hekkie schreef:doreennicole schreef:
Het is me eindeljk gelukt om bij de Postbank binnen te komen en het geld over te maken. Het lijkt alsof ze middernacht niet open zijn online. Kan er vaak niet in als ik 's avond US tijd probeer.
Maar net verwerkt, dus hopelijk op tijd.

Hallo Doreen,
Ik werk zelf ook met de Postbank, maar 's nachts heb ik normaal gesproken geen probleem. Af en toe ligt de site er wel eens uit, dat klopt. Het duurt een of twee dagen voordat het geld op de rekening staat, maar als het binnen is word je z.s.m. "groen" gemaakt! ......
Voor jou hadden we trouwens wel een plekje open gelaten hoor. Stel je voor, je komt helemaal uit Amerika en dan zou je niet toegelaten worden.....
We vinden het in ieder geval erg leuk om jou op de meeting te kunnen begroeten.
Gr. Marjan
Dat zou inderdaad erg sneu zijn. Sta ik daar straks buiten de stal met mijn Oreos, Subway sandwiches, Krispy Kreme doughnuts, Cheese Fries en weet ik wat niet meer, mag ik er niet in
Anyway, ik wilde in ieder geval gewoon betalen zodat dat afgerond is. Ik verheug me er ook erg op. Leuk dat het net uitkomt. En echt net, want ik kom op 24 nov aan. Kom dus al gelijk de tweede dag van mijn trip naar jullie toe.
Gezellie!!!
Oh, en de Ponyvilla klinkt best goed hoor. Als het maar warm is