Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips gevraagd voor reis naar Amerika.
-
Daisy&Geoff
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Tips gevraagd voor reis naar Amerika.
Hallo,
Mijn vriend en ik willen graag naar Amerika.
We hebben veel op internet gekeken en we zijn van het weekend naar een reisbureau geweest maar dit is echt ontzettend duur!
Ik hoorde van meer mensen dat het beter is om je vlucht en je eerste paar hotel nachten te boeken en dan verder te zien.
Wij zouden graag naar New York willen en dan rondreizen in het gebied van LA Las Vegas Grand Canyon en San Fransisco.
Heeft iemand tips???
Alvast heel erg bedankt!
gr Geof en Daisy
Mijn vriend en ik willen graag naar Amerika.
We hebben veel op internet gekeken en we zijn van het weekend naar een reisbureau geweest maar dit is echt ontzettend duur!
Ik hoorde van meer mensen dat het beter is om je vlucht en je eerste paar hotel nachten te boeken en dan verder te zien.
Wij zouden graag naar New York willen en dan rondreizen in het gebied van LA Las Vegas Grand Canyon en San Fransisco.
Heeft iemand tips???
Alvast heel erg bedankt!
gr Geof en Daisy
-
Katja
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Re: Reis Amerika
Wat vind je duur? Wat voor de één heel betaalbaar is zal voor de ander veel te veel geld zijn dus het is lastig om je te helpen zonder een idee van een budget.
Mijn ervaring is dat als je goed zoekt je betere deals kunt vinden dan wanneer je een hotel binnen loopt daarbij heb je op die manier een beter idee over je budget.
Als je NY combineert met de westkust dan heb je al een extra vlucht wat het niet goedkoper maakt. Ik zou in ieder geval overwegen om of het oosten of het westen te doen als je de kosten wilt drukken.
Verder is het handig om aan te geven hoe lang je wilt gaan en in welke periode.
Mijn ervaring is dat als je goed zoekt je betere deals kunt vinden dan wanneer je een hotel binnen loopt daarbij heb je op die manier een beter idee over je budget.
Als je NY combineert met de westkust dan heb je al een extra vlucht wat het niet goedkoper maakt. Ik zou in ieder geval overwegen om of het oosten of het westen te doen als je de kosten wilt drukken.
Verder is het handig om aan te geven hoe lang je wilt gaan en in welke periode.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Beter is om tot begin januari te wachten op de grote acties. En desondanks zal een reis naar de VS niet goedkoop worden. Je vlucht moet je sowieso vooraf boeken. Hotels kun je ook vooraf boeken maar je kan ook op de bonnefooi gaan. Zelf verkies ik vooraf reserveren wat goedkoper kan uitpakken. Zou sowieso de eerste paar nachten alvast boeken.
Ga je in het hoogseizoen of daarbuiten? Dat scheelt al behoorlijk in de prijs van een vliegticket. En de duur van je vakantie is natuurlijk ook prijsbepalend. Persoonlijk zou ik het splitsen in 2 vakanties maar genoeg mensen die New York én het zuidwesten in één vakantie doen.
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
- Nathalie21
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Inderdaad wat Katja zegt, wat vindt je duur? Je kunt het zo 'duur' maken als je zelf wiltKatja schreef:Wat vind je duur? Wat voor de één heel betaalbaar is zal voor de ander veel te veel geld zijn dus het is lastig om je te helpen zonder een idee van een budget.
Wij hebben alles los geboekt, we hebben niet naar het prijs verschil gekeken wel naar de vrijheid die je hebt wanneer je alles los boekt
2012: Californië, Arizona, Utah en Nevada
2014: Florida (en LA)
2015: Nevada, Arizona en Utah
2018: Florida
2019: New York en Westkust Florida
2024: Florida
2025: Las Vegas - The Sphere
The world is a book, and those who do not travel read only one page.
2014: Florida (en LA)
2015: Nevada, Arizona en Utah
2018: Florida
2019: New York en Westkust Florida
2024: Florida
2025: Las Vegas - The Sphere
The world is a book, and those who do not travel read only one page.
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Tips gevraagd voor reis naar Amerika.
google zelf eens om een idee te krijgen van vliegtickets, etc (cheaptickets bv)
er zijn wel manieren om goedkoper te reizen: via http://www.roomsaver.com kan je kortingsbonnen voor hotelkamers vinden bv
je kan ook overwegen om nu enkel de Oost- of Westkust te doen, zo spaar je een binnenvlucht uit en er is echt wel genoeg te zien voor 5 verschillende reizen
met een beetje puzzelen vind je vast een reis binnen je budget!
er zijn wel manieren om goedkoper te reizen: via http://www.roomsaver.com kan je kortingsbonnen voor hotelkamers vinden bv
je kan ook overwegen om nu enkel de Oost- of Westkust te doen, zo spaar je een binnenvlucht uit en er is echt wel genoeg te zien voor 5 verschillende reizen
met een beetje puzzelen vind je vast een reis binnen je budget!
- le-nnart
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Tips gevraagd voor reis naar Amerika.
wat is duur ja. Ik vindt zelf de KLM altijd ontzettend duur terwijl andere er geen moeite mee hebben.
Wij hebben ik september een maand gereisd en hebben gemiddeld $80,- per nacht betaald. Dat vindt ik niet duur.
Bepaal ongeveer een budget en kijk daarna hoe & wat. Via NY naar SFO of LA is een beetje onlogisch, wat de vlucht vaak duurder maakt. Huur je een auto? dan zijn motels vaak een goedkope optie. Hotels, zeker in de grote steden, zijn vaak enorm duur. €150,- per nacht is dan heel gewoon.
Wij hebben ik september een maand gereisd en hebben gemiddeld $80,- per nacht betaald. Dat vindt ik niet duur.
Bepaal ongeveer een budget en kijk daarna hoe & wat. Via NY naar SFO of LA is een beetje onlogisch, wat de vlucht vaak duurder maakt. Huur je een auto? dan zijn motels vaak een goedkope optie. Hotels, zeker in de grote steden, zijn vaak enorm duur. €150,- per nacht is dan heel gewoon.
2009: NYC
2010: NYC, Washington DC, Miami
2011: Miami
2012: CA, AZ, NV, UT
2015: Denver - Seattle
2010: NYC, Washington DC, Miami
2011: Miami
2012: CA, AZ, NV, UT
2015: Denver - Seattle
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties