Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vragen en opmerkingen AA-meeting 2006

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Sandy schreef:Ook aangemeld en betaald - Moet ik mijn karaoke installatie nog meenemen? ;)
Dat lijkt me eigenlijk best wel leuk ! En dan met z'n allen liedjes over Amerika gaan zingen.

Er is wel 1 drempel: ik durf alleen te zingen als ik genoeg alcohol op heb, en dan is de informatiewaarde voor AllesAmerika wel een stuk beperkter natuurlijk......
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
ess
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door ess »

Jasmino schreef:
Sandy schreef:Ook aangemeld en betaald - Moet ik mijn karaoke installatie nog meenemen? ;)
Dat lijkt me eigenlijk best wel leuk ! En dan met z'n allen liedjes over Amerika gaan zingen.

Er is wel 1 drempel: ik durf alleen te zingen als ik genoeg alcohol op heb, en dan is de informatiewaarde voor AllesAmerika wel een stuk beperkter natuurlijk......
Wat drink je wijn of iets sterkers, dit willen we niet missen natuurlijk :D
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Jasmino schreef:
Dat lijkt me eigenlijk best wel leuk ! En dan met z'n allen liedjes over Amerika gaan zingen..
LOL het was natuurlijk een grapje ... Hoewel manlief in Italie wel heeft meegedaan aan Karaoke :shock: :oops:
Volgens hem is het juist voor mensen die niet kunnen zingen - Maar wij beschikken "gelukkig" niet over een eigen karaoke set ...
Overigens drink ik graag een wijntje met je Jacqueline : ))
Sandy
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Sandy schreef:Overigens drink ik graag een wijntje met je Jacqueline : ))
Daar houd ik je aan!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Jasmino schreef:
Sandy schreef:Overigens drink ik graag een wijntje met je Jacqueline : ))
Daar houd ik je aan!
Jacqueline je moet wel nuchter blijven hoor...... :wink:

Er moet ook weer een groepsfoto gemaakt worden. Ik zou trouwens niet weten hoe je 70 personen op één foto moet krijgen? We zitten trouwens al bijna op dat aantal!!!

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
yvet
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door yvet »

Speciale mededeling voor Doreennicole,

Ik wil heeeeeeeeel erg graag BBQ chips van Lays 1 of 2 grote zakken :help:
Ik ga wel wat meenemen vanuit hierzo maar dat is dan allang weer op.....

Dus mocht je nog ruimte hebben, dan graag....
Zo niet dan pech...
http://ucla.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

yvet schreef:Speciale mededeling voor Doreennicole,

Ik wil heeeeeeeeel erg graag BBQ chips van Lays 1 of 2 grote zakken :help:
Ik ga wel wat meenemen vanuit hierzo maar dat is dan allang weer op.....

Dus mocht je nog ruimte hebben, dan graag....
Zo niet dan pech...
Oooooohhhhhh, mag ik ook een zak?????? :lol:
ess
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ess »

hekkie schreef:
Jasmino schreef: Daar houd ik je aan!
Jacqueline je moet wel nuchter blijven hoor...... :wink:

Er moet ook weer een groepsfoto gemaakt worden. Ik zou trouwens niet weten hoe je 70 personen op één foto moet krijgen? We zitten trouwens al bijna op dat aantal!!!

Marjan
Jawel dat lukt best een beetje inkrimpen allemaal. :lol:
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

hekkie schreef:Er moet ook weer een groepsfoto gemaakt worden. Ik zou trouwens niet weten hoe je 70 personen op één foto moet krijgen? We zitten trouwens al bijna op dat aantal!!!
Volgens mij Jasmino nog steeds haar complete lenzen-set. Daar zit vast ook wel een groothoek bij :)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Zelfs met groothoek wordt dat wel lastig denk ik, maar we proppen wel wat.
Grote Amerikaanse vlag op de achtergrond....moet wel een heeeeeeele grote vlag worden :)

Nog even over de posters: ik ben bezig uit te zoeken hoe en wat, maar als ik ze op posterpapier wil laten drukken kost dat zo 60 euro per poster!
Dat vind ik erg veel,zeker als ik er zelf ook nog een heel klein beetje iets aan wil verdienen.

Op fotopapier is beduidend goedkoper. Ik heb zelf posters hiervan ingelijst en dat gaat ook prima. Ze zijn dan alleen wel glanzend.

Ik zoek nog ff door en post wel een apart topic als ik er uit ben.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Iris_1982 schreef:Nog even over de posters: ik ben bezig uit te zoeken hoe en wat, maar als ik ze op posterpapier wil laten drukken kost dat zo 60 euro per poster!
Dat vind ik erg veel,zeker als ik er zelf ook nog een heel klein beetje iets aan wil verdienen.

Op fotopapier is beduidend goedkoper. Ik heb zelf posters hiervan ingelijst en dat gaat ook prima. Ze zijn dan alleen wel glanzend.

Ik zoek nog ff door en post wel een apart topic als ik er uit ben.
Iris,

EUR 60 voor een poster is inderdaad wel erg veel. Ben benieuwd wat het op fotopapier kost. Laat het ons t.z.t. nog eens weten. Wil nog steeds graag foto nr. 4 (de zwart-wit foto met de gele taxi) van je kopen.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

Coyote schreef:EUR 60 voor een poster is inderdaad wel erg veel. Ben benieuwd wat het op fotopapier kost. Laat het ons t.z.t. nog eens weten. Wil nog steeds graag foto nr. 4 (de zwart-wit foto met de gele taxi) van je kopen.
50x75 kost bij Pixum 10 euro. Da's dus op glans afgedrukt.
Zo zijn er nog meer aanbieders met vergelijkbare prijzen, zoals bijvoorbeeld de HEMA.

Een Poster is natuurlijk nog wel iets groter maar daar betaal je dan ook naar :)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
JGK
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door JGK »

Iris_1982 schreef:Zelfs met groothoek wordt dat wel lastig denk ik, maar we proppen wel wat.
Grote Amerikaanse vlag op de achtergrond....moet wel een heeeeeeele grote vlag worden :)
Kijk eens op http://www.superflag.com; misschien kunnen we deze vlag huren; is "maar" 77 x 154 meter. Moet toch groot genoeg zijn voor onze groep. :dance:
Jan Gijs
ess
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ess »

JGK schreef:
Iris_1982 schreef:Zelfs met groothoek wordt dat wel lastig denk ik, maar we proppen wel wat.
Kijk eens op http://www.superflag.com; misschien kunnen we deze vlag huren; is "maar" 77 x 154 meter. Moet toch groot genoeg zijn voor onze groep. :dance:
Met die vlag kunnen we heel beesd versieren :shock:
Onze Amerika Site
Blog tijdens onze reizen
Facebook
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Met die vlag kunnen we heel beesd versieren
Tjonge, moet ik vast vergunning aanvragen bij de gemeente?
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

De kans is heel reëel dat ik mijn camera, inclusief groothoeklenzen, dan helemaal niet meer heb. Ik heb hem momenteel al op marktplaats staan.

Los daarvan, was ik me serieus aan het afvragen of ik de camera überhaupt zou meenemen. Ik zou toch graag meer met mensen willen kletsen en ik heb geen zin om de hele avond de camera mee te slepen en erop te passen. Als ik hem alleen meeneem voor de groepsfoto, heb ik toch de hele uitrusting ergens in een hoekje liggen, of in mijn auto, en dat voelt niet zo veilig, vooral niet in een heel grote groep. Vorig jaar was de groep gewoon een stuk kleiner.

En als laatste, is een groepsfoto met 70 personen alleen mogelijk als we daarvoor een decor hebben met verschillende niveau's, anders krijgen we dat er nooit op, zelfs niet met een groothoek.

Maar, misschien voelt iemand anders uit de groep zich geroepen? In dat geval geef ik het stokje graag over.
Winston Churchill

Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

ook ik wil mijn dure apparatuur liever niet meenemen......
En ik denk idd ook dat je 70 man nooit op een groothoek krijgt.
misschien een foto in delen en dan in photoshop aan elkaar plakken? :)
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

hekkie schreef:Jacqueline je moet wel nuchter blijven hoor...... :wink:

Panorama foto : ))
Een foto van de ene helft en één van de andere helft .. En dan in Photoshop bewerken tot een panorama ..
Ik maak 'm wel ... Ik ben niet zo fotogeniek ... Meestal gaan voor een goede foto van mij, eerst 5 mislukte aan vooraf ;)

Er worden verder toch niet veel foto's gemaakt hoop ik :shock:
Sandy
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

Misschien is dit iets http://www.cs.ubc.ca/~mbrown/autostitch/autostitch.html
Werkt prima!

Groetjes Elly
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Ik heb me zojuist toch maar aangemeld, de 70 kwam akelig dichtbij... :)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer