een adapter er tussen(bv de dikke stekker van de ipad, of adapter blok van een laptop) dus dan moet de stroom sowieso getransformeerd worden. Bij een fohn zit gewoon een 220 motor in, vandaar dat je ook niet moet fohnen in bad. Althans dat denk ik 
-
RolandConnie
- Amerika-ontdekker
Re: Elektra (föhn, iPad, opladers, laptop, enz)
Thanks voor jullie informatie, hier kan ik wat mee