Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Eindelijk, na 6 jaar... ons reisverslag.
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
Eindelijk, na 6 jaar... ons reisverslag.
Eindelijk heb ik na 6 jaar ook mijn reisverslag af.
Nee, ik heb er geen 6 jaar over geschreven. Ik bespaar jullie die ellende, maar ik ben afgelopen voorjaar wel door menigeen aangestoken om ook ons reisverslag op te tekenen.
De meeste details zijn nog scherp een aantal is vervaagd, maar al met al hoop ik toch nog een samenhangend verslag neer te hebben gezet.
Veel leesplezier.
René
Nee, ik heb er geen 6 jaar over geschreven. Ik bespaar jullie die ellende, maar ik ben afgelopen voorjaar wel door menigeen aangestoken om ook ons reisverslag op te tekenen.
De meeste details zijn nog scherp een aantal is vervaagd, maar al met al hoop ik toch nog een samenhangend verslag neer te hebben gezet.
Veel leesplezier.
René
Laatst gewijzigd door rene.jager op 09 sep 2004, 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hoi René,
Wat een geweldig verslag (met de nodige humor) heb je geschreven en dat na 6 jaar..! Zegt natuurlijk wel iets over de indruk die dit land en de natuur op je gemaakt heeft.
Ik moest erg lachen om die katten op een camping in Lemon Cove. Wij zijn dit jaar daar ook op een campground geweest (waarschijnlijk dezelfde want het is maar een gat daar) en een boel katten kwamen ons tegemoet, hier en daar lagen er wat te luieren en een stuk of wat liepen om ons tentje (nee geen camper) heen te schooien.
Al met al heb ik erg genoten van je verhaal.
Groetjes Marjan
Wat een geweldig verslag (met de nodige humor) heb je geschreven en dat na 6 jaar..! Zegt natuurlijk wel iets over de indruk die dit land en de natuur op je gemaakt heeft.
Ik moest erg lachen om die katten op een camping in Lemon Cove. Wij zijn dit jaar daar ook op een campground geweest (waarschijnlijk dezelfde want het is maar een gat daar) en een boel katten kwamen ons tegemoet, hier en daar lagen er wat te luieren en een stuk of wat liepen om ons tentje (nee geen camper) heen te schooien.
Al met al heb ik erg genoten van je verhaal.
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedankt voor jullie positieve reacties.
Maar ja, Amerika heeft dan ook een onuitwisbare indruk op me gemaakt. Niet voor niets dan ook dat ik al een tijdje actief op dit forum aanwezig ben. Door jullie ben ik dan ook aangestoken om ons verhaal op papier te zetten. :doublethumb:
Overigens hebben een vriend en ik destijds in '98 van de ruim 4 uur videomateriaal geschoten in het zuidwesten, NY en DC een film gemaakt van ±25 minuten, met muziek e.d. Dit lijkt me leuk om die te laten zien bij de meet-up.
René
Maar ja, Amerika heeft dan ook een onuitwisbare indruk op me gemaakt. Niet voor niets dan ook dat ik al een tijdje actief op dit forum aanwezig ben. Door jullie ben ik dan ook aangestoken om ons verhaal op papier te zetten. :doublethumb:
Overigens hebben een vriend en ik destijds in '98 van de ruim 4 uur videomateriaal geschoten in het zuidwesten, NY en DC een film gemaakt van ±25 minuten, met muziek e.d. Dit lijkt me leuk om die te laten zien bij de meet-up.
René
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ik ben het nu aan het lezen. Ik had bijna geschreven gefeliciteerd met de kleine, maar die is nu dus al bijna 6 jaar
.
Inderdaad opmerkelijk hoeveel details je nog weet! En het leest zo lekker weg.
Inderdaad opmerkelijk hoeveel details je nog weet! En het leest zo lekker weg.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
He, grappig! Ik word telkens onderbroken door kinderen, dus ik "ben" pas in de Grand Canyon
.
-
anice van den Boer
- Amerikafan
hoi Rene,
ook ik sluit me aan bij de rest, het is een erg leuk reisverslag en inderdaad knap dat je alles nog zo goed weet.
Vorige week zaten wij nog in Amerika en ik weet nu de helft al niet meer, ik begon net te denken dat ik dementie ging lijden, toen ik gisteren de foto's mocht ophalen (iets meer als 600) en gelukkkig begon alles weer een beetje terug te komen
.
Ik denk dat wij allemaal teveel onder de indruk waren van de prachtige natuur en daarnaast zijn er nog de dingen geweest die je normaal niet doet; zoals paardrijden met een indiaan aan de rand van Monument Valley, quadrijden bij de Bryce Canyon en een helicoptervlucht sávonds over Las Vegas!!!
Het leuke is dat een ieder van ons verschillende hoogte punten verteld, dus al met al kunnen wij (bijna) onze gehele vakantie vertellen
Ik heb wel een klein dagboekje bij gehouden en terzijnertijd gaan uitwerken.
Groetjes Anice,Frank,Rico en Elena
ook ik sluit me aan bij de rest, het is een erg leuk reisverslag en inderdaad knap dat je alles nog zo goed weet.
Vorige week zaten wij nog in Amerika en ik weet nu de helft al niet meer, ik begon net te denken dat ik dementie ging lijden, toen ik gisteren de foto's mocht ophalen (iets meer als 600) en gelukkkig begon alles weer een beetje terug te komen
Ik denk dat wij allemaal teveel onder de indruk waren van de prachtige natuur en daarnaast zijn er nog de dingen geweest die je normaal niet doet; zoals paardrijden met een indiaan aan de rand van Monument Valley, quadrijden bij de Bryce Canyon en een helicoptervlucht sávonds over Las Vegas!!!
Het leuke is dat een ieder van ons verschillende hoogte punten verteld, dus al met al kunnen wij (bijna) onze gehele vakantie vertellen
Rene - Ik heb net je reisverslag gelezen, en je kan je inderdaad nog heel veel herinneren na zoveel jaar.
Ben je wel eens in het Pima Air & Space Museum in Tucson, Arizona geweest? Als je van vliegtuigen houdt, moet je daar eens gaan kijken als je in de buurt bent.
http://www.pimaair.org/pasmhome.shtml
Ben je wel eens in het Pima Air & Space Museum in Tucson, Arizona geweest? Als je van vliegtuigen houdt, moet je daar eens gaan kijken als je in de buurt bent.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ik hoop, dat "tezijnertijd" spoedig betekentanice van den Boer schreef:
Ook van Wendy, Carola, Marjan, Roland en Marion en ik vergeet er vast nog een paar. Ik ben nu eenmaal dol op reisverhalen lezen
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
Helaas ben ik niet zuidelijker dan Flagstaff geweest in Arizona. Dit museum ziet er inderdaad uit, om het een volgende keer te vereren met een bezoekje.Joke schreef:Ben je wel eens in het Pima Air & Space Museum in Tucson, Arizona geweest? Als je van vliegtuigen houdt, moet je daar eens gaan kijken als je in de buurt bent.
Wij zijn tijdens onze vakantie in het Aerospace Museum in Washington DC geweest en hebben in de verte
Groeten René
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
René,Joke schreef:Ben je wel eens in het Pima Air & Space Museum in Tucson, Arizona geweest? Als je van vliegtuigen houdt, moet je daar eens gaan kijken als je in de buurt bent.
al je ooit eens naar het Pima Air & Space Museum gaat, zou je ook een bezoekje moeten brengen aan het Titan Missile Museum, http://www.pimaair.org/TitanMM/titanhome.shtml. Ik ben naar beide geweest deze zomer.
Roland
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Petra (en de overige forumleden natuurlijk),Petra/VS schreef:Ik hoop, dat "tezijnertijd" spoedig betekent. Ik ben heel benieuwd naar al jullie verhalen.
Ook van Wendy, Carola, Marjan, Roland en Marion en ik vergeet er vast nog een paar. Ik ben nu eenmaal dol op reisverhalen lezen.
je moet nog heel even geduld hebben. Het verslag is bijna af. Als het zover is zal ik even een berichtje achterlaten.
Roland
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb eens op de site rondgekeken. Inderdaad lijkt mme dit een zeer imponerend museum. Die hou ik zeker in m'n achterhoofd voor een volgende trip.René,
al je ooit eens naar het Pima Air & Space Museum gaat, zou je ook een bezoekje moeten brengen aan het Titan Missile Museum, http://www.pimaair.org/TitanMM/titanhome.shtml. Ik ben naar beide geweest deze zomer.
Roland
Neeeee Wendy,wendyjol schreef:Ook ik ben heel hard aan het werk, maar het zal nog even duren. Ik ben wel bang dat het erg lang wordt..............
Misschien moet ik eerst ook nog een ingekorte versie maken?
Zo makkelijk kom je er niet af hoor. We willen alleen "the full monthy"
René
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hoi René,
Pima Air in Tucson is zeker de moeite waard om te bezoeken. Dit jaar (in juni) hebben we de Boeing fabrieken bezocht in Everett. Bijzonder indrukwekkend. Daarna zijn we naar het Museum of Flight gegaan in Seattle, waar een heleboel vliegtuigen te bewonderen zijn. Voor ons was het hoogtepunt een kijkje in de Concorde en Air Force One die destijds door o.a. Kennedy is gebruikt.
Vorige week zaterdag, maar dat was in Nederland, zijn we naar de vliegshow in Lelystad geweest. Jij misschien ook? Je woont er zo dicht bij.
Groetjes Marjan
Pima Air in Tucson is zeker de moeite waard om te bezoeken. Dit jaar (in juni) hebben we de Boeing fabrieken bezocht in Everett. Bijzonder indrukwekkend. Daarna zijn we naar het Museum of Flight gegaan in Seattle, waar een heleboel vliegtuigen te bewonderen zijn. Voor ons was het hoogtepunt een kijkje in de Concorde en Air Force One die destijds door o.a. Kennedy is gebruikt.
Vorige week zaterdag, maar dat was in Nederland, zijn we naar de vliegshow in Lelystad geweest. Jij misschien ook? Je woont er zo dicht bij.
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht