Waar en voor welke periode heb je dat gevonden?kalaman schreef:Anderzijds heb ik vorige week 725€ betaald voor Brussel - San Francisco Seattle - Brussel, wat ook niet bepaald slecht te noemen is.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: vergelijk de vliegticketprijzen!
- inge67
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: Vliegen naar Amerika: vergelijk de vliegticketprijzen!
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
24 juni tot 15 juli. Geboekt in een kantoor van Connections. Daar waar de prijs op hun website, voor identiek dezelfde vluchten, rond de 900€ was... 

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
@mtl en kalaman: ik begrijp jullie standpunt zeker ook hoor! Maar ik had alles uitgeteld vanuit Brussel (vlucht Brussel-Valencia, hotel valencia aan de luchthaven, vlucht naar Alaska en dan Thalys terug naar Brussel) en ik kwam op 721 euro! Eten op de luchthaven is voor mij niet nodig: ik krijg eten aan boord en dat is genoeg voor mij. Een koffietje drink ik wel eens, natuurlijk! Wat een gekke prijs: 721 euro! Ik vind reizen ook leuk: het gevoel van onderweg te zijn vind ik niet onaangenaam.
Maar ik begrijp dus echt wel dat niet iedereen hier enthousiast over is
Maar ik begrijp dus echt wel dat niet iedereen hier enthousiast over is

Een overzicht van onze reizen en reisverslagen: http://dieudriesopreis.blogspot.com
April 16': New York
Aug 16': ZW Canda + Hawaï
New York (3x) - Zuidwesten (3x) - Noordoosten - Hawaii (2x)
Australië - Nieuw-Zeeland
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
@Diewertje : maar dat werpt toch al een ander licht op de zaak, uit jouw post bleek immers niet dat de vlucht van uit Brussel ook al inbegrepen was
Daarnet nog een mail gekregen van Connections dat de vluchtregeling veranderd is voor onze reis met vertrek op 29 maart. Ze vroegen of ik akkoord was met de nieuwe vluchtregeling
die United hen voorgesteld had. Maar dat was ik dus niet…Ik weet inmiddels dat ze je sowieso meenemen en dan liefst op een voor hen zo voordelig mogelijke manier. Ineens hadden we
een tussenstop van nog geen uur in Montréal (bagage
?) en kwamen we ook nog eens een uur later aan in Las Vegas. Na een tweede telefoontje van Connections naar United waren ze
akkoord met mijn voorstel waardoor we nu maar 1 tussenstop meer hebben (initieel waren dat er 2) in Chicago (wat bovendien een niet onaangename luchthaven is om een stopover te hebben)
en ook nog eens een uur vroeger in Vegas aankomen dan oorspronkelijk voorzien. Hoe zeggen ze dat dan? “Degene die het meest zaagt krijgt ook het meest”?
.
Anderzijds een pluim voor Connections om alles binnen een tijdspanne van amper 2u op te lossen en om te boeken naar iets wat veel beter is dan de oorspronkelijke boeking van vorige week

Daarnet nog een mail gekregen van Connections dat de vluchtregeling veranderd is voor onze reis met vertrek op 29 maart. Ze vroegen of ik akkoord was met de nieuwe vluchtregeling
die United hen voorgesteld had. Maar dat was ik dus niet…Ik weet inmiddels dat ze je sowieso meenemen en dan liefst op een voor hen zo voordelig mogelijke manier. Ineens hadden we
een tussenstop van nog geen uur in Montréal (bagage

akkoord met mijn voorstel waardoor we nu maar 1 tussenstop meer hebben (initieel waren dat er 2) in Chicago (wat bovendien een niet onaangename luchthaven is om een stopover te hebben)
en ook nog eens een uur vroeger in Vegas aankomen dan oorspronkelijk voorzien. Hoe zeggen ze dat dan? “Degene die het meest zaagt krijgt ook het meest”?

Anderzijds een pluim voor Connections om alles binnen een tijdspanne van amper 2u op te lossen en om te boeken naar iets wat veel beter is dan de oorspronkelijke boeking van vorige week

- bedeve
- Amerika-expert
Dat is de "Wet van Sinterklaas " , Kalaman.kalaman schreef: Hoe zeggen ze dat dan? “Degene die het meest zaagt krijgt ook het meest”?.
Om te krijgen wat je wilt zul je het eerst duidelijk moeten vragen.
Als je niet duidelijk vraagt wat je wilt, krijg je iets anders.
*
Met dank aan Rob de Best die er een schitterend boek over schreef.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
bij ons, in Vlaanderen, zegt men ook nog iets anders, maar ik denk dat men dat in Nederland niet voor de volle 100% zal begrijpen..(sloeberen?)
"het leven is een soep en wie het meest sloebert heeft de meeste balletjes"...
"het leven is een soep en wie het meest sloebert heeft de meeste balletjes"...

- bedeve
- Amerika-expert
En een "arme sloeber " mist zijn ballen ?kalaman schreef: "het leven is een soep en wie het meest sloebert heeft de meeste balletjes"...
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
zie je wel dat ze dit in NL niet begrijpen
:
SLOBBEREN/SLOEBEREN
1) Drinken 2) Dierengeluiden 3) Flodderen 4) Hoorbaar eten 5) Hoorbaar drinken 6) Lebberen 7) Lobberen 8 ) Opslobberen 9) Sopperen 10) Slurpen 11) Slorpen 12) Slabben 13) Slabberen 14) Zacht slobberend drinken
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoo ... LOBBEREN/1

SLOBBEREN/SLOEBEREN
1) Drinken 2) Dierengeluiden 3) Flodderen 4) Hoorbaar eten 5) Hoorbaar drinken 6) Lebberen 7) Lobberen 8 ) Opslobberen 9) Sopperen 10) Slurpen 11) Slorpen 12) Slabben 13) Slabberen 14) Zacht slobberend drinken
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoo ... LOBBEREN/1
-
- Amerikafan
Heb via Skyscanner interessante vluchten gevonden naar Houston voor verschillende data in april! Helaas enkel vanaf Istanbul
...
Maar voor wie er toch wat aan heeft, flexibel is en geluk heeft met aansluitende vluchten kan dit natuurlijk wel interessant zijn! Zo stuit ik voor (rechtstreekse vluchten met Turkish Airlines) IST - IAH - IST op prijzen van 373 euro per persoon!
Enkele voorbeelden: 2 april tot en met 26 april, 8 april tot en met 19/22/23/26, ... Verschillende combinaties mogelijk!
Edit:
Ook gevonden op Skyscanner met United: 28/01 Istanbul - Chicago, 8/02 Chicago - Istanbul aan 368 euro

Maar voor wie er toch wat aan heeft, flexibel is en geluk heeft met aansluitende vluchten kan dit natuurlijk wel interessant zijn! Zo stuit ik voor (rechtstreekse vluchten met Turkish Airlines) IST - IAH - IST op prijzen van 373 euro per persoon!
Enkele voorbeelden: 2 april tot en met 26 april, 8 april tot en met 19/22/23/26, ... Verschillende combinaties mogelijk!
Edit:
Ook gevonden op Skyscanner met United: 28/01 Istanbul - Chicago, 8/02 Chicago - Istanbul aan 368 euro
Een overzicht van onze reizen en reisverslagen: http://dieudriesopreis.blogspot.com
-
- Amerikafan
Een nieuwe interessante prijs, opnieuw vertrekkende vanaf Madrid
Verschillende data (vb: 1/2/3/4/5 tem 14/15, ...) in februari: Madrid - Honolulu - Madrid vanaf 480 euro (2 tussenstops). Zelfde traject met maar 1 tussenstop in Dallas (en ruimte voor een overnachting) vind ik terug vanaf 498 euro. Terug te vinden op Skyscanner, Flugladen, ...

Verschillende data (vb: 1/2/3/4/5 tem 14/15, ...) in februari: Madrid - Honolulu - Madrid vanaf 480 euro (2 tussenstops). Zelfde traject met maar 1 tussenstop in Dallas (en ruimte voor een overnachting) vind ik terug vanaf 498 euro. Terug te vinden op Skyscanner, Flugladen, ...
Zeer mooie deal! Vind momenteel ook op verschillende sites dezelfde aanbiedingen terug, maar deze met amper 1 tussenstop in Dallas (en dus de meest interessante) ben ik nog niet tegengekomen. Thanks! Nu nog vrijaf krijgen... 

- Nati
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Wij volgen nu al een tijdje de prijzen voor een retourtje Las Vegas voor september en kwamen altijd uit rond 700€ p.p. of meer. Woensdagavond kwam ik echter een prijs tegen van 599 € met Lufthansa en/of United airlines met erg mooie vluchturen . Donderdagmiddag waren deze vluchten weer gestegen naar 672€
Is een ticketprijs echt zo variabel dat het kan wisselen op welk uur van de dag je zou reserveren ? En is 599€ een mooie prijs of moeten we toch nog een beetje geduld hebben ?

Is een ticketprijs echt zo variabel dat het kan wisselen op welk uur van de dag je zou reserveren ? En is 599€ een mooie prijs of moeten we toch nog een beetje geduld hebben ?
Hallo, Voor wie er iets mee is:
Bij WTC.NL heb ik vandaag 603 euro gezien voor BRU -> JFK van 7/8/13 tot 27/8/13 met Icelandair.
Bij WTC.NL heb ik vandaag 603 euro gezien voor BRU -> JFK van 7/8/13 tot 27/8/13 met Icelandair.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Div. Bestemmingen t/m juni va 548 bij klm
http://vakantie.klm.com/nl_nl/index.html#!northamerica
MVG
A3
MVG
A3
States visited: All except Alaska & Hawaii. Correction: all !
De les is: zie je een mooie prijs zoals die 599 euro dan meteen boeken. Een paar minuten later kan die mooie prijs weer weg zijn.Nati schreef:Wij volgen nu al een tijdje de prijzen voor een retourtje Las Vegas voor september en kwamen altijd uit rond 700€ p.p. of meer. Woensdagavond kwam ik echter een prijs tegen van 599 € met Lufthansa en/of United airlines met erg mooie vluchturen . Donderdagmiddag waren deze vluchten weer gestegen naar 672€![]()
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik ga kijken of ik weer een ticket kan bemachtigen van maximaal 500 euro, is me voorgaande jaren gelukt voor New-York en Fort Lauderdale. Nu kijken of het ook voor Chicago of Washington gaat lukken!

- Nati
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Omdat we deze middag in Antwerpen moesten zijn,zijn we eventjes binnengesprongen bij Connections en zij hadden tot vandaag promoties voor oa Brussel-Las Vegas met United voor 610 euro. Als we de voorgaande weken ticketprijzen opzochten op de diverse boekingssites was vertrekken vanuit Amsterdam( +/-600 a 700 euro ) altijd al goedkoper dan vanuit Brussel (+/- 750 a 800 euro) maar bij hen dus niet. Enige voorwaarde bij Connections was een huurauto(Avis) bij hen boeken of minstens 3 overnachtingen reserveren.Nati schreef:Wij volgen nu al een tijdje de prijzen voor een retourtje Las Vegas voor september en kwamen altijd uit rond 700€ p.p. of meer. Woensdagavond kwam ik echter een prijs tegen van 599 € met Lufthansa en/of United airlines met erg mooie vluchturen . Donderdagmiddag waren deze vluchten weer gestegen naar 672€![]()
Aangezien de prijs voor de huurauto bijna evenveel was dan bij Usa reisen hebben we niet getwijfeld en gelijk maar auto en vliegtuig vastgelegd.

- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
goede deal 

Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Zeker weten, de deals in de shop zijn dus toch voordeliger dan via het internet.

Ik vond KLM inderdaad ook best te doen toen ik keek voor prijzen tijdens de paasvakantie (1-14 april 2013).A3 schreef:Div. Bestemmingen t/m juni va 548 bij klm
MVG
A3
Memories...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 2088 Weergaves