Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Werken in de reclame /sign industrie

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
Rick Manhattan
Amerika-ontdekker

Werken in de reclame /sign industrie

Bericht door Rick Manhattan »

heey
Ik wil graag volgend jaar als ik slaag voor mijn opleiding een jaartje wonen en werken in NYC .
Ik volg een MBO niv-2-3 opleiding : Signmaker.
het ontwerpen van onder andere logo's en het beletteren van bv auto's.
Weten jullie miss of er werk daarin is en of je met zo'n diploma snel aan de bak kunt daar

groetjes :)
I want to be a part of it , New york , New York :)
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Bericht door houstonwehaveaproblem »

Wil je in aanmerking komen voor een werkvisum dan moet de amerikaanse werkgever aan kunnen tonen dat het werk wat jij doet niet door een amerikaan gedaan kan worden. Daarbij kost het de werkgever een boel tijd en geld om die papieren in te vullen. Het zal dus erg moeilijk worden. Maar...als je ècht wilt dan ga je ervoor. Dan zul je niet op een forum een vraag moeten planten, maar zelf actief achter dingen aan moeten gaan. Kijk eens op websites, google eens hier en daar, leer mensen kennen in NY via internet en kijk of zij wat voor je kunnen doen. Netwerken is een goeie manier om ergens binnen te komen. Mijn ervaring is dat mensen die echt willen er op den duur wel komen. En anders misschien een vervolgopleiding doen in de US? Een cursus of stage? Vele wegen leiden naar Rome, misschien ook wel naar NY ;-).

Succes!
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer