Ik zit met een probleempje en hoopt dat iemand me kan helpen.
Ik heb een vriend en hij is een amerikaan, we hebben nu al een tijdje met elkaar en ben een paar keer naar hem toegweest op een Visa waiver, dan kon ik dus 3 mnd blijven en moest daarna terug naar nederland.
Ik zit ondertussen weer in nederland en hij wou al wel verder met de volgende stap, trouwen etc..ik was daar nog niet helemaal zeker over, ging een beetje snel maar ik wou dus wel bij hem zijn en ook weer terug naa amerika.
Ik ben dus een touristenvisum aan gaan vragen zodat ik 6 mnd kon blijven dan ziouden we erover praten enz, nu is het zo dat ze mijn touristenvisum hebben afgewezen omdat ik dus al een paar keer ( 3 a 4 ) op een visa waiver bent gegaa, vlak achter mekaar en ze vonden niet dat ik genoeg bewijze had dat ik naar nederland terug zou keren nu ben ik ten einde raad en weet niet wat ik moet doen.
Hoe lang voordat ik het weer kan proberen, kan ik binnenkort misschien nog wel voor vakantie op een visa waiver of ook niet? kan ik nu het beste dan toc een verlovings visum aanvragen? ik hoop dat iemand me kan helpen want weet het gewoon ff niet meer
mijn vriend kan niet zonder me en we zijn nu al 3 maanden apart en om neeg eens 6 mnd te wachten dat kan hij niet.
Ik hoop dat ioemand me kan helpen..
Groetjess mij.